XLeandrosX schreef:Ik wilde nog wel zo'n pakket seamonkey's kopen voor m'n zoontje.... Ik denk toch nog maar even na of ik niet liever iets anders geef.....
wat zijn dat dan?
levende beesten?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
femo schreef:Wie heeft er ervaring met zo'n stofzuiger die je aanzet en gewoon uit zichzelf alles zuigt? Die zijn 500 euro, maar ik Willem!kan iemand mij aub uit mijn droom helpen?
Delphi2 schreef:Ze maken veel herrie dus alleen aanzetten als je niet thuis bent of in een andere kamer.
Als je kast te hoog of te laag is dan rijdt hij zich vast en staat de rest van de dag te beepen, tot je uit je werk komt en hem weer bij zijn laadstation zet.
Als je kat een grote glazen vaas van de kat gooit dan rijdt Neato zich erin vast en staat de rest van de dag te beepen tot je hem komt redden.
Je moet de trap goed afzetten anders probeert ie de trap af te gaan, kan waarschijnlijk maar 1 keer.
Maar verder doet hij het super en heeft hij bijna elke dag braaf onze woonkamer en keuken gezogen als we aan het werk zijn en als we thuis zijn zetten we hem nog even in de kamers waar hij zelf niet inkan vanwege drempels en op de bovenverdieping. En wij kostten geen 500,-- maar iets minder.
Hebben nu een dyson & een schoonmaker

Sheran schreef:Oooh een schoonmaker!
Kan iemand me zeggen dat de volgende dingen tegenvallen?
- een schoonmaker IDEAAL!!!
- een hond HEERLIJK, ALS JE ER VAN HOUDT
- een eigen huis NA 5 JAAR BIJ SCHOONOUDERS TE HEBBEN GEWOOND...WIL IK NOOIT MEER ANDERS
- een broertje of zusje VRESELIJK ZEKER ALS JE 3 BROERS HEBT
Sheran schreef:Oooh een schoonmaker!
- een schoonmaker
- een hond
- een eigen huis
- een broertje of zusje

doe ik de volgende keer hihihi Sheran schreef:Oooh een schoonmaker!
- een schoonmaker
- een hond
- een eigen huis
- een broertje of zusje
Bhriseis schreef:Oh oh oh ik weet nog een!
Seamonkeys!
Volgens het doosje (en The Simpsons) zijn Seamonkeys schattige, kleine watercreaturen. Ze zijn zelfs zo geciviliseerd dat ze een koningin hebben, die een kroontje draagt en een scepter. Ik met mijn zakcentjes als kleine meid dus dolgelukkig toen ik in de winkel zo'n doos zag staan.
Je moest een zakje zaadjes in een kom water doen, en enkele dagen wachten. Wat bleek? Seamonkeys zijn helemaal geen beschaafde onderwaterbevolking, maar een hoop ieniemieniekleine insectachtige gedrochten. Een soort van zwemmende, vieze, bacterie-wormen, die je eens om de zoveel tijd een poederachtige substantie moest voeren![]()
Ik was echt bang van die dingen, ze zagen er wansmakelijk uit. Maar door mijn brave dosis plichtsbesef heb ik er zeer lange tijd voor gezorgd. Uiteindelijk zijn ze dan toch één voor één gestorven, en geen idee waarom, maar om één of andere onverklaarbare reden is dat mini-aquarium nooit van de vensterbank verdwenen.
Een aantal jaren later deed ik een heel vieze ontdekking: de Seamonkeys waren gewoon weer tot leven gekomen![]()
Wat een gruwelijke beestjes zijn dat eigenlijk!