Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Moet het toch ff aan hebbenWinSel schreef:Ik vind deze ook wel erg leuk Alleen welke kleur ?
http://www.otto.nl/product/10022289532/ ... fromPl=yes
Peuk schreef:WinSel schreef:Top dankjewel !
En wat hebben jullie erbij aan ? Zwarte panty's lijkt me niet heel mooi of wel
Here you go:
[ Afbeelding ]
Sorry voor de barre kwaliteit haha. Ik doe er wel een zwarte panty onder.
Peuk schreef:kitlover schreef:ik wil deze!!
(ik hoop dat hij voor donderdag de 19e binnen is)
http://www.hm.com/nl/product/19047?article=19047-C
kakn iemand mij vertellen of je hier bh onder aankan? ik twijfel, volgensmij kan het net wel...
Ik heb de versie met het fluweel, dat is de enige waar je een strapless bh onder aan moet omdat je anders bandjes ziet. Die andere verbergen het gewoon. Het is wel een kort jurkje trouwens. Ik ben ongeveer 1.64 en ik kan er niet mee bukken want dan zie je m'n aars al, dus als je heel lang bent is het geen aanrader.
Zit alleen nog te twijfelen wanneer ik hem aan doe. Denk sowieso met oud en nieuw. Met kerst wil ik hem ook wel aan, alleen is gewoon met het gezin en mijn vriend en schoonbroertje. Andere dagen bij moeder en vader van mijn vriend, ben bang dat ik iets te overdressed ben. 

Zou de jurk als eyecatcher gebruiken en de rest rustig houden
Binnenkort maar even zwarte schoentjes scoren! 

Mijn laarsjes staan er niet onder. Ik moet ook nog even kijken of ik een donkere panty aandoe zoals op de foto, of toch een huidskleurige.
Annetje schreef:Leuk om al die verschillende outfits en stijlen te zien zeg!!
Ik heb laatst een jurk gekocht bij de H&M die ik met kerst aantrek. Het is een jurk die ik ook gewoon aan kan, maar ik vond hem wel mooi voor met kerst en oud en nieuw misschien
[ Afbeelding ]
Ik denk dat ik hem zonder de riem aandoe, dan vind ik het iets sjieker. De rode schoenen twijfel ik ook nog over. Ik kan daar wel de hele avond op lopen en op mijn zwarte hoge hakken dus nietMijn laarsjes staan er niet onder. Ik moet ook nog even kijken of ik een donkere panty aandoe zoals op de foto, of toch een huidskleurige.
Via marktplaats heb ik dit jurkje gekocht:
[ Afbeelding ]
Ik ben heel erg benieuwd of dat gaat passen en of het wat is! Als het mooi is wil ik die ook een van de feestdagen aan.
Het breekt de jurk af. Als je begrijpt wat ik bedoel. Wel ideaal jurkje, ook leuk voor in de zomer denk ik!