En toen stond de trein stil...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

Re: En toen stond de trein stil...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 15:45

Pussy's. Sorry hoor, als je zo mans bent om dit soort acties uit te halen neem dan ook de gevolgen op je... :S

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 16:18

Konstantine schreef:
Staan daar dan ook geen lichten en bellen, of alleen geen slagbomen?
Lijkt me hoe dan ook maar niets. :=

Onbewaakt is onbewaakt dus alleen een andreas kruis. Alles met lampen en/of bellen valt al onder de categorie bewaakt.

heidy_wilco

Re: En toen stond de trein stil...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-14 16:57

Zulke mensen zijn echt ziek in het hoofd. Het is gewoon poging tot moord!

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:46

friendly schreef:
Pussy's. Sorry hoor, als je zo mans bent om dit soort acties uit te halen neem dan ook de gevolgen op je... :S

Daar hebben ze dan weer niet genoeg lef voor. Maar stoer vinden ze zichzelf wel 8)7

rox_en_wilvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:49

Ik zal morgen ongetwijfeld te horen om welke collega het gaat, wij "Almere" werken veel samen met "Amsterdam" en dit soort incidenten gebeuren steeds vaker! En helaas dat de daders gevlucht zijn, hoop dat ze hoe dan ook gestraft worden! Karma is een bitch :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 00:47

Ik rij nu toevallig leeg materieel zonder reizigers of conducteur dus ik heb het eens even uitgeprobeerd hoeveel remweg ik met een snelremming nodig heb.

Treintype SLT (nieuwe sprinters) met 4 rijtuigen, momenteel het beste remmende treintype, 130 km/u, optimale weersomstandigheden en geen gladheid=550 meter remweg van 130 tot 0 met de hoogst mogelijke remkracht. Opvallend is dat dit type trein dusdanig is afgeveerd dat deze remming nog vrij comfortabel aanvoelt.

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 12:01

Gloa schreef:
Ik rij nu toevallig leeg materieel zonder reizigers of conducteur dus ik heb het eens even uitgeprobeerd hoeveel remweg ik met een snelremming nodig heb.

Treintype SLT (nieuwe sprinters) met 4 rijtuigen, momenteel het beste remmende treintype, 130 km/u, optimale weersomstandigheden en geen gladheid=550 meter remweg van 130 tot 0 met de hoogst mogelijke remkracht. Opvallend is dat dit type trein dusdanig is afgeveerd dat deze remming nog vrij comfortabel aanvoelt.

Wat fijn om eens te horen hoe het daadwerkelijk in zijn werking gaat. Dat wij als leken nu ook weten dat die remweg helemaal niet zo kort is als altijd maar vanuit gegaan word!