Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
friendly schreef:Dan zijn er toch ooievaars met een goede risicoverzekering denk ik. Ken namelijk meerdere mensen die op 31 dec jarig zijn
Urielle schreef:friendly schreef:Dan zijn er toch ooievaars met een goede risicoverzekering denk ik. Ken namelijk meerdere mensen die op 31 dec jarig zijn
da's vast net als met pakketpost: moest de 30e afgeleverd worden, is de 31e 'zomaar ergens' afgeleverd en door mensen gevonden die toevallig wisten voor wie het was
Peuk schreef:Ja tuurlijk, haal liever een zak chips dan een pakje condooms,
Een tijdje geleden was ik nog een stuk zwaarder en dan voelde ik me echt zo bekeken als ik snacks haalde, alsof dat niet 'mocht' omdat ik al te zwaar was.
Lisannuuh schreef:Share schreef:Deze vrouw schaamt zich ook niet volgens mij!![]()
http://m.youtube.com/watch?v=iZ0BJH8PBF ... Z0BJH8PBF0
OMG je zou het maar op moeten ruimen

heb het lekker helemaal doorgelezen en lig echt neer door sommige verhalen!

ik bedoel, ik vraag het dus echt altijd aan mama haha, nooit aan pa... terwijl ik zigenlijk wel weet dat die er zich niet echt voor zou schamen eigenlijk... eerder ik :p maar ook wel: mama weet wat ik nodig heb, merk en alles, moest ik zoiets aan vaderlief vragen.... hmmmmm ik betwijfel ten zeerste of hij het juiste zou mee brengen.
) Maar ik hoorde laatst uit zeer betrouwbare bron dat er een man de winkel in kwam om inlegkruisjes te halen. Hij vroeg hulp aan een medewerker van de winkel. Voor het gemak had hij er 1 meegenomen.. En dat was er niet 1 die schoon uit het doosje kwam, nee dat was een gebruikte
angelaatjuh schreef:Haha niet van mij (weet niet of die man zich schaamde, denk het niet) Maar ik hoorde laatst uit zeer betrouwbare bron dat er een man de winkel in kwam om inlegkruisjes te halen. Hij vroeg hulp aan een medewerker van de winkel. Voor het gemak had hij er 1 meegenomen.. En dat was er niet 1 die schoon uit het doosje kwam, nee dat was een gebruikte
angelaatjuh schreef:Haha niet van mij (weet niet of die man zich schaamde, denk het niet) Maar ik hoorde laatst uit zeer betrouwbare bron dat er een man de winkel in kwam om inlegkruisjes te halen. Hij vroeg hulp aan een medewerker van de winkel. Voor het gemak had hij er 1 meegenomen.. En dat was er niet 1 die schoon uit het doosje kwam, nee dat was een gebruikte

Ze hebben wel hilarische t-shirts
meestal interesseert dat mij ook niet zoveel en zeg ik gewoon nee dankje en gooi ik het zo in mn tas of auto. Mijn vriend lijkt er toch wel wat meer moeite mee te hebben. Nu ben ik altijd al wel degene geweest die de condooms haalde maar toen we een weekje in NL waren en we over de wallen liepen had ie toch wel wat moeite met naar binnen kijken, voornamelijk omdat ze dat hier niet gewend zijn. Seksshops wilde hij ook niet in en lingeriezaken is ie ook niet bepaald dol op
en toen we in de etos waren om een doosje te halen bleef ie toch mooi aan de andere kant vd winkel staan tot ik klaar was met afrekenen. Arm jong
het sexmuseum had ie dan weer niet zoveel moeite mee alhoewel hij daar toch ook wel met een noodgang doorheen ging
. Ladybird schreef:angelaatjuh schreef:Haha niet van mij (weet niet of die man zich schaamde, denk het niet) Maar ik hoorde laatst uit zeer betrouwbare bron dat er een man de winkel in kwam om inlegkruisjes te halen. Hij vroeg hulp aan een medewerker van de winkel. Voor het gemak had hij er 1 meegenomen.. En dat was er niet 1 die schoon uit het doosje kwam, nee dat was een gebruikte
My god... Nee dit meen je niet??![]()
![]()
Konstantine schreef:Als ik achter de kassa zit kijk ik eerder verbaasd op van het feit dat er serieus mensen bestaan die kippenlevertjes () kopen dan van een pakje condooms met bijbehorende knalrood aangelopen puber.
Ik heb ook wel eens op mijn kop gehad in een winkel, toen ik een jas paste bij het rek. Ja hallo, een JAS. Daarvoor ga je toch geen halfuur in de rij staan?
Moeten ze maar voor genoeg hokjes zorgen hoor.
Verder heb ik in alle tassen,jassen ed wel wat zitten.Mensen weten dat ook dus werd vaak wel wat geleend.Niet erg.