Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
D_Desteny schreef:Janine1990 schreef:Ach wat betreft die uitspraken over lelijke kaaklijn... Dat zie ik voornamelijk als jaloezie, of zelfbescherming. We weten toch allemaal dat Yolanthe gewoon een mooie vrouw is? En dat vooral mannen dat ook vinden
Waarom zou je dat moeten zien als jaloezie omdat IK het WEL lelijk vind maar de meeste mensen niet?
Ik heb niks te klagen over mijn gezichtsvorm
Janine1990 schreef:Ach wat betreft die uitspraken over lelijke kaaklijn... Dat zie ik voornamelijk als jaloezie, of zelfbescherming. We weten toch allemaal dat Yolanthe gewoon een mooie vrouw is? En dat vooral mannen dat ook vinden
Winged schreef:Liselot: Maar hoe lang ben je dan?
Lengte en gewicht hebben simpelweg met elkaar te maken. Als ik met mijn 1,68 69 kg weeg vind ik mijzelf veel te zwaar en mag er wel 10kg vanaf.

Sammylover schreef:Janine1990 schreef:Ach wat betreft die uitspraken over lelijke kaaklijn... Dat zie ik voornamelijk als jaloezie, of zelfbescherming. We weten toch allemaal dat Yolanthe gewoon een mooie vrouw is? En dat vooral mannen dat ook vinden
Als ik mijn vriend dit topic zou laten zien, dan weet ik dat hij zou zeggen: veel te dun, dat moet jij niet worden hoor! Mijn vriend vindt haar op de eerste foto mooier.
) Liselot schreef:Winged schreef:Liselot: Maar hoe lang ben je dan?
Lengte en gewicht hebben simpelweg met elkaar te maken. Als ik met mijn 1,68 69 kg weeg vind ik mijzelf veel te zwaar en mag er wel 10kg vanaf.
Ik ben 1.63, dus met 69 kilo echt veel te zwaar. Weeg nu 58 en er mag van mij zelfs nog wel iets af voor de zomer
janine: dat vind ik met je eerste zin niet, maar goed...
Sammylover schreef:Janine1990 schreef:Ach wat betreft die uitspraken over lelijke kaaklijn... Dat zie ik voornamelijk als jaloezie, of zelfbescherming. We weten toch allemaal dat Yolanthe gewoon een mooie vrouw is? En dat vooral mannen dat ook vinden
Als ik mijn vriend dit topic zou laten zien, dan weet ik dat hij zou zeggen: veel te dun, dat moet jij niet worden hoor! Mijn vriend vindt haar op de eerste foto mooier.
Winged schreef:Liselot schreef:Ik ben 1.63, dus met 69 kilo echt veel te zwaar. Weeg nu 58 en er mag van mij zelfs nog wel iets af voor de zomer
janine: dat vind ik met je eerste zin niet, maar goed...
Dan snap ik hem. Geloof dat Janine een stuk langer is? ooit op MW een foto gezien dacht ik.
Ik ben 1.85m, maar dat had ik in dat bericht ook duidelijk aangegeven dacht ik. Janine1990 schreef:Ach wat betreft die uitspraken over lelijke kaaklijn... Dat zie ik voornamelijk als jaloezie, of zelfbescherming. We weten toch allemaal dat Yolanthe gewoon een mooie vrouw is? En dat vooral mannen dat ook vinden
Janine1990 schreef:Ik denk dat zelfbescherming een beter woord is.
Aan niemand persoonlijk geadresseerd overigens. Maar ik zie en hoor vaker dat dames van een bepaalde BN'er internationale bekendheid met een mooi koppie én lichaam negatieve dingen op gaan zoeken om lelijk te noemen. Uit zelfbescherming. Zodat als hun vriend roept dat hij iemand een lekker wijf vindt, ze voor zichzelf kunnen bedenken wat diegene heeft aan lelijk iets zodat ze kunnen vinden dat ze zelf knapper zijn als het ware. Gewoon omdat vrouwen altijd het idee hebben dat ze aan een bepaald schoonheidsideaal moeten voldoen. Dat laatste is mijzelf incluis![]()
Snap je wat ik bedoel?
Lusitana schreef:Janine1990 schreef:Ach wat betreft die uitspraken over lelijke kaaklijn... Dat zie ik voornamelijk als jaloezie, of zelfbescherming. We weten toch allemaal dat Yolanthe gewoon een mooie vrouw is? En dat vooral mannen dat ook vinden
Ik vind die hele Yolanthe ook niet mooi. Gewoon niet mijn smaak "mooie vrouw".
Mannen vinden vrouwen al snel mooi als ze maar geil lijken, dus dat is al helemaal geen standaard.
Mooi heeft vooral te maken met symetrie.
Maar mooi is nog altijd gewoon een kwestie van smaak. Beetje vergezocht om daar jaloezie bij te sleuren.
En iets kan best storend en daardoor lelijk zijn in een geheel zonder nou direct afbreuk te doen. Zo zou ze best, wil ik verder niet over oordelen, een lelijke kaaklijn kunnen hebben zonder nou meteen helemaal lelijk daardoor te worden. Het is maar een piepklein onderdeeltje van het geheel.
D_Desteny schreef:Ik vond haar gezicht en lichaam mooi toen ze wat voller was dus nee ik zoek geen dingen om haar lelijk te kunnen noemen. Mijn vriend vond haar dat ze voller was ook mooi dat zei hij ook waar ik bij was en dat kan ik prima hebben. Nu vind hij haar echt een stuk minder mooi!
Maar ik vind Yolanthe op de 1e foto prettiger om te zien! Enorm mooie meid. Vindt haar nu nog mooi, maar had iets meer vel mogen zien, staat haar beter vind ik persoonlijk!