Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:00

Oja nog een hele mooie

Ik droomde dat mijn vriendin doodging (m)in een korte tijd, ik maar de hele dag door huilen en mijn andere vriendinnen begrepen niet waarom ik daar om moest huilen. Toen zat ik in de auto met M en mijn moeder reed ons, alle auto's reden een andere kant op dus wij botsen en vriendin dood. Volgende dag was M weer levend maar 2 dagen daarna gaat ze weer dood. Toen kreeg IK een papiertje met allemaal lieve dingen die nabestaande voor haar hadden geschreven en die heb ik op de WC deur geplakt _/-\o_

Toen ik wakker werd moest ik huilen en was ik zo opgelucht dat het een droom was xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:07

tabafla
[quote="pinto_1 schreef:
Iris82 schreef:
Ik droomde dat ik een dressuur proef moest rijden die een lange weg was, door de straten van het dorp waar ik woonde, in mn blote kont. :oo

Oh erg, dat heb ik ook vaak, dat ik droom en ineens tot de ontdekking kom dat ik naakt ben. Zal vast wel een betekenis hebben, maar erg genant als je er in je droom achter komt... :')
Ben dan altijd erg opgelucht als ik wakker word. ;)

Sorry als het al is gezegd,
Het betekent weinig zelfvertrouwen volgens mij.[/quote]

Of dat je alles van je wilt laten zien :) (maar hopelijk niet op die manier :p )
Dat je juist veel zelfvertrouwen hebt :)

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:28

Oja, ik droom heel vaak dat ik probeer weg te rennen, maar dan lukt dat niet en ren ik heel laag me m'n rug maar mijn hoofd omhoog en kom ik heel langzaam vooruit en rent iedereen veel sneller en roep ik hun maar dan zijn ze al weg. Na een tijdje is t al voorbij en kan ik weer normaal rennen :Y)

Weet iemand wat dat betekend??

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:35

Heb ik ook altijd. Zodra ik in mijn droom besef dat ik harder moet lopen/rennen, gaat dat niet meer. Zo ontzettend irritant.
Ik heb helaas geen idee wat het betekent, zou het inderdaad graag willen weten.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-14 21:38

Babeau schreef:
Ik droom soms ook wel heel raar, zo heb ik laatst nog op een paard van 5 meter lang een buitenrit gemaakt. :+

Is dat raar? -O-

Moet je wel hoog springen... :+

Ik droomde laatst ook weer zo gek, over allemaal dingen die ik moest gaan doen die dag en alles ging fout. En tot overmaat van ramp moest ik ook nog de afwas gaan doen terwijl ik eigenlijk wilde slapen :+

mignonne2403

Re: Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 22:14

Ik droomde vanacht dat mijn broertje gestoord was geworden met kerst, en iedereen probeerde zich ergens achter te verschuilen maar hij schoot iedereen dood. Eerst rende ik nog weg, maar toen pats in mijn hoofd >;) Bleek dus dat hij een mastercrimineel was geworden met een bende enzo... :/ (denk dat het van dat nieuwsbericht van die 17 jarige jongen komt...)

Ik slaapwandel ook, iemand anders ook? :+

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 23:58

Ik lach me dood om sommige dromen. Wat zijn dat toch rare dingen :+

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 10:36

Ik heb vandaag twee dingen gedroomd

1. Ik reed met mijn moeder in een auto een broeikas binnen, maar deze was niet van glas maar van plastic. Op de grond waren grote vierkanten met krijt getekend en daar stond een paard in :+ het was dus een soort manege :')

2. Ik was op school, en we moesten vierkanten knippen en dingen daarop schrijven, een jongen hielp me omdat ik geen vierkanten kon knippen :+... En tijdje later ging ik naar buiten zonder iets te zeggen omdat ik me niet lekker voelde. Eigenlijk wilde ik naar huis maar ik heb me niet afgemeld dus ik weer het gebouw in lopen naar de 1e verdieping. Daar zaten kinderen(die kinderen zijn in elke droom van mij en die zitten altijd iets te testen maar niemand weet wat). Daar was ook een meisje tussen, zei liep naar een jongen en zei dat die jongen hun allemaal met malaria heeft besmet. Ik wegrennen want ik ben nog niet besmet, en de rector komt achter mij aan. Ik stop want hij kwam voor mij en het heeft geen zin om weg te lopen maar hij kwam eigenlijk voor de jongen achter mij. De rector werd een zombie en zei 'bij deze jongen hebben ze zelf een lichaamsdeel afbeten' en toen beet de rector het oor van de jongen af. Toen ik langs mijn klaslokaal liep, was iedereen weg...

Toen werd ik wakker om 6 uur en kon ik niet meer slapen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 12:15

Ik heb vannacht gedroomd dat ik met mn vriendin van paardrijden, en anderen van de manege in een supermarkt was, maar buitengekomen op een plein met tv-scherm was ik met (oud)klasgenootjes en leraren..

In de winkel was ik met mn vriendin aan't zoeken voor ijs voor de manegeeigenaar. Maar ze moest naat de wc.. Toen ze naar de wc was dacht ik, 'oh, ik moest toch nu naar het scherm?' Ik dus naar buiten.. Op het scherm ging het over een storm ...vogels. Toen dat afgelopen was liepen wr een klein stukje naar de leraar die uit ging leggen. Schreeuwt A(stom oud-klasgenootje) 'jeeeeeeeeeh!! J(mijn naam) is m! Ik snapte t niet maar iedereen ging rennen en riep tikketje.. Ik had geen zin om te tikken dus ging tegen de muur stasn. Komen 3 leraren naar me toe. (volgensmij was 1 van die 'leraren' iemand die ik weleens op de manege zie. De rest oud-leraren op school. Tegen hun zei ik dat R op me wachte, en dat ik weer naar de supermarkt moest. Tevens had ik geen zin om te rennen want ik had te grote schoenen van de manegeeigenaar aan XD
In de winkel was Ronja al met de ijsjes begonnen. Toen kwam de manege-eigenaar 'J, jij moet volgende week trakteren!' (ik ben gister met rijden gevallen van Jack, en dan 'moeten' we de volgende les trakteren :') Ik doe t ook wel s XD) dus ik zoeken om wat lekkers. Zie ik allemaal vlees+sla opgerold.. Leek net vuurwerk XD

Toen weer naar t gebouw waat we sliepen. Wij waren belangrijk, dus onze fietsen staken we tussen de arm en zij van een persoon XD
Daarna door de draaiopening. Maar deze draaide heel snel en had een rare vorm.

Oja, stoelen waren blauw overal XD
En een manegepaard (draver van de manegeeigenaar) en de manegeeigenaar liepen door de supermarkt. Naar een doolhof, in training voor die draver XD

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 12:22

Ik heb vannacht heel vaag gedroomd dat ik een drugs had genomen waardoor ik beter ging paardrijden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 12:34

Snollygoster schreef:
Ik heb vannacht heel vaag gedroomd dat ik een drugs had genomen waardoor ik beter ging paardrijden :')

Misschien iets voor wedstrijden? :') :')

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 12:43

Joaltijd schreef:
Snollygoster schreef:

Misschien iets voor wedstrijden? :') :')

Hahaha, ja dat zou mooi zijn :+

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 19:21

faatxhorse schreef:
Heb ik ook altijd. Zodra ik in mijn droom besef dat ik harder moet lopen/rennen, gaat dat niet meer. Zo ontzettend irritant.
Ik heb helaas geen idee wat het betekent, zou het inderdaad graag willen weten.

Als ik word achtervolgt, dan probeer je heel hard af te zetten om sneller te rennen maar dan lukt het niet.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 05:04

Net (ik schrijf ze maar direct op anders vergeet ik ze weer) ook weer vaag gedroomd.
Er kwam een wilde hengst (zwart! Jaja! :')) en die moest getemd worden.. Dus hij moest op de trailer maar dat was een tweepaards trailer dus dan zou hij zich steeds omdraaien. Dus toen gingen we een plantje uitzoeken die we dan op de grond konden zetten dan zou hij zich niet meer om kunnen draaien.

Vervolgens is het mijn verjaardag en komen er allemaal mensen.. Er was ook iemand die mij neer ging schieten met een pistool waarvan de kogels 2/3 cm je lijf in gaan.. Dus ik liep naar hem toe en vermoorde hem.. :') (op niet zo'n frisse manier.. ieuwh.)
Vervolgens kreeg ik een appje van een trol (zo een van Lord of the Rings) waar alleen maar 'HAHAHAHAHAHAHA' in stond.. Vet eng want ik dacht dus dat hij had gezien dat ik die jongen had gedood. Dus ik pak mijn sleutel terwijl er een fakir op een kleedje langs komt zweven. :')

Ik de straat in om me ergens te verstoppen voor die trol.. Maar ik verstop me altijd in de straat en ze weten we altijd te vinden dus ik dacht ik moet gewoon wakker worden dan is alles voorbij.. Maar ik moest een veilig plekje hebben om wakker te worden want dat duurt wel even. Dus ik dacht ik loop naar een flat toe, ga bovenin zitten en dan wakker worden! Maar ik kwam haast niet vooruit.. Uiteindelijk werd ik wakker terwijl ik onderweg was en ben niet achtervolgd door een trol. *D

Weet iemand wat het betekent dat ik altijd iemand vermoord in mijn droom? := Ze vallen mij eerst aan en vervolgens pak ik ze terug.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 06:17

Oh dit is echt een briljant topic! Lig echt in een deuk :'). En ook echt een topic voor mij, heb ook altijd de gekste dingen. :')
Pas geleden gedroomd dat onze wereld nog werd aangevallen door zombies. :+ En ik moest mn cavia's redden want anders gingen ze in de oven :oo
Dit vertelde ik op mn werk, ze kwamen niet meer bij. :')

Ik slaapwandel ook heel veel, dus ik heb wel eens bij mn broer (jaren geleden) de deur van de douchecabine opengetrokken (hij stond te douchen) en zei; nee, dit zoek ik niet.
Of ik ging dan beneden zitten bij mijn ouders, even tv kijken en even later zei ik; nou ik ga weer!
Mn ouders; oké. :')

Ik had vroeger ook veel dwerghamsters dus dan droomde ik dat ik die meenam naar mn bed en dan half in mn slaap gooide ik mn hele bed overhoop want ik kon mn hamster nergens meer vinden :? Dan zei mn moeder; we zoeken morgen wel verder. Ik; Oké *valt in slaap*

Mijn ergste was nog wel toen mijn moeder me probeerde te vermoorden, toen werd ik wel huilend wakker. :o

Het bekende plasverhaal heb ik ook gehad, gelukkig maar 1 keer :))

Ik heb nu wel geleerd om mijn eigen dromen te manipuleren. Dus als er iets gebeurd wat ik niet leuk vind, dan kan ik dit zelf omzetten naar mijn eigen verhaal. Heb gelijk een stuk leukere dromen en wordt een stuk minder vaak vermoord. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 07:45

Ik was 'ergens' waar ik mn eigen nieuwe plplekje had. Dan achtervolgd een engerd mij en zorg ik etvoor d as t ik weg kan komen.. Wel een zere hand maar oke XD

Op het laatst (ik woon in een dorp, en vanaf t station is't ongeveer 5 km rennen tot de kern/centrum/buurt..

En ik ga rennen!!! Op een gegeven moment kom ik langs een flat die wordt ontploft. Ik maar rennen, bang dat dr flat op me valt..
Dan kom ik bij de huizen en ga ik ergens zitten omdat ik dan wifi heb.. Langs ramen en voordeur en zitten :)
Maak ik geluid.. Komen de bewoners (die ken ik) en mn broer en moeder die er waren kijken.. Zit er een van het rennen hijgende meid :')

En toen werd ik wakker!
En ja, ik heb gister arrow gexien :')

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 08:38

Captain schreef:
Net (ik schrijf ze maar direct op anders vergeet ik ze weer) ook weer vaag gedroomd.
Er kwam een wilde hengst (zwart! Jaja! :')) en die moest getemd worden.. Dus hij moest op de trailer maar dat was een tweepaards trailer dus dan zou hij zich steeds omdraaien. Dus toen gingen we een plantje uitzoeken die we dan op de grond konden zetten dan zou hij zich niet meer om kunnen draaien.

Vervolgens is het mijn verjaardag en komen er allemaal mensen.. Er was ook iemand die mij neer ging schieten met een pistool waarvan de kogels 2/3 cm je lijf in gaan.. Dus ik liep naar hem toe en vermoorde hem.. :') (op niet zo'n frisse manier.. ieuwh.)
Vervolgens kreeg ik een appje van een trol (zo een van Lord of the Rings) waar alleen maar 'HAHAHAHAHAHAHA' in stond.. Vet eng want ik dacht dus dat hij had gezien dat ik die jongen had gedood. Dus ik pak mijn sleutel terwijl er een fakir op een kleedje langs komt zweven. :')

Ik de straat in om me ergens te verstoppen voor die trol.. Maar ik verstop me altijd in de straat en ze weten we altijd te vinden dus ik dacht ik moet gewoon wakker worden dan is alles voorbij.. Maar ik moest een veilig plekje hebben om wakker te worden want dat duurt wel even. Dus ik dacht ik loop naar een flat toe, ga bovenin zitten en dan wakker worden! Maar ik kwam haast niet vooruit.. Uiteindelijk werd ik wakker terwijl ik onderweg was en ben niet achtervolgd door een trol. *D

Weet iemand wat het betekent dat ik altijd iemand vermoord in mijn droom? := Ze vallen mij eerst aan en vervolgens pak ik ze terug.

:') _O-

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 08:39

Ik had gisteren heel eng gedroomd.

Ik woondde samen met vriendjelief in een soort van legertent met ons kindje. Een meisje van een jaar of twee met heel blond haar. Het was oorlog.
En ze zochten mij, want ik moest dood. En dan stopte mijn vriend me steeds onder een stuk zeil buiten de tent. Ze hadden me twee keer toch gevonden dat ik mee moest. Twee keer ben ik ontsnapt. En toen kwam ik erachter dat mijn zusje me steeds verraadde en aan die mensen vertelde waar ik zat.
Best akelig eigenlijk. :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 11:08

Ik heb gedroomd dat een meisje die op één van mijn kampen heeft gezeten mij met de auto kwam bezoeken. Ze had alleen pech onderweg gekregen op de snelweg bij Gouda (wat echt niet op de route ligt maar goed :') )(oh en ze is 15 ofzo, kan/mag dus geen auto rijden..) , waar haar ouders heel erg boos om waren, dus ik had me voorgenomen om haar ouders te bellen om te zeggen dat ze wel hier kon slapen ofzo. Ook had ze een hond aangereden op de snelweg, alle vier de pootjes waren eraf. Maar een paar uur later waren die gelukkig weer aangegroeid. Het was een soort bordercollie en ik was echt verliefd op hem, ik wilde hem zo graag hebben! Maar dat vond mijn vriend geen goed idee helaas. Oh ja en ik was in het centrum van Delft, in een random café waar ik nog nooit was geweest omdat we daar de evaluatie van het kerstdiner op m'n vereniging gingen doen terwijl ik het niet eens georganiseerd had :') en er waren allemaal mensen die er helemaal niets mee te maken hadden, dat was ook vet raar. De mensen die er wel wat mee te maken hadden waren er allemaal niet _O-

Ohja, en gisteren droomde ik dat ik mijn broer mee ging nemen naar zwemtraining want dat was leuk, en bij het zwembad was sinds kort een hotel, dan hoefde je niet helemaal naar huis te fietsen na training. Super handig :D

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 11:29

Magrathea _O- ik heb dat ook zovaak, dromen dat ik in steden ben waar ik serieus niks te zoeken heb. Of dat in 10 verschillende steden ben en ook niet meer snap hoe ik er kwam en wat ik er doe :')

Vannacht ook weer een mooie. Ik had een haan gekocht en ik was helemaal gek op mijn haan.. En toen ging ik op mijn haan rijden door de woonwijken, over rotondes. En iedereen riep hoe mooi hij aan de teugel liep!! :') en hij liep zo mooi rond over die rotondes. :') :') En toen viel hij ineens in een zwembad bij iemand in de achtertuin, en ik wist niet of hanen wel konden zwemmen! Nouja dat kon hij dus wel _O-
Toen heb ik hem maar met een uitrijdekentje naar stal gereden. Hij had trouwens wel 3 stallen in 1. Ik had gewoon de muren ertussenuit gesloopt. Anders was het sielugh :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 11:46

Haha, hoe groot was die haan dan? _O-

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 11:47

Haha ja echt normale grootte, maar ik had op de een of andere manier niet m'n benen bij de grond ofzo :')

jes_sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 11:57

Hier moet ik toch ook echt even een bericht posten! Heb me kapot gelachen om sommige dromen maar zelf kan ik er ook wat van :+ Heb er twee die ik nog heb onthouden van al vrij lang terug :P
Droom 1;
Het was oorlog bij ons in de omgeving. Ik was bij mijn opa en oma (die wonen een paar huizen verderop) en mijn opa had een schuur met allemaal eten erin, dus dat wouden wij (mijn opa en ik) gaan halen zodat we zeker weten dat we genoeg eten hadden voor de komende tijd. Dus ik met mijn opa en een kruiwagen richting die schuur aan de overkant van de straat (in het echt zijn daar helemaal geen schuren :+). Mijn opa doet de deur open van de schuur en wij gaan de kruiwagen laden en het naar huis brengen. Nou dat viel natuurlijk hartstikke op! En er kwamen dus allemaal mensen richting ons en die schuur. Ondertussen had ik al een paar keren tegen mijn opa gezegd dat hij wel de sloten in huis moest verbeteren want anders kwamen mensen daar ook jatten. Mijn opa ging met de kruiwagen naar huis en ik bewaakte de schuur. Dromden allemaal mensen om mij heen die de schuur in wouden voor voedsel. Ik ze geprobeerd weg te schoppen enzo, maar helaas mocht dat niet baten. De schuur werd geplunderd. Dus ik liep verslagen naar mijn opa en oma's huis eenmaal daar lag mijn oma dood in een grote zak, alleen haar hoofd zag je nog, mijn opa was nergens meer te bekennen. Dus liep ik maar weer naar mijn eigen huis daar was ook helemaal niemand. Toen zag ik toevallig een vriendin van mij met haar trailer naar huis rijden (want ze had les gehad :+) dus liep ik die kant op. Mijn vriendin wou haar paard uit de trailer leiden en eenmaal buiten de trailer werd haar paard ook gejat door mensen. Toen ging ik maar lopen (don't know why) en kwam ik op een gegeven moment bij een huis waar ook andere meisjes waren. Daar werd ik 'gevangen' en werd ik gedwongen om schoon te maken. En om jongens gerust te stellen, want wat ze daar deden! (Ik was nu bij de slechte partij aangekomen :+) ze hadden dus een stel jongens die ze 's avonds een soort drugs in spoten daardoor werden ze heel agressief en konden ze gaan plunderen zodat de slechte mensen eten hadden. Het punt was dat het even duurde voordat het goed werkte en ondertussen raasden die jongens door het huis en waren ze alles aan het slopen, wat wij, de meisjes, dus weer mochten opruimen daarna :+ en als de jongens terug kwamen moesten we ze weer kalmeren en dat was een angstaanjagend klusje! Want die jongens waren nog helemaal opgepompt, vol met adrenaline enz (dus ik was vet bang ). Ook was ik er achter gekomen dat mijn opa achter het huis was opgesloten en daar met andere mannelijke ouderen nieuwe meubelen moest maken.. Daarna werd ik wakker

Dan nog een droom, die is iets minder uitgebreid :+
Ik was die dag net met mijn vriendin in Zuidbroek geweest te kijken. Ik mijn droom was er een vrouw die hoog in de dressuur reed en die had een groom, een jongen. Op de een of andere manier kwam ik daarmee in contact en werden we goede vrienden. Echter hij woonde heel ver weg aan de andere kant van de wereld ofzo. Dus ik kon niet zo 1,2,3 bij hem langs gaan. Toen was ik opeens niet meer bij die wedstrijd maar in mijn slaapkamer er was het pikke donker. Plotseling was er een groene flits voor mijn huis. Heel sneaky gluurde ik uit het raam en keek ik naar buiten, daar stond een busje en uit het busje kwamen allemaal aliëns! Ik kwam erachter dat aliëns al die tijd al onder ons, de mensen, leefden. Ze konden onze buren zijn etc. Vervolgens stond ik op het station in Assen en ging ik mijn die groom, binnen 10 minuten was ik bij hem met de trein (heel logisch aangezien hij aan de andere kant van de wereld woonde :+) eenmaal daar aangekomen zei hij heel serieus dat hij mij wat moest vertellen. Toen vertelde hij dat hij ook een alien was! Vroeger had hij ze een keer gezien en toen is hij ermee besmet geraakt. Toen zei ik dat mij dat helemaal niks uitmaakte en dat ik altijd van hem zou blijven houden :+ toen werd ik wakker! En ze leefden nog lang en gelukkig :+

Djura99

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:07

Magrathea schreef:
Ik heb gedroomd dat een meisje die op één van mijn kampen heeft gezeten mij met de auto kwam bezoeken. Ze had alleen pech onderweg gekregen op de snelweg bij Gouda (wat echt niet op de route ligt maar goed :') )(oh en ze is 15 ofzo, kan/mag dus geen auto rijden..) , waar haar ouders heel erg boos om waren, dus ik had me voorgenomen om haar ouders te bellen om te zeggen dat ze wel hier kon slapen ofzo. Ook had ze een hond aangereden op de snelweg, alle vier de pootjes waren eraf. Maar een paar uur later waren die gelukkig weer aangegroeid. Het was een soort bordercollie en ik was echt verliefd op hem, ik wilde hem zo graag hebben! Maar dat vond mijn vriend geen goed idee helaas. Oh ja en ik was in het centrum van Delft, in een random café waar ik nog nooit was geweest omdat we daar de evaluatie van het kerstdiner op m'n vereniging gingen doen terwijl ik het niet eens georganiseerd had :') en er waren allemaal mensen die er helemaal niets mee te maken hadden, dat was ook vet raar. De mensen die er wel wat mee te maken hadden waren er allemaal niet _O-

Ik moet zeggen dat ik niet dit verwachte toen je zei dat je over me had gedroomd :') :') _O-

Djura99

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:09

Baileys01 schreef:
Magrathea _O- ik heb dat ook zovaak, dromen dat ik in steden ben waar ik serieus niks te zoeken heb. Of dat in 10 verschillende steden ben en ook niet meer snap hoe ik er kwam en wat ik er doe :')

Vannacht ook weer een mooie. Ik had een haan gekocht en ik was helemaal gek op mijn haan.. En toen ging ik op mijn haan rijden door de woonwijken, over rotondes. En iedereen riep hoe mooi hij aan de teugel liep!! :') en hij liep zo mooi rond over die rotondes. :') :') En toen viel hij ineens in een zwembad bij iemand in de achtertuin, en ik wist niet of hanen wel konden zwemmen! Nouja dat kon hij dus wel _O-
Toen heb ik hem maar met een uitrijdekentje naar stal gereden. Hij had trouwens wel 3 stallen in 1. Ik had gewoon de muren ertussenuit gesloopt. Anders was het sielugh :')

Omg! _/-\o_ _O-
Ik zie het zo voor me _O-