Net (ik schrijf ze maar direct op anders vergeet ik ze weer) ook weer vaag gedroomd.
Er kwam een wilde hengst (zwart! Jaja!

) en die moest getemd worden.. Dus hij moest op de trailer maar dat was een tweepaards trailer dus dan zou hij zich steeds omdraaien.
Dus toen gingen we een plantje uitzoeken die we dan op de grond konden zetten dan zou hij zich niet meer om kunnen draaien.Vervolgens is het mijn verjaardag en komen er allemaal mensen.. Er was ook iemand die mij neer ging schieten met een pistool waarvan de kogels 2/3 cm je lijf in gaan.. Dus ik liep naar hem toe en vermoorde hem..

(op niet zo'n frisse manier.. ieuwh.)
Vervolgens kreeg ik een appje van een trol (zo een van Lord of the Rings) waar alleen maar 'HAHAHAHAHAHAHA' in stond.. Vet eng want ik dacht dus dat hij had gezien dat ik die jongen had gedood. Dus ik pak mijn sleutel terwijl er een fakir op een kleedje langs komt zweven.

Ik de straat in om me ergens te verstoppen voor die trol.. Maar ik verstop me altijd in de straat en ze weten we altijd te vinden dus ik dacht ik moet gewoon wakker worden dan is alles voorbij.. Maar ik moest een veilig plekje hebben om wakker te worden want dat duurt wel even. Dus ik dacht ik loop naar een flat toe, ga bovenin zitten en dan wakker worden! Maar ik kwam haast niet vooruit.. Uiteindelijk werd ik wakker terwijl ik onderweg was en ben niet achtervolgd door een trol.

Weet iemand wat het betekent dat ik altijd iemand vermoord in mijn droom?

Ze vallen mij eerst aan en vervolgens pak ik ze terug.