Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Safiera schreef:Lay_D schreef:Ik zou Elizabeth, als roepnaam afkorten naar eliza of liz.
Mijn 2e doopnaam is Elisabeth.
Mijn 2e doopnaam ook Elisabeth
Samen vormen mijn voorletters dan ook nog eens LEA
Maar ik ben heel blij met mijn namen. Zou een kindje van mij ook zeker 2, misschien 3 namen geven
XFiemoX schreef:Doopnamen blégh wij hebben zelf wel doopnamen, maar hebben onze kinderen dat niet gegeven en dus maar gewoon een naam.
Ik riep toen ik zwanger was van onze eerste dat ik dolgraag had gewild dat ie Greyden zou gaan heten, maar tsja VL heeft het natuurlijk ook voor het zeggen.
Onze jongens heten: Jayden en Owen
Meisjesnaam stond al ver voordat ik voor het eerst zwanger raakte al vast en ook waar we samen gelijk helemaal over eens was namelijk Vienna (met 2 puntjes op de e).

maar jongensnamen zal ik nu zo niet weten...
ja lekker dubbel...
.
.
.Lynn_FDA schreef:Quir schreef:Als meisjesnamen vind ik Merle, Lynn/Linn, Amber, Esmee en Ruby erg leuk.
Jongensnamen eigenlijk alleen Elias, maar Ruben of Roan/Rowan staan op een goede tweede plek.
Nooo geen linn
Serieus nee
Lynn is beter
leeneliefje schreef:wat vinden jullie, is elizabeth een te 'lange, formele' naam voor een kindje? Of is dat leuker als tweede naam
En wat vinden jullie van tweede namen vernoemen naar familie leden?
Suusoi schreef:Jongensnamen vind ik lastig! Vind heel veel namen wel leuk, maar nét niet leuk genoeg ofzo..
Julian, Daan, Ruben, Robin
Staan vooral in het populaire namen rijtje.. vandaar dat ik het wat minder leuk vind denk ik..
Voor een meisje vind ik Jente erg leuk.. anders Feline, Lise,Kirsten..
)