Dingen die je graag wilde en eigenlijk best tegenvielen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 14:32

XLeandrosX schreef:
Ik wilde nog wel zo'n pakket seamonkey's kopen voor m'n zoontje.... Ik denk toch nog maar even na of ik niet liever iets anders geef.....

wat zijn dat dan?
levende beesten? :+

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 14:34

Artemia
Afbeelding

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 14:38

Urielle schreef:
O ja, de Wii, stiekem was ik blij toen het ding kapot ging, hoefde ik me er niet meer schuldig over te voelen dat hij niet gebruikt werd.

Herkenbaar _O-

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 14:46

femo schreef:
Wie heeft er ervaring met zo'n stofzuiger die je aanzet en gewoon uit zichzelf alles zuigt? Die zijn 500 euro, maar ik Willem! *\o/* kan iemand mij aub uit mijn droom helpen?

Ze maken veel herrie dus alleen aanzetten als je niet thuis bent of in een andere kamer.
Als je kast te hoog of te laag is dan rijdt hij zich vast en staat de rest van de dag te beepen, tot je uit je werk komt en hem weer bij zijn laadstation zet.
Als je kat een grote glazen vaas van de kat gooit dan rijdt Neato zich erin vast en staat de rest van de dag te beepen tot je hem komt redden.
Je moet de trap goed afzetten anders probeert ie de trap af te gaan, kan waarschijnlijk maar 1 keer.

Maar verder doet hij het super en heeft hij bijna elke dag braaf onze woonkamer en keuken gezogen als we aan het werk zijn en als we thuis zijn zetten we hem nog even in de kamers waar hij zelf niet inkan vanwege drempels en op de bovenverdieping. En wij kostten geen 500,-- maar iets minder.

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 14:54

Delphi2 schreef:
Ze maken veel herrie dus alleen aanzetten als je niet thuis bent of in een andere kamer.
Als je kast te hoog of te laag is dan rijdt hij zich vast en staat de rest van de dag te beepen, tot je uit je werk komt en hem weer bij zijn laadstation zet.
Als je kat een grote glazen vaas van de kat gooit dan rijdt Neato zich erin vast en staat de rest van de dag te beepen tot je hem komt redden.
Je moet de trap goed afzetten anders probeert ie de trap af te gaan, kan waarschijnlijk maar 1 keer.

Maar verder doet hij het super en heeft hij bijna elke dag braaf onze woonkamer en keuken gezogen als we aan het werk zijn en als we thuis zijn zetten we hem nog even in de kamers waar hij zelf niet inkan vanwege drempels en op de bovenverdieping. En wij kostten geen 500,-- maar iets minder.

denk toch dat je een verkeerd model vast hebt.. ik heb de Roomba in huis, loopt niet van de trappen af, heeft een sensor. Kasten end merkt hij op met zijn 'bumper'. De herrie is juist, maar niet zoveel meer als een normale stofzuiger, niet zo een geluidloos ding weliswaar

Anoniem

Re: Dingen die je graag wilde en eigenlijk best tegenvielen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 16:08

Onze Roomba maakt wel een hoop herrie, en is compleet stukgelopen op kattenhaar helaas.. ondanks zorgvuldig schoonmaken.

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 16:09

had je dan het PET model niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 16:10

Geen idee, mijn vent heeft hem gekocht. Volgens mij hadden we gewoon een standaard, maar ook al voor er katten in huis kwamen.

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 16:11

ik weet dat roomba speciale modellen verkoopt die aangewezen zijn voor huisdieren. Misschien eens opzoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 16:13

Moah, nu niet meer nodig :D Hebben nu een dyson & een schoonmaker :+

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 16:17

Jans schreef:
Moah, nu niet meer nodig :D Hebben nu een dyson & een schoonmaker :+

nog makkelijker natuurlijk :Y)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 16:45

Oooh een schoonmaker!

Kan iemand me zeggen dat de volgende dingen tegenvallen? :')

- een schoonmaker
- een hond
- een eigen huis
- een broertje of zusje

Precyll

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 17:51

Sheran schreef:
Oooh een schoonmaker!

- een schoonmaker IDEAAL!!!
- een hond HEERLIJK, ALS JE ER VAN HOUDT
- een eigen huis NA 5 JAAR BIJ SCHOONOUDERS TE HEBBEN GEWOOND...WIL IK NOOIT MEER ANDERS
- een broertje of zusje VRESELIJK ZEKER ALS JE 3 BROERS HEBT _O-

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 18:29

Sheran schreef:
Oooh een schoonmaker!

- een schoonmaker
- een hond
- een eigen huis
- een broertje of zusje

Schoonmaker, moet klikken, voelde me met een bepaalde vrouw niet op mijn gemak om die in mijn priveleven te laten. Maar het is heerlijk, een schoon huis :P

Een hond, heb gisteren drie keer pies geruimd en dus de hele huiskamer en keuken kunnen dweilen omdat ie vervolgens met pispoten overal doorloopt. Dus ja, kan tegenvallen.

Eigen huis, vervloek je als je dingen zelf moet doen, verbouwen moet je niet willen maar het is wel fijn dat het 'eigen' is.

Broer of zus, geen spijt meer van gehad sinds we niet meer in hetzelfde huis hoeven te wonen.

Clairee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 18:33

Morrie schreef:
Winged schreef:
Opvallend dat hier exen genoemd worden. Mag toch hopen dat jullie iets van de relaties geleerd hebben :P

ja: NOOIT meer aan beginnen!

Haha nou inderdaad _/-\o_

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 18:48

wij hebben ooit een mooie dure witte lamp gekocht met stoffe kappen eromheen voor boven de eettafel.. na 2 keer grometten was het ding geel en vettig en niet meer wit te krijgen haha nu ligt ie in het tuinhuis weg te kwijnen haha beetje zonde maar nooit meer zo'n lamp :')

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 09:03

First_Unique, of voortaan bij vrienden gaan gournetten. Scheelt je ook weer een berg zooi en hoef je de veelbesproken vaatwasser ook niet te gebruiken. Problem solved :P

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-13 09:07

Oef...ja zo'n witte lamp kan ook wat zijn inderdaad....

Zo heb ik een poosje geleden een hele dure Fissler Intensa pannenset gekocht...super mooi hoor, echt waar +:)+

Maar het is allemaal RVS, ook de deksels.... ik heb ze nu net op Marktplaats gezet want ik heb toch veel liever glazen deksels blijkt nu :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 10:04

Wilde wel eens die nieuwe keramische pannen uitproberen. Het werden Ufo's. Ben maar bij mijn ouderwetse geëmailleerde pannen gebleven.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-13 10:44

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 11:01

Goeie tip danoesje :)* doe ik de volgende keer hihihi

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 11:12

Daarom gourmet ik nooit thuis.
Behalve dan een speedgourmet, alles tegelijk in grote koekenpannen onder de afzuigkap.

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 09:50

Ik heb een tijdje geleden een supermooi hoofdstel met blingh (en wit onderlegd) gekocht. De levertijd liep wat uit dus ik was erg benieuwd. Kreeg hem donderdag binnen en wat wat ie moooooooi! Ging ik hem passen, past ie niet:S Het zou een full moeten zijn maar lijkt eerder een cob :S Baaaalen na een maand wachten! En hij stond echt prachtig!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 14:42

Sheran schreef:
Oooh een schoonmaker!

- een schoonmaker
- een hond
- een eigen huis
- een broertje of zusje

Valt tegen omdat:
- De koelkast niet meer op magische wijze vult
- De afwas zichzelf niet meer doet
- Rommel niet meer uit zichzelf opgeruimd raakt

:')

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 14:48

Bhriseis schreef:
Oh oh oh ik weet nog een!
Seamonkeys!

Volgens het doosje (en The Simpsons :o ) zijn Seamonkeys schattige, kleine watercreaturen. Ze zijn zelfs zo geciviliseerd dat ze een koningin hebben, die een kroontje draagt en een scepter. Ik met mijn zakcentjes als kleine meid dus dolgelukkig toen ik in de winkel zo'n doos zag staan.

Je moest een zakje zaadjes in een kom water doen, en enkele dagen wachten. Wat bleek? Seamonkeys zijn helemaal geen beschaafde onderwaterbevolking, maar een hoop ieniemieniekleine insectachtige gedrochten. Een soort van zwemmende, vieze, bacterie-wormen, die je eens om de zoveel tijd een poederachtige substantie moest voeren >;)

Ik was echt bang van die dingen, ze zagen er wansmakelijk uit. Maar door mijn brave dosis plichtsbesef heb ik er zeer lange tijd voor gezorgd. Uiteindelijk zijn ze dan toch één voor één gestorven, en geen idee waarom, maar om één of andere onverklaarbare reden is dat mini-aquarium nooit van de vensterbank verdwenen.

Een aantal jaren later deed ik een heel vieze ontdekking: de Seamonkeys waren gewoon weer tot leven gekomen :') :r Wat een gruwelijke beestjes zijn dat eigenlijk!

Heb even gegoogled, en zijn het niet gewoon watervlooien? :')