Beschaamd winkelen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dribbel

Re: Beschaamd winkelen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 18:40

Tijdje terug een Morning After Pil gehaald voor een vriendin. Het is hier gewoonte om dan kort gesprekje te hebben met de apotheker. Heb mooi theater stukje mogen opvoeren samen met een andere vriendin die mee was, voordat ik die pil mee kreeg. Ik vond het ook nog eens leuk om te doen. :D

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 18:41

Foutje in de administratie, of misschien hebben die mensen wel dubbele bezorgkosten betaald wegens het risico.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 18:42

friendly schreef:
Dan zijn er toch ooievaars met een goede risicoverzekering denk ik. Ken namelijk meerdere mensen die op 31 dec jarig zijn :P

da's vast net als met pakketpost: moest de 30e afgeleverd worden, is de 31e 'zomaar ergens' afgeleverd en door mensen gevonden die toevallig wisten voor wie het was :+

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 18:43

Urielle schreef:
friendly schreef:
Dan zijn er toch ooievaars met een goede risicoverzekering denk ik. Ken namelijk meerdere mensen die op 31 dec jarig zijn :P

da's vast net als met pakketpost: moest de 30e afgeleverd worden, is de 31e 'zomaar ergens' afgeleverd en door mensen gevonden die toevallig wisten voor wie het was :+

Dat klinkt ook best logisch :j

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 18:44

Peuk schreef:
Ja tuurlijk, haal liever een zak chips dan een pakje condooms,

Hihi, ik vind het eigenlijk altijd beschamender om een zak chips te halen dan een doosje condooms := Een tijdje geleden was ik nog een stuk zwaarder en dan voelde ik me echt zo bekeken als ik snacks haalde, alsof dat niet 'mocht' omdat ik al te zwaar was.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 18:44

Óf er waren mensen voor wie het niet was, die het maar gewoon hebben aangenomen. Denk dat daarom zo veel mensen ongepland kinderen krijgen!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 18:45

Er wordt ineens een hele hoop duidelijk hier! :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 18:46

Dinniej schreef:
Óf er waren mensen voor wie het niet was, die het maar gewoon hebben aangenomen. Denk dat daarom zo veel mensen ongepland kinderen krijgen!

Dat snijdt ook hout :))

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 19:36

Riscoverzekering?? gwn met postNL. stuk veiliger op 31 december.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 20:32

Lisannuuh schreef:
Share schreef:
Deze vrouw schaamt zich ook niet volgens mij! :')

http://m.youtube.com/watch?v=iZ0BJH8PBF ... Z0BJH8PBF0

OMG je zou het maar op moeten ruimen :r

Ja das niet leuk, maar je kan 't moeilijk laten liggen :')
Wij hebben ook een keer meen (menselijke) drol tussen de kassa's gehad.. Meneer had de drol mooi uit zijn broek gerammeld(camerabeelden gezien, hij is dus niet gaan zitten zoals deze vrouw), en heeft daarna een winkelverbod gekregen :')
Maar vrolijk word je er niet van nee xd

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 23:27

Hahaha geniaaaal dit topic! :D heb het lekker helemaal doorgelezen en lig echt neer door sommige verhalen! _/-\o_

Ik ben een rare op deze vlakken eigenlijk... ik woon in zo'n klein dorp en aargh, je komt er zo vaak mensen tegen die je kent... :/ ik heb er totaal geen problemen mee als ik de mensen niet ken :p haha. maar als je dan daar in de supermarkt staat en je kunt elk moment je grootouders tegenkomen.... eeeeeh haha nee liever niet eigenlijk. is dat raar? :P

condooms ofzo ben ik nog nooit moeten gaan halen duss... en maandverband enzo dat brengt mijn mama eigenlijk altijd mee dan supermarkt...
wat ik wel raar vind van mezelf: ik heb tot nu nog noooit aan me papa gevraagd voor zoiets mee te brengen :o ik bedoel, ik vraag het dus echt altijd aan mama haha, nooit aan pa... terwijl ik zigenlijk wel weet dat die er zich niet echt voor zou schamen eigenlijk... eerder ik :p maar ook wel: mama weet wat ik nodig heb, merk en alles, moest ik zoiets aan vaderlief vragen.... hmmmmm ik betwijfel ten zeerste of hij het juiste zou mee brengen.

nog iets wat ik niet 100% snap is dat ( vooral als je jong bent enz ) dat je aan een vriendin vraagt om de MAP te gaan halen... ik bedoel? voor haar is dat toch 'hetzelfde' dan als je het zelf gaat halen? natuurlijk zou ik het geen probleem vinden om te gaan halen voor een vriendin maar eh? waarom doet ze het zelf niet dan? of vraagt ze of je mee wilt gaan als mentale steun haha? of zie ik dat nou zo verkeerd? 8)7

ben 16 btw :)

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 00:40

Haha niet van mij (weet niet of die man zich schaamde, denk het niet :') ) Maar ik hoorde laatst uit zeer betrouwbare bron dat er een man de winkel in kwam om inlegkruisjes te halen. Hij vroeg hulp aan een medewerker van de winkel. Voor het gemak had hij er 1 meegenomen.. En dat was er niet 1 die schoon uit het doosje kwam, nee dat was een gebruikte :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 00:45

angelaatjuh schreef:
Haha niet van mij (weet niet of die man zich schaamde, denk het niet :') ) Maar ik hoorde laatst uit zeer betrouwbare bron dat er een man de winkel in kwam om inlegkruisjes te halen. Hij vroeg hulp aan een medewerker van de winkel. Voor het gemak had hij er 1 meegenomen.. En dat was er niet 1 die schoon uit het doosje kwam, nee dat was een gebruikte :')

:oo :oo :oo

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 00:52

angelaatjuh schreef:

Dit kan niet waar zijn?! :oo

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 01:05

angelaatjuh schreef:

My god... Nee dit meen je niet?? :oo :oo 8)7

Brechtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 01:38

Iiiieeeel :=

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 01:56

gatver die vrouw , zit hier werkelijk even te mijn misselijkheid te bedwingen

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 03:46

Ah lol ik heb eergisteren nog met schaamte in een winkel rondgelopen. Wij zijn nieuwjaar gaan vieren in New Orleans, komen we aan Hutsler Hollywood 'relax it's just sex' (Bourbon st.). Moeten ze er per sé in gaan, nou het is gewoon awkward om daar met je moeder rond te lopen :')
En jeetje dat interesseert me nog niet eens _O- Ze hebben wel hilarische t-shirts :')

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 05:16

Ik schaam me ook nergens voor. Vind het altijd wel grappig als mensen dan vragen of er een tasje of zakje omheen moet (of er zelfs zonder vragen omheen doen) terwijl dat bij andere dingen nooit gevraagd wordt :') meestal interesseert dat mij ook niet zoveel en zeg ik gewoon nee dankje en gooi ik het zo in mn tas of auto. Mijn vriend lijkt er toch wel wat meer moeite mee te hebben. Nu ben ik altijd al wel degene geweest die de condooms haalde maar toen we een weekje in NL waren en we over de wallen liepen had ie toch wel wat moeite met naar binnen kijken, voornamelijk omdat ze dat hier niet gewend zijn. Seksshops wilde hij ook niet in en lingeriezaken is ie ook niet bepaald dol op :') en toen we in de etos waren om een doosje te halen bleef ie toch mooi aan de andere kant vd winkel staan tot ik klaar was met afrekenen. Arm jong :(:) het sexmuseum had ie dan weer niet zoveel moeite mee alhoewel hij daar toch ook wel met een noodgang doorheen ging :').

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 01:08

Ladybird schreef:
angelaatjuh schreef:

My god... Nee dit meen je niet?? :oo :oo 8)7

Helaas wel! Hoe ranzig ben je dan :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 01:41

Konstantine schreef:
Als ik achter de kassa zit kijk ik eerder verbaasd op van het feit dat er serieus mensen bestaan die kippenlevertjes ( :r ) kopen dan van een pakje condooms met bijbehorende knalrood aangelopen puber. :')

Ik heb ook wel eens op mijn kop gehad in een winkel, toen ik een jas paste bij het rek. Ja hallo, een JAS. Daarvoor ga je toch geen halfuur in de rij staan? 8)7
Moeten ze maar voor genoeg hokjes zorgen hoor.

Voor de kat ;)

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 02:18

de bekende xenos sex afdeling... ik gin met mn vriendin een cadeautje kopen. gaat ze staan kijken bij dat rek met al die spullen. hee.is dit niet leuk een versierd zweepje. (die vriendin waarvoor het cadeau was rijd ook paard.) toen pieste ik ook bijna in mn broek van het lachen en heb haar even naar de andere afdeling meegenomen en uitgelegd dat dat een zweepje voor wat anders was. en niet voor paardrijden. kind kreeg een knalrood hoofd en sinds dien loopt ze altijd snel langs de sex afdeling van de xenos.

ook zal ik een keer mn vriendin te plagen ja je krijgt een dildo voor.je cerhaardag (ze is 13) neeeeneeere nietdoen! ik heb dagekijks haar gesmeek aangehoord. had een grote wortel gekocht en die ingepakt. ze werd helemaal rood en werd.stil toen ze gem openmaakte.en.merkte dat get een wortel was kon ze er wel om lachen.

of met je ouders in de auto zitten eb je even meld dat.een meisje die je kent van 13 zwanger is. bedoelling was gewoon melden en klaar. krijg ik vervolgens van mijn vader een hele uitleg dat als ik ooit condooms nodig heb dat.ik dat gewoon moest vragen dan zoy hij ze wel even halen en dat als ik sex had gehad dat.ik dat.moest nelden.want dan ging hij de MAP voor me halen.. uhm pap ik ben 13

of in hoge nood maandverband bodig hebben en je vader even komt melden terwijl je moeder.en zusje erbij zijn dat ik dat ook gewoon aan hem had mogen vrageb en vervolgens certellen dat hij ook gewoon tampons zou halen...

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 10:40

Dat filmpje was wel erg ranzig...hoe asosiaal kun je zijn,net als dat gebruikte inlegkruisje :r

Wat winkelen betreft doe ik nooit zo moeilijk,maandverband koop ik altijd in de aanbieding.Heb dan ook een flinke voorraad in huis :o Verder heb ik in alle tassen,jassen ed wel wat zitten.Mensen weten dat ook dus werd vaak wel wat geleend.Niet erg.

Mannen in rokjes en sexwinkels...tsja,ik ben in de binnenstad van Amsterdam opgegroeid dus wat zal ik zeggen :D

Een keer met een vriendin een sexwinkel ingeweest...ze had een weddenschap verloren en moest een goudkleurige vibrator halen maar ze durfde niet alleen.Geen problemen mee hoor,we hebben een mooie uitgezocht maar geloof dat ze toch wel blij was toen het in een tasje zat en we weer buiten stonden :=

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 20:17

hahaha geniale verhalen! _/-\o_ :')
maar dat van dat inlegkruisje en die man.... iiiieeeeehhhwwwww!!

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 20:18

angelaatjuh schreef:

Was zeker van die man :')