zelf deaag ik ook blazers. Dat zijn gewone klasieke vestjes? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar de Aigle rijlaarzen en zeker de Dressage die ik heb dat is klasse, topkwaliteit! Daar kun je altijd mee buitenkomen.
ik moest zo vreselijk hard lachen. Als je het nog netjes doet ala, maar dit zag er echt niet uit xSlvna schreef:*moet toegeven, heeft afgelopen maand nog een dag de uggs aan gehad*
Nee maar die supertrash laarzen (paardrijrubbersingen met st erop)? Gaaaatverdamme.
Hou op, belachelijk.Moet vaak echt lachen als ik mensen ermee zie lopen. Laat je een paar lipicas aanmeten, origineel en een fatsoenlijke pasvorm.
manon_goldy schreef:Dan ben ik vast "cool" ik kom bijna elke dag in mijn leren jophurs naar school (lijken niet echt jophurs meer zwarte enkel laarsjes) en mijn vriendin loopt elke vrijdag in rijbroek+jophurs+sokken+zweep omdat ze geen tijd meer heeft om langs huis te gaan
En dat terwijl minder dan 0,5% van de bevolking überhaupt ooit een paard heeft aangeraakt.
Lynnepinny schreef:Ik zit nu in Japan, en kom in kledingzaken af en toe ook wel eens rijbroeken tegen, gewoon om normaal te dragen.En dat terwijl minder dan 0,5% van de bevolking überhaupt ooit een paard heeft aangeraakt.
Anri schreef:Hèhè! Jullie hebben het overwegend over Supertrash "rijlaarzen" en dat soort dingen met glitters en zo...maar dat kun je niet vergelijken met Aigle rijlaarzen! Om te beginnen zijn die dingen van ST helemaal geen echte rijlaarzen en ik vind het gewoon plastic rommel, sorry voor wie het draagt.Maar de Aigle rijlaarzen en zeker de Dressage die ik heb dat is klasse, topkwaliteit! Daar kun je altijd mee buitenkomen.
![]()
Overigens zijn rijlaarzen hier heel gewoon: bij ons op school zie je altijd wel meisjes met rijlaarzen aan en daar hoor ik nu ook bij en dat is super fijn!![]()
En wat het zweten betreft: de Aigle rijlaarzen hebben een speciale voering die het zweet opslorpt, dus daar heb je minimaal last van. Doe ze dus ook aan op warme dagen, zoals vandaag. Heb ze overigens al aan (op skinny jeans) en yessss ben helemaal klaar voor een dagje school!
Echt een stuk of 6 posts met de mededeling dat jouw laarzen ge-wel-dig zijn. Nou kind, wat fijn voor je. Mojito schreef:Anri schreef:Hèhè! Jullie hebben het overwegend over Supertrash "rijlaarzen" en dat soort dingen met glitters en zo...maar dat kun je niet vergelijken met Aigle rijlaarzen! Om te beginnen zijn die dingen van ST helemaal geen echte rijlaarzen en ik vind het gewoon plastic rommel, sorry voor wie het draagt.Maar de Aigle rijlaarzen en zeker de Dressage die ik heb dat is klasse, topkwaliteit! Daar kun je altijd mee buitenkomen.
![]()
Overigens zijn rijlaarzen hier heel gewoon: bij ons op school zie je altijd wel meisjes met rijlaarzen aan en daar hoor ik nu ook bij en dat is super fijn!![]()
En wat het zweten betreft: de Aigle rijlaarzen hebben een speciale voering die het zweet opslorpt, dus daar heb je minimaal last van. Doe ze dus ook aan op warme dagen, zoals vandaag. Heb ze overigens al aan (op skinny jeans) en yessss ben helemaal klaar voor een dagje school!
Vertellen mensen jou vaker dat je irritant bent?Echt een stuk of 6 posts met de mededeling dat jouw laarzen ge-wel-dig zijn. Nou kind, wat fijn voor je.
renee16 schreef:Ik moet er altijd heel hard om lachen, komen mijn aigle's iig nog een keer van pas...
Wel banketstaaf toen een vriendin van mij er mee aan kwam zetten, die kent mijn mening inmiddels ook (in de lieve variant uitgelegd). Volgende keer mag ze mijn Aigle's (zonder ST) aan
maximuss schreef:Euuhhhh, persoonlijk vind ik zelfs de aigle dressage rubberen rijlaarzen er heel goedkoop uitzien en in de verste verte niet vergelijkbaar met een fijne lederen rijlaars. En dan nog meer dan 100 euro uitgeven voor die ondingen....
En dus blijf ik ze maar aandoen.
sadekeshia schreef:Jodphur boots waren in eerste instantie niet eens bedoeld voor de ruitersport, dus het is helemaal niet zo vreemd dat mensen ze ook dragen zonder dat ze stallen staan uit te mesten.Ik denk echt dat mensen die dat soort dingen dragen sowieso niet aan paardrijden doen
Kan me best voorstellen dat mensen die niets met paarden hebben zich er andersom ook over verbazen dat ruiters en amazones met laarzen lopen die zij kennen als 'gewone' enkellaarsjes.
Ik vind het er niet uitzien, zo met die rubberen laarzen onder een normale broek
maargoed.