Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Mijn paarden gaan niet op stal. Gaan ze normaal ook niet, nu ook niet. Heb ze met dit extreme weer ook liever buiten dan binnen staan overigens. Buiten kunnen ze nog weg als er iets om gaat, op stal niet. 28 oktober hebben ze ook prima doorstaan, zal morgen wel niet veel anders zijn.
lifaya schreef:zal het westen ook last hebben of niet?
ik vrees dat de treinen heel vervelend gaan doen
Barbabientje schreef:lifaya schreef:zal het westen ook last hebben of niet?
ik vrees dat de treinen heel vervelend gaan doen
Hier ben ik ook heel bang voor.. MOET op en neer naar Tilburg, dus hoop dat het een beetje normaal blijft tot 1 uur, daarna mag het ruk worden van mij*Liever voor de rest van Ned. niet natuurlijk*
Lisa_H schreef:Koppen als 'horrorstorm' 'Ergste winterstorm in 10 jaar' en 'winterorkaan' vind ik wel een beetje overdreven.. Ik las dat Nederland code geel krijgt, dus denk dat het wel aardig mee zal vallen vergeleken met de vorige storm..
Iris82 schreef:Lisa_H schreef:Koppen als 'horrorstorm' 'Ergste winterstorm in 10 jaar' en 'winterorkaan' vind ik wel een beetje overdreven.. Ik las dat Nederland code geel krijgt, dus denk dat het wel aardig mee zal vallen vergeleken met de vorige storm..
Dat wordt pas savonds of de dag zelf opgeschaald omdat ze al een paar keer flinke kritiek gekregen hebben door een te vroege waarschuwing.