Beautyblunders

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 00:53

kriistellx schreef:
Ook heb ik een keer mijn hele gezicht onder gesmeerd met vloeibare eyeliner uit woede omdat het me niet lukte om een mooie wing te maken. Uiteraard heb ik het er wel afgehaald onder de douche, niemand heeft het verder gezien :')

Hahaha you made my day _O-

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:31

Femek2902 schreef:
Ow en telt dit ook?
Ik was terug van kamp en ging op de trampoline in de zon liggen lezen. Maar ik ben in slaap gevallen met mn armen omhoog :') Tja, toen had ik knalrode oksels :') Verder nergens verbrand, want ik had me braaf ingesmeerd, maargoed niet mn oksels dus.. Ik kan jullie vertellen dat het echt pittig zeer heeft gedaan :')

Dagje Renesse en in slaap vallen onder een handdoek, want dan verbrand je niet. Stak er uiteraard onderuit vanaf mijn knieën, nog zo'n stukje dat je nooit insmeert... Gelukkig dat het kortebroekenweer was, want kon 2wkn geen lange broeken verdragen XD
Leermomentje :(:)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 12:04

Was 17 of 18. We gingen met de trein met mijn ouders en broertjes een dagje weg. Ik had een erg droog gezicht, dus deed er wat nivea creme op, voordat we gingen. In de trein zit mijn moeder me al wat aan te kijken. En na een tijdje kwam het: "wat heb je nou eigelijk met je gezicht gedaan?'

"uhh, wat creme erop? Het was zo droog..."
"Hmm, of dit beter is?'

Ik dus naar de spiegel om te kijken: zit mijn hele gezicht onder de pukkels! Die creme was véél te vet voor je gezicht.. Nu had ik geen droge huid meer, maar wel 1 met allemaal minipukkels... :+

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 12:53

Konstantine schreef:
"Your eyebrows are sisters, not twins." :j

(Jammer dat bij mij een van de twee duidelijk geadopteerd is. :+)

Ik wilde deze reactie gewoon liken net! :))

geweldige dingen staan er tussen.
ik heb wel eens te lichte foundation op gehad, was net een geisha.
en stukje wenkbrouw wegscheren, of stiekem bruiningscreme van me moeder pakken en overal bruine vlekken hebben, en hele bruine handen omdat ik me handen niet had gewassen :')
Heb ook wel eens zo'n ronde haarborstel moeten los knippen uit mijn lange haar.

Ik heb ook nog een blunder van mijn vader. Ik had een collectie zeepjes gekregen. Een van die zeepjes zat op een stokje, net alsof het een lolly was. Mijn vader dacht dat het chocola op een stokje was en nam zo een grote hap van het zeepje.. Hij heeft lang zijn mond moeten spoelen voor die zeep smaak eindelijk weg was.

Morrow_Less

Re: Beautyblunders

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:01

Van het weekend nog ! Ik had mijn nieuwe knalrode lipstick opgedaan, heel blij en mooi natuurlijk. Tot ik na een paar uur in de spiegel keek. Had ik zo alleen nog maar een knal rode rand om mijn lippen, had ik dus het binnenste eraf gelikt ofzo, ik weet het nog steeds niet. En zo heb ik dus weze shoppen, prachtig ! :D

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:06

_O- _O- _O-

hilarisch dit :')

of mensen die elke dag rond lopen of dat ze hun hoofd een paar keer op de make-up doos hebben geslagen

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:08

Morrow_Less schreef:
Van het weekend nog ! Ik had mijn nieuwe knalrode lipstick opgedaan, heel blij en mooi natuurlijk. Tot ik na een paar uur in de spiegel keek. Had ik zo alleen nog maar een knal rode rand om mijn lippen, had ik dus het binnenste eraf gelikt ofzo, ik weet het nog steeds niet. En zo heb ik dus weze shoppen, prachtig ! :D

Dat heb ik ook altijd met rode lippenstift! Die binnenste rand gaat er echt snel af en dan lijkt het gewoon alsof je mond mislukt is -O-.

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:09

vuurneon schreef:
xZiva_ schreef:
Puppy1128
wat wil je hiermee zeggen?
ik denk dat je deze dingen pas snapt als je dagelijks makeup enz. Gebruikt.

(niet banketstaaf bedoeld)

:')

Ze zegt alleen dat zij de blunders nog niet heeft meegemaakt en smakelijk lacht om onze blunders. Leedvermaak :Y)

Precies _O-

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:11

Lisannuuh schreef:
_O- _O- _O-

hilarisch dit :')

of mensen die elke dag rond lopen of dat ze hun hoofd een paar keer op de make-up doos hebben geslagen

Zo sprak ik nog tegen een oempa loempa in een winkel :P Ach ze dacht dat ze mooi was, arme meid :o

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:14

Ik deed voorheen de blonde haartjes op m'n bovenlip harsen met gezichtspleisters, maar ik wilde weg en de pleisters waren op. Had nog wel van die grote beenhars pleisters (kant en klaar) dus die op maat geknipt en op de bovenlip geplakt. *RATS* en toen was ik onthaard....En ontveld. Behoorlijke 'wond' wat later opdroogde als een dikke donkere korst. Dus ik had in plaats van witte haartjes een grote dikke plakaat van korsten op m'n bovenlip. Heeft een week of 2 geduurd :')

Muffin01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:16

Ik heb een keer geprobeerd mijn wenkbrauwen te doen met zo'n scheermesje. Met als gevolg dat ik mooi een 'gat' had in mijn wenkbrauwen! :o oeps

16Denters

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:19

Meisje had een keer glitterspray ipv deo gebruikt, hebben ons stuk gelachen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:24

Zelfbruiner op mijn benen.. Resulataat daar was super, maar mijn handen.... :') :') volgende keer handschoentjes aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:43

Ik bedenk me net ook nog een :')
Was een jaar of 14 en ik had heuse verkering met een jongen uit de buurt. Ik zag hem buiten dus ik ging er even naar toe. Ik had net huiswerk gemaakt dus mijn haar zat in een huiswerk coupe. ( Lees knot op je kop ) echt verschrikkelijk.

Ik ging vrolijk naar buiten. Toen ik thuis kwam en in de spiegel keek dacht ik fiets. Vergeten mijn knot uit te doen :')

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:47

Telt je wenkbrauwen wegepileren ook? In de puberfase, uitproberen en steeds wat meer weg doen, tot ik uiteindelijk haarloos was! :(

Lanphis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:50

Morrow_Less schreef:

Lippenstift slijt nogal. Soms moet je al om de twee uur bijwerken. This een "bekend probleem" maar ja het staat behoorlijk banketstaaf als je het zelf niet door hebt.

Heb zelf nog niet echt blunders gehad op 1 na.
Ooit als 13 jarige een keer opgemaakt voor een feestje maar geen idee wat waar voor was. Mijn haar stond stijf van de glittergel, knallende oogschaduw tot ergens bij mijn slapen geloof ik.... Geen succes heb sindsdien de make up weer afgezworen..

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:57

Ik had als pubermeiske ooit de verkeerde oogschaduw te pakken.
Niet mijn kleur en allergische opgezette ogen doen weinig voor je.

love_nelzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 21:43

Haha, wat een goede allemaal.
- Ik eigenlijk alleen mascara in mn oog of op mn neus.
- Dode puntjes van mn haar aan de voorkant knippen en hup stuk van mn wimper af.
- Wenkbrauwen epileren en dan iets te druk bezig gaan, opeens hele dunne wenkbrauwen. Oeps....
Ik gebruik alleen mascara en soms foundation, maar daar nog niet zo'n probleem mee gehad.
Gelukkig :)

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 00:34

ik heb ook eens mn fpundation gepakt (creme) en day over mn hele gezicht gesmeerd. toen knalroze wangen en rode lippenstift. een veeltedikke uitgelopen streep eyeliner en.een.klonterige laag mascara. haartjes in twee knotjes bovenop je hoofd en helemaal losgaan op de muziek van miley cyrus. leg dan maar eens uit aan je ouders wat voor huiswerk dit is... :$

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 10:14

donjalover13 schreef:
ik heb ook eens mn fpundation gepakt (creme) en day over mn hele gezicht gesmeerd. toen knalroze wangen en rode lippenstift. een veeltedikke uitgelopen streep eyeliner en.een.klonterige laag mascara. haartjes in twee knotjes bovenop je hoofd en helemaal losgaan op de muziek van miley cyrus. leg dan maar eens uit aan je ouders wat voor huiswerk dit is... :$

You made my day _/-\o_

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 13:05

Ik gebruik uit principe geen foundation - het is bijna nooit mooier dan zonder. Met mijn van nature rode wangen en sproetjes ziet het er ook gewoon heel vreemd uit, alsof ik ziek ben. Moet ook elke keer lachen als ik hier die oempa loempa's rond zie lopen. Engelse cultuur.. (Je kunt hier bij de primark ook self-tan-application-handschoenen kopen := )

1 grote fout: blond haar donkerrood verven. Werd met lichter worden dus roze... Heb het bij de kapper laten ontkleuren, moest ter plekke beloven nooit meer m'n haar te verven en zal het ook nooit meer doen. De ontkleurde variant werd een soort strawberry blonde, wat wel erg mooi was, gek genoeg :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 13:11

Jaaa in Engeland zien veel van die meiden er echt bewerkt uit :') nep wimpers en inderdaad de oempa loempa look.

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 18:22

Glitterspray onder mijn oksels gespoten ipv deo :o

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-14 18:25

Glitters is helemaal feest. :D
Hoe lang heb je er nog mee rondgelopen?

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 00:35

Ik had er vanochtend weer 1.
ik had net mijn oksels geschoren, en in mijn haast spoot ik nog even deo op :=
ik heb de hele dag zitten krabben als een gek, en had uitslag als een ik weet niet wat _O-