Anky straks bij Nova.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:02

Sjuimpje schreef:
Dat paard is dood neergevallen,
daarmee heeft ze nog niet het recht verworven om dan maar de andere paarden van Anky te rijden, zo liet ze het wel overkomen.

dit vond ik ook opvallend aan het filmpje.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:03

Tessebes schreef:

Ze had gezegd dat ze nog niet wist of ze nou door wilde gaan in de paarden of in de modellenwereld. Scheve mond

Dergelijke uitspraken kan ik me ook nog herinneren van twee andere YR-amazones een tijdje geleden.
Die stopten om een of andere vage reden ook met de sport, waarin hun ouders zo ontzettend veel geld hadden gestoken.................

"ik heb nu andere intereses in deze levensfase..............." ja ja.......

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:04

Het enige wat ik vind is dat ze als 16-jarige wel erg hoog van de toren blaast!!!
Anky is van mijn leeftijd en als een snotneus van 16 mij op die manier zou behandelen over iets waar ik ervaring in heb en die snotneus net komt kijken.............ik dacht het effe NOT!!!!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:04

CGJ12 schreef:

Geen kwade woorden over Peetje he!! Die zit er gewoon weer op hoor! Tong uitsteken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:05

Ik heb het niet gezien, ik kan ook het filmpje op de site van Nova niet zien Scheve mond

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:07

SuperPepeijn"]
[quote="Tessebes schreef:
Ze had gezegd dat ze nog niet wist of ze nou door wilde gaan in de paarden of in de modellenwereld. Scheve mond
dan begrijp ik nog steeds niet wat dit te maken heeft met haar rechtzaak.
[/quote]

Ik zeg toch niet dat het wat met de rechtzaak te maken heeft? Verward

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:08

Jorie schreef:
Het enige wat ik vind is dat ze als 16-jarige wel erg hoog van de toren blaast!!!
Anky is van mijn leeftijd en als een snotneus van 16 mij op die manier zou behandelen over iets waar ik ervaring in heb en die snotneus net komt kijken.............ik dacht het effe NOT!!!!

Als die snotneus jou net 3 1/2 ton betaald heeft wil je wel indammen.
Trouwens wat heeft leeftijd ermee te maken.
Rare zaken worden uit de kast getrokken hoor

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:08

Missouri"]
[quote="CGJ12 schreef:

Geen kwade woorden over Peetje he!! Die zit er gewoon weer op hoor! Tong uitsteken Haha!
[/quote]

Ja maar dan ben je toch gewoon een supertrutje ?

En voor de duidelijkheid: ik heb hier geen namen genoemd.
Jij noemt er nu 1.
Wellicht dat iemand anders de 2e nu even rondblèrt?

LEZERSVRAAG: Er was nog een 3e supertrutje.
Wie gaat door voor de Volvo?

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:11

Tessebes"]
[/quote]wat heeft het dan met dit topic te maken?

[quote="Jorie schreef:

leeftijd heeft niets te maken met of iemand gelijk heeft of niet. argumenten en bewijs wel.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:12

CGJ12 schreef:
[Ja maar dan ben je toch gewoon een supertrutje ?
[/quote]

Omdat je andere interesses denkt te hebben dan paarden? Vind ik niet, hoor. Jij twijfelt nooit ergens aan, begrijp ik? Het woord levensvragen is jou onbekend?

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:13

De modellenopmerking heeft wel degelijk te maken met de manier waarop zij tegen het leven aankijkt en dus waarschijnlijk ook wat over de reden waarom ze deze rechtszaak is opgestart.
Laatst bijgewerkt door ibikus op 10-12-03 11:14, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:14

Sjuimpje schreef:
De modellenopmerking heeft wel degelijk te maken met de manier waarop zij tegen het leven aankijkt en dus waarschijnlijk ook wat over de reden waarop ze deze rechtszaak is ingestapt.
hoe dan precies?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:15

Als je topsporter wilt zijn moet je je hormonen e.d. gewoon even op de achtergrond laten staan.
Dat gaat best samen.
Daarvoor hoef je niet te zeggen: "ik stop met paardrijden", terwijl je ouders en paar weken eerder nog een akelig duur paard voor je hebben gekocht omdat je steeds zo zat te zeuren................

Missouri

SuperPepeijn"]
[quote="Sjuimpje schreef:
De modellenopmerking heeft wel degelijk te maken met de manier waarop zij tegen het leven aankijkt en dus waarschijnlijk ook wat over de reden waarop ze deze rechtszaak is ingestapt.
hoe dan precies?
[/quote]

Nergens echte waarde aan hechten...

Tyrza

CGJ12"]

Dergelijke uitspraken kan ik me ook nog herinneren van twee andere YR-amazones een tijdje geleden.
Die stopten om een of andere vage reden ook met de sport, waarin hun ouders zo ontzettend veel geld hadden gestoken.................

[/quote]

Offtopic: Ondergetekende is erg benieuwd wie je bedoeld Lachen

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:16

SuperPepeijn"]
wat heeft het dan met dit topic te maken?
[/quote]

Misschien gaat in jouw ogen deze topic alleen over de rechtzaak, maar dan moet je hem nog maar een keertje doorlezen.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:16

Een mazzeltje: in de modellenwereld kun je wellicht je succes inkopen, maar dan moet je daar wel het juiste lichaam voor hebben..........en bepaalde principes opzij zetten.
Dat laatste zal het struikelblok wel niet zijn..............

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:17

Tyrza schreef:

dat was de LEZERSVRAAG...........

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:18

CGJ12 schreef:
Als je topsporter wilt zijn moet je je hormonen e.d. gewoon even op de achtergrond laten staan.
Dat gaat best samen.
Daarvoor hoef je niet te zeggen: "ik stop met paardrijden", terwijl je ouders en paar weken eerder nog een akelig duur paard voor je hebben gekocht omdat je steeds zo zat te zeuren................

Die beslissing is met veel moeite en invloed van buitenaf genomen. Je schildert nu de verkeerde af als een verwende trut.
Het was de leeftijd... dan vraagt iedereen zich af of wat hij/zij aan het doen is veel zin heeft, en of er misschien nog andere dingen in het leven zijn??

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:18

Tyrza"]
[quote="CGJ12"][quote="Tessebes schreef:

[/quote]

[/quote]

Ik had er al een geblerd, Tyrza... Haha!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:19

SuperPepeijn"]
[quote="Sjuimpje schreef:
hoe dan precies?
[/quote]
Dat wekte bij mij de indruk dat ze verwacht dat alles zo maar komt aanwaaien,
om te kunnen slagen in een bepaald vak zal je toch een voorwaarden moeten voldoen.

Weet nou trouwens niemand wat de reden precies is dat ze gestopt is met Inspekteur?

SuperPepeijn

Tessebes"]
[quote="SuperPepeijn"][quote="Tessebes schreef:
wat heeft het dan met dit topic te maken?
[/quote]Misschien gaat in jouw ogen deze topic alleen over de rechtzaak, maar dan moet je hem nog maar een keertje doorlezen.
[/quote]iemand zwart maken op basis van zijn uiterlijk en wat diegene daarmee wilt doen, is volgens mij gewoon dom.

Tessebes

Missouri"]
[quote="CGJ12 schreef:
Dat gaat best samen.

Die beslissing is met veel moeite en invloed van buitenaf genomen. Je schildert nu de verkeerde af als een verwende trut.
Het was de leeftijd... dan vraagt iedereen zich af of wat hij/zij aan het doen is veel zin heeft, en of er misschien nog andere dingen in het leven zijn??
[/quote]

Maar niet als je opa (die was het toch?) net een paard van een paar tonnetjes voor je heeft gekocht, dan ben je iets te laat IMO.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:20

Sjuimpje"]
[quote="SuperPepeijn"][quote="Sjuimpje schreef:
hoe dan precies?
[/quote]
Dat wekte bij mij de indruk dat ze verwacht dat alles zo maar komt aanwaaien,
om te kunnen slagen in een bepaald vak zal je toch een voorwaarden moeten voldoen.
[/quote]ze was succesvol bij de junioren, werd verteld in het programma.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:21

Missouri schreef:

Nee, nee. Jij noemde een naam. Ik niet.
Ik doel op 3 dames.