Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bridgetF schreef:Jolien87 schreef:Koekoek, ik meld mij ook weer!
Ik heb momenteel 67 magazines van Taarten-Decoreren incl. een deel van de toebehoren op MP staan. Nieuwprijs is €320,-, maar ik heb niet alle toebehoren erbij zitten aangezien ik een deel hiervan zelf goed kan gebruiken. Nu vond ik €180,- wel een prima vraagprijs, ervan uitgaande dat dit uiteindelijk nog wel omlaag zal gaan.
Ik kreeg via een mailtje een bod van €80,- met de vraag of ze het hiervoor mocht komen ophalen. In mijn antwoord wees ik haar erop dat de nieuwprijs voor het totaalpakket €320,- was en dat haar bod dus ver onder de vraagprijs lag. Vervolgens kreeg ik een verontwaardigd berichtje terug dat het dan jammer was aangezien ze nog wilde door bieden tot €100,-.
Tja sorry, maar had dat dan direct gedaan in plaats van een bijdehand antwoord terugsturen.
Ik denk zelf dat het eerste geld het beste geld is, vind het een mooi en serieus voorstel...er zijn niet veel mensen die dat willen betalen voor gelezen magazines. En niet te vergeten mensen geven het geld al niet zo makkelijk uit.
Ik denk dat je over drie maanden zegt, had ik het toen maar gedaan....
Jolien87 schreef:k heb de magazines nooit gelezen. Dat staat ook heel duidelijk in de advertentie.
Ik deed er eigenlijk nooit wat mee. De magazines die nog bij de map in konden heb ik daar direct in gedaan en de andere magazines zijn netjes in de kast gelegd. Het grootste deel is nooit open geweest en de materialen zijn nooit gebruikt. Dat is ook de reden dat ik ze verkoop. Ik had een abonnement in de hoop dat het nog leuker zou worden, maar ik deed er letterlijk niks mee.
Het lijkt veel geld, maar vergeet niet dat de nieuwwaarde in totaal €320,- is.
bridgetF schreef:Morganlefay schreef:Tja,
Wat ik nu weer heb,
Gietijzeren braadpan verkocht.
Koper belt, heeft m vanavond gebruikt is ie gebarsten.????![]()
Nog nooit van gehoord. Doorgestuurd naar V&D, ga daar maar mekken
raar...ook nog nooit van gehoord!