@rochelle, niet mogelijk om hem op afstand alsnog te verrassen?
Leuk hoor al die plannen, ok, het is commercieel, maar dat is wel meer waar we volop aan mee doen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
juist omdat het over the top is
ik wil mijn vent er gewoon mee stangen

?'' Dus ik verwacht uit zijn vraag dat hij wél wat heeft gekocht voor mij. Ik zei alleen tegen hem: ''Wanneer is het ook al weer Valentijnsdag ?'' (wist ik wel
)
) Valentijnskaarten voor hem. De eerste Valentijnskaart is mega groot en heb ik aan zijn moeder gegeven en helemaal vol geschreven. Maandag wilde ik nog meer lieve dingen aan hem kwijt, dus heb ik een leuk (groter dan het standaardformaat) kaart naar hem toegezonden op het internet. Zo heeft hij heel veel lieve dingen te lezen.
maar ik wil ook wel wat cheesy maken
Ik heb nu dus een lijst met dertig dingen die ik leuk aan m vind (hij had al een keer eerder gevraagd wat ik in vredesnaam in m zag, dus nu kan ie het krijgen ook
).
Mijn vriendje is ook al lekker bezig. Hij wil nog steeds niet zeggen waar we zondag heen gaan, maar wel dat hij er een Europees Tom Tom programma voor nodig heeft dus blijkbaar is het niet in Nederland
Dus geen gure wind, want dan is het hier (woon tegen het platteland aan) echt geen pleziertje om te wandelen.