Yolanthe Cabau is ernstig afgevallen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Re: Yolanthe Cabau is ernstig afgevallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:39

Liselot: Maar hoe lang ben je dan?

Lengte en gewicht hebben simpelweg met elkaar te maken. Als ik met mijn 1,68 69 kg weeg vind ik mijzelf veel te zwaar en mag er wel 10kg vanaf.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:40

D_Desteny schreef:
Janine1990 schreef:
Ach wat betreft die uitspraken over lelijke kaaklijn... Dat zie ik voornamelijk als jaloezie, of zelfbescherming. We weten toch allemaal dat Yolanthe gewoon een mooie vrouw is? En dat vooral mannen dat ook vinden :D

Waarom zou je dat moeten zien als jaloezie omdat IK het WEL lelijk vind maar de meeste mensen niet?
Ik heb niks te klagen over mijn gezichtsvorm ;)

Ik denk dat zelfbescherming een beter woord is.
Aan niemand persoonlijk geadresseerd overigens. Maar ik zie en hoor vaker dat dames van een bepaalde BN'er internationale bekendheid met een mooi koppie én lichaam negatieve dingen op gaan zoeken om lelijk te noemen. Uit zelfbescherming. Zodat als hun vriend roept dat hij iemand een lekker wijf vindt, ze voor zichzelf kunnen bedenken wat diegene heeft aan lelijk iets zodat ze kunnen vinden dat ze zelf knapper zijn als het ware. Gewoon omdat vrouwen altijd het idee hebben dat ze aan een bepaald schoonheidsideaal moeten voldoen. Dat laatste is mijzelf incluis :P

Snap je wat ik bedoel?

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:41

Janine1990 schreef:
Ach wat betreft die uitspraken over lelijke kaaklijn... Dat zie ik voornamelijk als jaloezie, of zelfbescherming. We weten toch allemaal dat Yolanthe gewoon een mooie vrouw is? En dat vooral mannen dat ook vinden :D

Als ik mijn vriend dit topic zou laten zien, dan weet ik dat hij zou zeggen: veel te dun, dat moet jij niet worden hoor! Mijn vriend vindt haar op de eerste foto mooier.

Edit: Ik wil niet zeggen dat ik een strakke kaaklijn lelijk vind hoor, vind het juist mooi. Maar te strak vind ik dan weer niet mooi.
Laatst bijgewerkt door Ohana_91 op 17-01-14 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:41

Liselot schreef:
dat je je vraagtekens erbij zet als iemand die 69 weegt zichzelf dik vind, met 69 kilo heb ik zeker maat 42/44 en ja dat vind ik dik

Ik stel het toch ook gewoon in perspectief met mijn eigen lengte? >;)
Om aan te geven dat gewicht echt heel relatief is...

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:42

Winged schreef:

Lengte en gewicht hebben simpelweg met elkaar te maken. Als ik met mijn 1,68 69 kg weeg vind ik mijzelf veel te zwaar en mag er wel 10kg vanaf.

Ik ben 1.63, dus met 69 kilo echt veel te zwaar. Weeg nu 58 en er mag van mij zelfs nog wel iets af voor de zomer :o

janine: dat vind ik met je eerste zin niet, maar goed...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:43

Sammylover schreef:
Janine1990 schreef:

Als ik mijn vriend dit topic zou laten zien, dan weet ik dat hij zou zeggen: veel te dun, dat moet jij niet worden hoor! Mijn vriend vindt haar op de eerste foto mooier.

Mijn mannelijke collega naast mij vind het maar niks, die houd van volslank :P

* Edit: checkt ff hier nog 4 collega's: 1 slank + 3 volslank (met dikke tieten :') )
Laatst bijgewerkt door listiglistje op 17-01-14 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:43

Liselot schreef:
Winged schreef:

Ik ben 1.63, dus met 69 kilo echt veel te zwaar. Weeg nu 58 en er mag van mij zelfs nog wel iets af voor de zomer :o

Dan snap ik hem. Geloof dat Janine een stuk langer is? ooit op MW een foto gezien dacht ik.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:44

Sammylover schreef:
Janine1990 schreef:

Ooh maar ik denk ook dat menig man dat zal zeggen hoor! Daarom heeft ze nog wel een mooie koppie én tieten.
Maar ik heb ook meerdere foto's gezien van die tweede situatie, en daar lijkt het lang zo erg niet.

Maar het is maar een foto natuurlijk. Waarschijnlijk als je er naast staat denk je: Teeeeeeeeeeering wat dun! Maar dat is natuurlijk ook alleen maar omdat we tegenwoordig gewend zijn dat de helft van de mannen en 40% van de vrouwen te dik zijn. Dan is size 0 meteen ook wel heeeel dun.

Overigens meen ik me te herinneren dat Yolanthe is afgevallen omdat ze nu ook catwalk model is?
Tsjah... Neem Blake Lively, Calvin Klein (!!!!) laat haar shows lopen, terwijl de kleding veel te klein voor haar is. Hij maakt voor haar een uitzondering en de kleding wordt meestal gewoon opgeplakt.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:44

Gelukkig gaat het er niet om want Jan met de banketstaaf vind, maar wat Yolanthe er zelf van vind :roll:

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:45

Winged schreef:
Liselot schreef:

Dan snap ik hem. Geloof dat Janine een stuk langer is? ooit op MW een foto gezien dacht ik.

Klopt Winged... :) Ik ben 1.85m, maar dat had ik in dat bericht ook duidelijk aangegeven dacht ik.
Tsjah, het is maar net wat je wilt lezen. Ik heb niets met de trend overgewicht. Maar dat heb ik wel vaker duidelijk gemaakt geloof ik.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:46

Janine1990 schreef:

Ik vind die hele Yolanthe ook niet mooi. Gewoon niet mijn smaak "mooie vrouw".
Mannen vinden vrouwen al snel mooi als ze maar geil lijken, dus dat is al helemaal geen standaard.

Mooi heeft vooral te maken met symetrie.

Maar mooi is nog altijd gewoon een kwestie van smaak. Beetje vergezocht om daar jaloezie bij te sleuren.

En iets kan best storend en daardoor lelijk zijn in een geheel zonder nou direct afbreuk te doen. Zo zou ze best, wil ik verder niet over oordelen, een lelijke kaaklijn kunnen hebben zonder nou meteen helemaal lelijk daardoor te worden. Het is maar een piepklein onderdeeltje van het geheel.

original

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:49

Sammylover schreef:
Janine1990 schreef:

Dat is sowieso wel een opvallend iets van tegenwoordig.
Ik citeer een stukje uit de linda:
" Mannen houden van vrouwen met zachte, royale rondingen. Vrouwen houden van meisjes die eruitzien als jongetjes, maar dan met borsten en zonder piemel ".

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:52

Janine1990 schreef:
Ik denk dat zelfbescherming een beter woord is.
Aan niemand persoonlijk geadresseerd overigens. Maar ik zie en hoor vaker dat dames van een bepaalde BN'er internationale bekendheid met een mooi koppie én lichaam negatieve dingen op gaan zoeken om lelijk te noemen. Uit zelfbescherming. Zodat als hun vriend roept dat hij iemand een lekker wijf vindt, ze voor zichzelf kunnen bedenken wat diegene heeft aan lelijk iets zodat ze kunnen vinden dat ze zelf knapper zijn als het ware. Gewoon omdat vrouwen altijd het idee hebben dat ze aan een bepaald schoonheidsideaal moeten voldoen. Dat laatste is mijzelf incluis :P

Snap je wat ik bedoel?

Ik vond haar gezicht en lichaam mooi toen ze wat voller was dus nee ik zoek geen dingen om haar lelijk te kunnen noemen. Mijn vriend vond haar dat ze voller was ook mooi dat zei hij ook waar ik bij was en dat kan ik prima hebben. Nu vind hij haar echt een stuk minder mooi!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:52

Hoe zou dat haar hebben gedaan trouwens?
Elke week waxen bij haar slapen?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:53

Lusitana schreef:
Janine1990 schreef:

Ik vind die hele Yolanthe ook niet mooi. Gewoon niet mijn smaak "mooie vrouw".
Mannen vinden vrouwen al snel mooi als ze maar geil lijken, dus dat is al helemaal geen standaard.

Mooi heeft vooral te maken met symetrie.

Maar mooi is nog altijd gewoon een kwestie van smaak. Beetje vergezocht om daar jaloezie bij te sleuren.

En iets kan best storend en daardoor lelijk zijn in een geheel zonder nou direct afbreuk te doen. Zo zou ze best, wil ik verder niet over oordelen, een lelijke kaaklijn kunnen hebben zonder nou meteen helemaal lelijk daardoor te worden. Het is maar een piepklein onderdeeltje van het geheel.

Zie hier het verschil.
Jij vindt Yolanthe niet mooi. Het is niet jouw idee van een mooie vrouw.

Dat is heeeeeeeeeeeeeel iets anders dan zeggen dat je haar lelijk vindt!!!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:54

Hannanas schreef:
Hoe zou dat haar hebben gedaan trouwens?
Elke week waxen bij haar slapen?

Laseren natuurlijk :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:55

D_Desteny schreef:
Ik vond haar gezicht en lichaam mooi toen ze wat voller was dus nee ik zoek geen dingen om haar lelijk te kunnen noemen. Mijn vriend vond haar dat ze voller was ook mooi dat zei hij ook waar ik bij was en dat kan ik prima hebben. Nu vind hij haar echt een stuk minder mooi!

Je moet het niet te persoonlijk opvatten. Was meer iets dat me in het algemeen altijd opvalt.

En iemand minder mooi vinden klinkt nog altijd vriendelijker dan zeggen dat je iets aan iemand lelijk vindt ;)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:58

Wat een hypocriete wereld.. Als iemand te zwaar is, wáág er dan niks van te zeggen, want dat is respectloos, maar is iemand te dun, nou dan mag iedereen erover zeggen wat ie wilt.. :n
Irriteert me mateloos..

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:58

Vind ik dus ook, verschrikkelijk irritant...

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:05

Ik denk dat je gevíld wordt als je een topic start over een celebrity die een aantal kilo's is aangekomen, en wat we hier nou wel niet van moeten vinden.. Kunnen we verdorie nou eens iedereen in zn waarde laten, béíde kanten op! Of iemand nou dik is of dun, who cares, hou je mond erover en ga verder met je leven. :n

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:09

Kloppen die foto's ook echt van Jolanthe?
Pff wat erg als dit echte foto's zijn.

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:21

Ongeacht of ik haar mooi of lelijk vind, mager of dik, ik vind het een beetje te Barbie achtig. Ze was zo normaal, nu is alles zo gemaakt, vooral dat vind ik zonde!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:26

Dit is dus precies wat ik bedoel, zodra iemand slank is is het gemaakt, nep, en ongezond. Rondingen zijn altijd maar mooi, sterk, vrouwelijk en goed... Waarom slank zo naar beneden halen altijd? Is het jaloezie, woede, afgunst? Vollere vrouwen hebben mooie punten en slanke vrouwen hebben dat net zo goed.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:30

ach... zo vind ik Angelina Jolie nog altijd een prachtige vrouw. Zij is ook ERG slank (zeg maar gerust mager) maar een prachtig gezicht en een goede boezem. Ik vind het prachtig. Was ik maar iets meer als haar!

(en dames, ik ben een overtuigede hetero vrouw, hahaha)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:39

Ik heb altijd 45 kilo gewogen. Ben 1.57. Sinds ik een goede relatie heb met mijn huidige vriend en ik lekker in mijn vel zit (letterlijk en figuurlijk) weeg ik +- 52 kilo. Ben een stukje voller geworden, meer kont en vindt het prima zo! Mijn vriend is nu stukken blijer dan met mijn 45 kilo. Was met de 45 kilo eigenlijk net te dun. Maar toen zat ik ook nog 6x per week op het paard en druk op stal bezig. Ondertussen rijdt ik geen paard meer en werk ik fulltime op kantoor :D Maar ik vind Yolanthe op de 1e foto prettiger om te zien! Enorm mooie meid. Vindt haar nu nog mooi, maar had iets meer vel mogen zien, staat haar beter vind ik persoonlijk! :)