muntdrop schreef:Haha bij mij was er inderdaad ooit ook een keer een meisje voor zo'n steekproef, maar ze kocht dus zo'n klein flesje rode wijn en een zak spekkies, vond dat toch wel een verdachte aankoop voor een meisje van rond de 16 om ongeveer vrijdag 1 uur?.
En ze vragen ook altijd de bon, tenminste das bij ons wel zo haha.
.

geloof mij, ik heb een hoop geduld en blijf altijd vriendelijk. Ik werk er al 7 jaar en ben welgeteld 1x bij een klant weggelopen. Die haalde echt het bloed onder mn nagels vandaan.
, betaalde hij met.. ja, een €500,- biljet. Ik gezegd dat ik dat niet kan terug geven, omdat ik dan niks overhou in mijn kassa. Wij hebben zo'n €700 tot €1000 in de kassa liggen, maar moest er nog de hele avond mee doen en er was geen collega die de kluis in kon om nieuw wisselgeld te pakken. Begint die klant ineens in mijn kassa naar mijn €50,- biljetten te graaien, want ik heb genoeg wisselgeld zegt ie. (Kassa stond open, komt wel eens voor dat ik vergeten ben af te cashen en dus alleen al voor €600 aan 50jes heb, dan had ik wel kunnen wisselen, maar dat had ik niet) Say whaaat?!