dees_daan schreef:Dan moet je eerder bellen als caissière, bellen voordat iets op is anders moet je er idd op wachten maar daar dan de klant niks aan doen.
Bij ons wordt dat bij het inwerken al duidelijk gezegd, zodra je ziet dat je te weinig hebt bellen, dan hoeven ze ook niet binnen 5 minuten naast je te staan.
Over automatische piloot gesproken ik heb dat wel eens als ze zelf al zeggen bon hoeft niet mee van te voren, soms komt er dan automatisch ook bon mee? uit, meestal heb ik het dan zelf al door maar dat komt idd omdat je elke keer hetzelfde vraagt.
Ja, dat snap ik ook, maar we moeten elke zoveel tijd een koker met geld afschieten richting de kluis, en dan houden we meestal zo'n 50 a 60 euro over en wat kleingeld. Als iemand dan gelijk een doosje schroefjes komt halen van 1,60 en betaald met een briefje van 100, ja, dan kan ik daar toch echt niks mee
Ik werkte dus bij en bouwmarkt, en een college stond bij de verfmengbalie. Hij heeft een keer een blik verf op zo'n onhandige manier opengemaakt dat ie het over zichzelf én over de klant heeft heengegooid Uiteraard heel netjes en professioneel afgehandeld en de klant was ook niet heel erg boos, maar dat was zó naar.