Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ydnew

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 02:09

Daarbij kost het naar mijn idee net zo veel tijd om al die mails te versturen als in de auto te stappen om ze te halen, als je ze echt wil hebben...:-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 08:54

Ik zou de huisjes ook aan iemand anders verkopen, dit lijkt meer op aandacht vragen dan dat hij serieus geïnteresseerd is.. En als hij wel komt om ze op te halen zou ik zorgen dat er iemand bij je is.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 12:08

bridgetF schreef:
Jolien87 schreef:
Koekoek, ik meld mij ook weer! :wave:

Ik heb momenteel 67 magazines van Taarten-Decoreren incl. een deel van de toebehoren op MP staan. Nieuwprijs is €320,-, maar ik heb niet alle toebehoren erbij zitten aangezien ik een deel hiervan zelf goed kan gebruiken. Nu vond ik €180,- wel een prima vraagprijs, ervan uitgaande dat dit uiteindelijk nog wel omlaag zal gaan.
Ik kreeg via een mailtje een bod van €80,- met de vraag of ze het hiervoor mocht komen ophalen. In mijn antwoord wees ik haar erop dat de nieuwprijs voor het totaalpakket €320,- was en dat haar bod dus ver onder de vraagprijs lag. Vervolgens kreeg ik een verontwaardigd berichtje terug dat het dan jammer was aangezien ze nog wilde door bieden tot €100,-.
Tja sorry, maar had dat dan direct gedaan in plaats van een bijdehand antwoord terugsturen.

Ik denk zelf dat het eerste geld het beste geld is, vind het een mooi en serieus voorstel...er zijn niet veel mensen die dat willen betalen voor gelezen magazines. En niet te vergeten mensen geven het geld al niet zo makkelijk uit.
Ik denk dat je over drie maanden zegt, had ik het toen maar gedaan....

Ik heb de magazines nooit gelezen. Dat staat ook heel duidelijk in de advertentie.
Ik deed er eigenlijk nooit wat mee. De magazines die nog bij de map in konden heb ik daar direct in gedaan en de andere magazines zijn netjes in de kast gelegd. Het grootste deel is nooit open geweest en de materialen zijn nooit gebruikt. Dat is ook de reden dat ik ze verkoop. Ik had een abonnement in de hoop dat het nog leuker zou worden, maar ik deed er letterlijk niks mee.

Het lijkt veel geld, maar vergeet niet dat de nieuwwaarde in totaal €320,- is.

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 12:43

Vanochtend weer een pakje gekregen. Ik dacht dat het afgelope zou zijn.Toch maar afmelden bij diegene

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 12:50

Jolien87 schreef:
k heb de magazines nooit gelezen. Dat staat ook heel duidelijk in de advertentie.
Ik deed er eigenlijk nooit wat mee. De magazines die nog bij de map in konden heb ik daar direct in gedaan en de andere magazines zijn netjes in de kast gelegd. Het grootste deel is nooit open geweest en de materialen zijn nooit gebruikt. Dat is ook de reden dat ik ze verkoop. Ik had een abonnement in de hoop dat het nog leuker zou worden, maar ik deed er letterlijk niks mee.

Het lijkt veel geld, maar vergeet niet dat de nieuwwaarde in totaal €320,- is.

Ik heb 40 nummers van het Bit, uit 5 jaargangen verkocht voor €20,-. Nieuwwaarde €345,-.

Het banketstaaf het ook is, maar de waarde van spullen daalt zeker al met 50% op het moment dat jij ermee over de drempel stapt.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 14:39

Ik heb net bericht gehad dat degene die mijn zadel wilde testen hem wil houden, dus dat is mooi geregeld :D

Voor wat betreft de 50% waardevermindering van spullen, ik vind dat het per product verschilt. Op bepaalde producten (waar bijvoorbeeld tweedehands ook veel vraag naar is) kun je best hoger inzetten, zeg maar de markt van vraag en aanbod... En sommige spullen zijn behoorlijk waardevast, daar kun je ook na langere tijd nog een goed bedrag voor vragen. Maar hangt er m.i. dus echt vanaf wat het is. Wat betreft de magazines, ik had ze denk ik ook voor het eerste bod weggedaan.

Overigens heb ik inmiddels wel gewend dat je behoorlijk zeker van je zaak moet zijn als je een bepaalde vraagprijs stelt zeg, op sommige spullen krijg je echt wel 10 onzinbiedingen achter elkaar, je zou dan bijna aan jezelf gaan twijfelen :P

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 14:46

bij de meeste paarden spullen is het al snel nog maar 33% van de nieuwprijs nog waard als het gebruikt is.

maar er zijn uitzonderingen, de gewildere producten of dingen die bijna niet te vinden zijn. Zo heb ik bijv. laatst een barebackpad verkocht voor 70,- ex verzenden, deze zijn nieuw rond de 100,- die van mij was gebruikt maar dit type is niet in NL te koop. vandaar de hogere prijs

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 15:14

Weet iemand bij welke firma je een pakket van 10 kilo het goedkoopst van belgié naar nederland kunt verzenden? liefst met track en trace, ookal is dat wat duurder.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 15:35

}:) wordt een beetje moe van mensen die op 1 of 2 euro nog gaan afdingen {:)-:(
Terwijl alles gewoon nieuw is, en voor veel minder er nu op staat dan dat het normaal kost -:(-

* waren hebben we eigenlijk kerst smiles :o? {:) *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 20:15

Tja,
Wat ik nu weer heb,
Gietijzeren braadpan verkocht.
Koper belt, heeft m vanavond gebruikt is ie gebarsten.???? 8)7
Nog nooit van gehoord. Doorgestuurd naar V&D, ga daar maar mekken

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 20:28

Dat is gek, maar moet zeggen dat ik als koper toch ook even een mailtje zou sturen hoor.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 20:28

Heb weer paarden op markt gezet, ben benieuwd :+

Zo, alweer ene nieuw topic zie ik, tijdje geleden dat ik er op zat.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 20:30

Morganlefay schreef:
Tja,
Wat ik nu weer heb,

raar...ook nog nooit van gehoord!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 20:46

bridgetF schreef:
Morganlefay schreef:
Tja,
Wat ik nu weer heb,

raar...ook nog nooit van gehoord!

ja laat maar Gietijzer????
Heb er een in gebruik die al meer dan 80 jaar oud is. no kidding, me grandfather's

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 20:47

Misschien laten vallen ?
Daar kunnen ze echt niet tegen ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 21:03

Mijn mail naar diegene die een bijrijdster zoekt is idd niet aangekomen, heb vandaag nog een keer gemaild en ook al antwoord.
Er zijn meer geïnteresseerd en volgende week hoor ik meer dan maken we waarschijnlijk een afspraak om kennis te maken en te kijken of het klikt.
Voor haar is het geen probleem dat ik geen 30 ben in ieder geval dus ik ben benieuwd.
Ik heb wel een bevestiging van mijn eerste mail gekregen maar blijkbaar gaat het nog steeds fout.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 22:34

Shirley schreef:
Misschien laten vallen ?
Daar kunnen ze echt niet tegen ...

Ben aan het rondvragen geweest. Is vermoedelijk de enige reden.
Haarscheurtjes en dan laten stuiteren. -:(-

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 22:42

Dat is maf zeg...

Gelukkig mijn bontje na 2 weken reservering en toen afzeggen toch kunnen verkopen aan iemand die ook hetzelfde bedrag bood. Ze had meteen geld overgemaakt en het is vandaag op de post gegaan. Zo kan het dus ook. Top.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 22:55

Ik zag net op fb een rel van iemand die een dekje had gekocht waarvan niet vermeld was dat er een gat in zat.

Zie ik datzelfde dekje net terug op de boktmarkt...... Uiteraard niet met de vermelding dat er een gat in zit... :=

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 23:00

hahahah welke is het <<) ?

ach die mensen blijf je hebben.. die niet eerlijk zijn over de conditie waarin de spullen verkeren. 8)7 :n

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 23:02

Ik weet niet of ik specifieke advertenties mag neerzetten maar het is een volledige set met peesbeschermers en oornetje met navy en roze... net geplaatst, dam weet je m wel te vinden toch..

Ja, dan weet je hoe poedersuiker het voelt en vervolgens doe je precies hetzelfde...

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 23:04

ik zie, ooh, maar heeft die koper die ontevreden was het zelf er nu opgezet? zonder erbij te zetten dat het is beschadigd?
schandalig :=

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 23:05

Ja! Echt he..

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 23:08

Ze wilt wss haar geld er weer uithalen, snap ik, maar nu licht zij zelf weer mensen op als ze het verkoopt. Met gezond verstand zou je moeten denken dat je het gevoel wat je zelf had, niet aan anderen wilt geven..

:evaw:

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 23:42

Oh fijn, die meldt zich dus speciaal aan op Bokt met het doel mensen te komen besodemieteren ...
Zitten we echt op te wachten, zulke nieuwe leden |o