Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

A ja
469 (83%)
B nee
37 (6%)
C misschien
46 (8%)
D nu niet
9 (1%)

Totaal aantal stemmen: 561

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 01:25

Ik moet wel zeggen, mijn ex was vreemdgegaan met mijn (destijds) beste vriendin. Ik was woest!
Weet je wat het is, vreemdgaan hou je echt niet altijd tegen en ook mijn vriend is niet mijn eigendom. Als hij zijn leuter in iemand anders wil steken, moet hij zelf weten. Zodra ik erachter kom, zoals met mijn ex, hebben zowel jongen als dame een groot probleem. Ex heeft er nog over staan liegen en daar kan ik gewoon niet tegen.. Had hij het eerlijk verteld was ik eigenlijk niet eens boos geworden, ik haat boos worden en ik heb dan liever dat ik het van hem hoor. Dan is het wel klaar met de relatie maar was er voor mij niks aan de hand geweest. Toen was ik wel minder verliefd dan dat ik nu ben op mijn vriend trouwens. Als mijn vriend (nu) vreemd zou gaan zou ik wel behoorlijk kapot zijn.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 01:27

Goudlokje1 schreef:
Ik moet wel zeggen, mijn ex was vreemdgegaan met mijn (destijds) beste vriendin. Ik was woest!
Weet je wat het is, vreemdgaan hou je echt niet altijd tegen en ook mijn vriend is niet mijn eigendom. Als hij zijn leuter in iemand anders wil steken, moet hij zelf weten. Zodra ik erachter kom, zoals met mijn ex, hebben zowel jongen als dame een groot probleem. Ex heeft er nog over staan liegen en daar kan ik gewoon niet tegen.. Had hij het eerlijk verteld was ik eigenlijk niet eens boos geworden, ik haat boos worden en ik heb dan liever dat ik het van hem hoor. Dan is het wel klaar met de relatie maar was er voor mij niks aan de hand geweest. Toen was ik wel minder verliefd dan dat ik nu ben op mijn vriend trouwens. Als mijn vriend (nu) vreemd zou gaan zou ik wel behoorlijk kapot zijn.

Wow. Dubbel genaaid. Wat een gore mensen heb je toch.

Wieldop

Re: Zou jij het willen weten... als je vriend/man vreemdgaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 01:35

Zo die hierboven is wel nasty.

Ik zou het zeker willen weten als m'n vriend vreemd zou gaan. Gelijk exit!

Ik had vorige week nog een gesprek op school met drie jongens en twee van de drie zijn vreemd gegaan. De ene zei ook doodleuk; 'Als je niet gesnapt word is er toch ook niks aan de hand? Behalve dat je een hoop gezeik bespaard is gebleven. '

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 01:42

Ik was er ook wel pissig over, en toen bedacht ik me dat ik mijn aandacht ook op leukere zaken kon zetten. Ben toen veel gaan wandelen om even alle stress eruit te lopen. Die vriendin heeft trouwens nog haar excuses aangeboden met allemaal vieze smoesjes.. Deur dichtgegooid en via een berichtje laten weten dat ik haar heel veel plezier wens met mijn afdanker, en dat ze bij mij niet meer welkom was.

Wieldop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 01:45

Sterk van jou zeg!
En een 'lekkere' vriendin daar ben je ook gelijk klaar mee. Hoe was je er uiteindelijk achter gekomen?

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 01:59

Ik ben ze zoenend tegengekomen in de stad.. Ze stonden ergens in een hoekje en ik zag zijn gezicht. Ben toen naar huis gegaan en heb ze een berichtje gestuurd met de vraag of ze lekker bezig waren in de stad ;) Maar ook daarvoor had ik al een vermoeden dat er "iets" niet klopte, ik wist niet wat maar toen ik ze zag staan was ik eigenlijk niet eens verbaasd of boos, het was meer iets van "Oh, nu snap ik 't!" Heel raar.. Ze zijn nog steeds samen trouwens, ik zie ze af en toe lopen en dan willen ze iets zeggen, ik kijk ze niet meer aan en loop stug door. Ik weet wel iets anders om mijn tijd aan te geven :P

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 04:08

Goudlokje1 schreef:
Ik ben ze zoenend tegengekomen in de stad.. Ze stonden ergens in een hoekje en ik zag zijn gezicht. Ben toen naar huis gegaan en heb ze een berichtje gestuurd met de vraag of ze lekker bezig waren in de stad ;) Maar ook daarvoor had ik al een vermoeden dat er "iets" niet klopte, ik wist niet wat maar toen ik ze zag staan was ik eigenlijk niet eens verbaasd of boos, het was meer iets van "Oh, nu snap ik 't!" Heel raar.. Ze zijn nog steeds samen trouwens, ik zie ze af en toe lopen en dan willen ze iets zeggen, ik kijk ze niet meer aan en loop stug door. Ik weet wel iets anders om mijn tijd aan te geven :P

waarom heb je het niet gefilmd en op facebook gezet, met een tekst als" leuk he vreemdgaan" :)

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 04:15

Hahahah! Zou wel een goeie geweest zijn :j

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 04:15

Ja, maar je moet er eigenlijk boven staan natuurlijk he! Vind ik :P

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 04:16

Zoals ik al zei, ik wens haar veel plezier met mijn "afdanker" :D

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 04:22

Goudlokje1 schreef:
Zoals ik al zei, ik wens haar veel plezier met mijn "afdanker" :D

ja afdankers, zou ik niet zo blij mee zijn :') :') :')

Madeliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 05:25

ja ik zou het graag weten. En als ik het weet is het amen en uit. Een tweede kans krijgen ze niet. En ik hoef ze meteen ook nooit meer te zien. En dat kan ik best goed volhouden.

_Buddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 06:57

Aan de ene kant zou ik het willen weten, aan de andere kant niet. Wat niet weet wat niet deert gaat (helaas) ook hier op.
Ik begrijp jou helemaal.. je gunt het hem waarschijnlijk op dit moment ook niet om met haar gelukkig te zijn. Maar geloof me, jij wordt er niet gelukkiger van als je haar inlicht. Zoals sommige andere bokkers ook al zeiden, ik denk dat het beste advies is om je terug te trekken. Ga je op jezelf concentreren en geniet weer van het leven zonder hem !

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 09:37

PM1 schreef:
Reden voor dit topic, in het kort. Ik ben al enige tijd verliefd op iemand, maar hij heeft een vriendin. Hij is met mij vreemdgegaan. Ik ken zijn vriendin ook, al vind ik haar niet echt aardig. Toch twijfel ik nu of ik het haar moet vertellen. Ik heb heel erg de neiging het wel te doen, maar dit komt omdat ik me gebruikt voel door hem (hij weet dat ik verliefd ben, maar het gaat hem alleen om de aandacht/sex).

Vandaar de vraag. Beter gezegd, zou jij het willen horen van degene met wie jou vriend is vreemdgegaan? En.. zou je dit geloven? Wat zou je ermee doen?

Graag een toelichting op je stem!

Dus je wil een soort van wraak, omdat jij je gebruikt voelt? >;)
Kom op je wist waar je aan begon zeg..

Laat die vent dit lekker zelf oplossen met zijn vriendin..

Ik heb ooit ook een man achter mij aangehad die een (zwangere) vriendin had, ik heb hier niets mee gedaan en ik heb ook niets aan zijn vriendin verteld. (Want ja die ken ik ook.)

Het is zijn leven, en ik ga me niet bemoeien met de problemen binnen een relatie van een ander.

PM1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-13 09:50

Ik weet het ook wel, maar moest het gewoon even kwijt. Ipv het hem laten weten heb ik dit topic geplaatst ;) en gelukkig dat er ook mensen die wel snappen waar mijn gevoel vandaan komt en het iets subtieler brengen. Gelukkig kom ik hem nu in het dagelijks leven niet tegen (of ja, heel incidenteel en dan meteen een uur later weer mail...). Ik ga wel weer heel duidelijk tegen hem zijn.

Ik vind het niet heel logisch dat hij het blijft proberen, het is namelijk al meer dan een half jaar geleden dat we sex hebben gehad en daarna ben ik heel eerlijk tegen hem geweest.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 10:00

Subtiel of niet, ik vind het gewoon vreemd.
Je weet waar je aan begint, en vervolgens voel jij je klote omdat je bent gebruikt en wil je zijn leven even overhoop gooien...

Je had je hier al helemaal niet in mee moeten laten trekken.. Nu mag jij op de blaren zitten met je rot gevoel.. Moet je nagaan hoe zijn vriendin zich voelt als ze hier achter komt..
Waarschijnlijk 1000x erger dan jij.. En dat hebben jij en haar partner veroorzaakt.. Dus nee ik kan geen medelij hebben met je dat jij je nu gebruikt voelt.. Je hebt dit zelf gedaan..

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 10:01

Proberen kan altijd, genoeg zwakke vrouwen die er wel weer intrappen en zich laten gebruiken als speeltje :7

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 10:04

Kipje39 schreef:
Subtiel of niet, ik vind het gewoon vreemd.
Je weet waar je aan begint, en vervolgens voel jij je klote omdat je bent gebruikt en wil je zijn leven even overhoop gooien...

Je had je hier al helemaal niet in mee moeten laten trekken.. Nu mag jij op de blaren zitten met je rot gevoel.. Moet je nagaan hoe zijn vriendin zich voelt als ze hier achter komt..
Waarschijnlijk 1000x erger dan jij.. En dat hebben jij en haar partner veroorzaakt.. Dus nee ik kan geen medelij hebben met je dat jij je nu gebruikt voelt.. Je hebt dit zelf gedaan..

Hij heeft zijn leven zelf overhoop gegooid toen hij besloot vreemd te gaan.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 10:09

Ja en daar heeft zij aan meegwerkt toch?!! Nee ik voel daar geen medelij voor..
Ik zou in haar situatie zijn vriendin het niet vertellen.. Omdat zij wraak wil, omdat zij verliefd is..
Buiten dat als ze het wel verteld, kan ze een relatie met hem wel op haar buik schrijven want hij zal alles behalve blij zijn als zij zijn vriendin op de hoogte brengt..

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 10:11

PM1 schreef:
Ik weet het ook wel, maar moest het gewoon even kwijt. Ipv het hem laten weten heb ik dit topic geplaatst ;) en gelukkig dat er ook mensen die wel snappen waar mijn gevoel vandaan komt en het iets subtieler brengen. Gelukkig kom ik hem nu in het dagelijks leven niet tegen (of ja, heel incidenteel en dan meteen een uur later weer mail...). Ik ga wel weer heel duidelijk tegen hem zijn.

Ik vind het niet heel logisch dat hij het blijft proberen, het is namelijk al meer dan een half jaar geleden dat we sex hebben gehad en daarna ben ik heel eerlijk tegen hem geweest.

Ben je al is heel duidelijk naar hem geweest?

Echt letterlijk gezegd dat hij jou met rust moeten laten en als hij dat niet kan maar is weg moet gaan bij zijn vriendin?
Dat je hier absoluut niet van gediend bent?

Babsding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 10:19

Ik zou het absoluut willen weten.
Maar inderdaad niet van jou, want dan zou ik zelf moeten gaan vissen naar de waarheid bij mijn vent.
Naast het feit, dat ik jou op het moment zelf, waarschijnlijk voor je kanis sla (ondank dat je het niet verdient, ik ben behoorlijk bezitterig), zal ik ook de hele boel op de kop zetten.
Liever meldt hij me gewoon zelf, of dumpt hij me bijvoorbaat.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 10:32

Kipje39 schreef:
Ja en daar heeft zij aan meegwerkt toch?!! Nee ik voel daar geen medelij voor..
Ik zou in haar situatie zijn vriendin het niet vertellen.. Omdat zij wraak wil, omdat zij verliefd is..
Buiten dat als ze het wel verteld, kan ze een relatie met hem wel op haar buik schrijven want hij zal alles behalve blij zijn als zij zijn vriendin op de hoogte brengt..

Ja, maar het is niet haar schuld dat hij heeft besloten vreemd te gaan.

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 10:43

Ik twijfel, ergens zou ik het willen weten. Ik vind het heel belangrijk om eerlijk te zijn tegen elkaar (en kan zelf ook niet liegen tegen mijn vriend, al niet over een verrassing/cadeautje, laat staan over zoenen/seks/vreemdgaan), maar denk dat het misschien ook meer kwaad dan goed zou doen, als ik zou weten dat hij een fout heeft gemaakt door met zijn dronken hoofd zich te laten verlijden door iemand anders. Als dit alleen bij een zoen zou blijven en hij hier naderhand spijt van zou hebben, weet ik eigenlijk niet of ik dat wel wil weten. Ik weet namelijk dat ik hem daarna heel slecht weer zou kunnen vertrouwen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 10:50

Vertrouwen is belangrijk, ik zou het zeker willen weten. Maar ik zou het niet willen horen van de persoon waarmee hij vreemd is gegaan. Dat is wel heel nasty. Als iemand het moet vertellen is het de man die vreemdgaat wel. Dan kun je nog enigszins een beetje respect opbrengen voor zo iemand. Als de minnaar het vertelt kun je toch gaan twijfelen. Mss liegt zij wel omdat ze je man wil. Maar als vrienden van me het zouden weten dan zou ik het wel willen horen van hen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 10:55

Ja, de enige die het zeker kan weten is de vrouw waar je partner het mee doet.. Dus dan moet je er maar voor kiezen om het niet te willen weten, want je partner gaat t echt niet vertellen zomaar :')

Overigens, vrienden zijn ook ineens geen vrienden meer als ze iets vertellen wat je niet wilt horen, waarschijnlijk :D