Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Goudlokje1 schreef:Ik moet wel zeggen, mijn ex was vreemdgegaan met mijn (destijds) beste vriendin. Ik was woest!
Weet je wat het is, vreemdgaan hou je echt niet altijd tegen en ook mijn vriend is niet mijn eigendom. Als hij zijn leuter in iemand anders wil steken, moet hij zelf weten. Zodra ik erachter kom, zoals met mijn ex, hebben zowel jongen als dame een groot probleem. Ex heeft er nog over staan liegen en daar kan ik gewoon niet tegen.. Had hij het eerlijk verteld was ik eigenlijk niet eens boos geworden, ik haat boos worden en ik heb dan liever dat ik het van hem hoor. Dan is het wel klaar met de relatie maar was er voor mij niks aan de hand geweest. Toen was ik wel minder verliefd dan dat ik nu ben op mijn vriend trouwens. Als mijn vriend (nu) vreemd zou gaan zou ik wel behoorlijk kapot zijn.
Maar ook daarvoor had ik al een vermoeden dat er "iets" niet klopte, ik wist niet wat maar toen ik ze zag staan was ik eigenlijk niet eens verbaasd of boos, het was meer iets van "Oh, nu snap ik 't!" Heel raar.. Ze zijn nog steeds samen trouwens, ik zie ze af en toe lopen en dan willen ze iets zeggen, ik kijk ze niet meer aan en loop stug door. Ik weet wel iets anders om mijn tijd aan te geven
Goudlokje1 schreef:Ik ben ze zoenend tegengekomen in de stad.. Ze stonden ergens in een hoekje en ik zag zijn gezicht. Ben toen naar huis gegaan en heb ze een berichtje gestuurd met de vraag of ze lekker bezig waren in de stadMaar ook daarvoor had ik al een vermoeden dat er "iets" niet klopte, ik wist niet wat maar toen ik ze zag staan was ik eigenlijk niet eens verbaasd of boos, het was meer iets van "Oh, nu snap ik 't!" Heel raar.. Ze zijn nog steeds samen trouwens, ik zie ze af en toe lopen en dan willen ze iets zeggen, ik kijk ze niet meer aan en loop stug door. Ik weet wel iets anders om mijn tijd aan te geven
PM1 schreef:Reden voor dit topic, in het kort. Ik ben al enige tijd verliefd op iemand, maar hij heeft een vriendin. Hij is met mij vreemdgegaan. Ik ken zijn vriendin ook, al vind ik haar niet echt aardig. Toch twijfel ik nu of ik het haar moet vertellen. Ik heb heel erg de neiging het wel te doen, maar dit komt omdat ik me gebruikt voel door hem (hij weet dat ik verliefd ben, maar het gaat hem alleen om de aandacht/sex).
Vandaar de vraag. Beter gezegd, zou jij het willen horen van degene met wie jou vriend is vreemdgegaan? En.. zou je dit geloven? Wat zou je ermee doen?
Graag een toelichting op je stem!
en gelukkig dat er ook mensen die wel snappen waar mijn gevoel vandaan komt en het iets subtieler brengen. Gelukkig kom ik hem nu in het dagelijks leven niet tegen (of ja, heel incidenteel en dan meteen een uur later weer mail...). Ik ga wel weer heel duidelijk tegen hem zijn.Kipje39 schreef:Subtiel of niet, ik vind het gewoon vreemd.
Je weet waar je aan begint, en vervolgens voel jij je klote omdat je bent gebruikt en wil je zijn leven even overhoop gooien...
Je had je hier al helemaal niet in mee moeten laten trekken.. Nu mag jij op de blaren zitten met je rot gevoel.. Moet je nagaan hoe zijn vriendin zich voelt als ze hier achter komt..
Waarschijnlijk 1000x erger dan jij.. En dat hebben jij en haar partner veroorzaakt.. Dus nee ik kan geen medelij hebben met je dat jij je nu gebruikt voelt.. Je hebt dit zelf gedaan..
PM1 schreef:Ik weet het ook wel, maar moest het gewoon even kwijt. Ipv het hem laten weten heb ik dit topic geplaatsten gelukkig dat er ook mensen die wel snappen waar mijn gevoel vandaan komt en het iets subtieler brengen. Gelukkig kom ik hem nu in het dagelijks leven niet tegen (of ja, heel incidenteel en dan meteen een uur later weer mail...). Ik ga wel weer heel duidelijk tegen hem zijn.
Ik vind het niet heel logisch dat hij het blijft proberen, het is namelijk al meer dan een half jaar geleden dat we sex hebben gehad en daarna ben ik heel eerlijk tegen hem geweest.
Kipje39 schreef:Ja en daar heeft zij aan meegwerkt toch?!! Nee ik voel daar geen medelij voor..
Ik zou in haar situatie zijn vriendin het niet vertellen.. Omdat zij wraak wil, omdat zij verliefd is..
Buiten dat als ze het wel verteld, kan ze een relatie met hem wel op haar buik schrijven want hij zal alles behalve blij zijn als zij zijn vriendin op de hoogte brengt..