Sjuimpje schreef:Dat paard is dood neergevallen,
daarmee heeft ze nog niet het recht verworven om dan maar de andere paarden van Anky te rijden, zo liet ze het wel overkomen.
dit vond ik ook opvallend aan het filmpje.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tessebes schreef:
Ze had gezegd dat ze nog niet wist of ze nou door wilde gaan in de paarden of in de modellenwereld.
Jorie schreef:Het enige wat ik vind is dat ze als 16-jarige wel erg hoog van de toren blaast!!!
Anky is van mijn leeftijd en als een snotneus van 16 mij op die manier zou behandelen over iets waar ik ervaring in heb en die snotneus net komt kijken.............ik dacht het effe NOT!!!!
Missouri"]
[quote="CGJ12 schreef:"ik heb nu andere intereses in deze levensfase..............." ja ja.......
Tessebes"]
Ik zeg toch niet dat het wat met de rechtzaak te maken heeft?
[/quote]wat heeft het dan met dit topic te maken?
[quote="Jorie schreef:Het enige wat ik vind is dat ze als 16-jarige wel erg hoog van de toren blaast!!!
Anky is van mijn leeftijd en als een snotneus van 16 mij op die manier zou behandelen over iets waar ik ervaring in heb en die snotneus net komt kijken.............ik dacht het effe NOT!!!!
CGJ12"]
[quote="Tessebes schreef:
Ze had gezegd dat ze nog niet wist of ze nou door wilde gaan in de paarden of in de modellenwereld.
CGJ12 schreef:Als je topsporter wilt zijn moet je je hormonen e.d. gewoon even op de achtergrond laten staan.
Dat gaat best samen.
Daarvoor hoef je niet te zeggen: "ik stop met paardrijden", terwijl je ouders en paar weken eerder nog een akelig duur paard voor je hebben gekocht omdat je steeds zo zat te zeuren................
Tyrza"]
[quote="CGJ12"][quote="Tessebes schreef:
SuperPepeijn"]hoe dan precies?
[quote="Sjuimpje schreef:De modellenopmerking heeft wel degelijk te maken met de manier waarop zij tegen het leven aankijkt en dus waarschijnlijk ook wat over de reden waarop ze deze rechtszaak is ingestapt.
Tessebes"]wat heeft het dan met dit topic te maken?
[quote="SuperPepeijn"][quote="Tessebes schreef:Ik zeg toch niet dat het wat met de rechtzaak te maken heeft?
Missouri"]
[quote="CGJ12 schreef:Als je topsporter wilt zijn moet je je hormonen e.d. gewoon even op de achtergrond laten staan.
Dat gaat best samen.
Daarvoor hoef je niet te zeggen: "ik stop met paardrijden", terwijl je ouders en paar weken eerder nog een akelig duur paard voor je hebben gekocht omdat je steeds zo zat te zeuren................
Sjuimpje"]hoe dan precies?
[quote="SuperPepeijn"][quote="Sjuimpje schreef:De modellenopmerking heeft wel degelijk te maken met de manier waarop zij tegen het leven aankijkt en dus waarschijnlijk ook wat over de reden waarop ze deze rechtszaak is ingestapt.
Missouri schreef:Die beslissing is met veel moeite en invloed van buitenaf genomen. Je schildert nu de verkeerde af als een verwende trut.
Het was de leeftijd... dan vraagt iedereen zich af of wat hij/zij aan het doen is veel zin heeft, en of er misschien nog andere dingen in het leven zijn??