][/url]dit is 2 jaar geleden inmiddels hebben we 2de dochtertje die is net 1 jaar geworden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Victory-Boy schreef:Het leven kan raar lopen. Verliefdheid kan je niet sturen en naarmate je ouder wordt merk je dat innerlijk zoveel belangrijker is dan wat dan ook.
?
) maar ik geloof NIET in liefde op het eerste gezicht als de aantrekkingskracht er niet is. En in mijn geval betekent dit dat ik een kleinere man doorgaans niet aantrekkelijk vind
.
Ik vind dat echt niet staan. In mijn ogen is gewoon het ideaalplaatje dat een man of even lang is, of groter.
missje schreef:Mies schreef:Ik ben 1.86
Het zou mij niet echt uit maken hoe groot mijn vriend is maar het maakt eerder de jongens uit. Dat is denk ik eerder het probleem voor ons lange meiden.
Denk dat er veel mannen zijn die graag naast een mooie lange vamp lopen

Sees schreef:Relaxed, ik quote mezelf maar even, ik had het in een eerdere post namelijk ook al aangegeven hoor.
Sees schreef:Relaxed, jij had het niet specifiek over je schoonzus toen je leeftijd erbij haalde. Vandaar dat ik reageer want voor mij gaat dat dus al niet op. Ik heb niet het idee dat mijn vijver kleiner is geworden met de jaren
.
Geryon schreef:Mootje1980 schreef:Ik zou nooit de liefde van mijn leven voorbij laten gaan voor die paar centimeter!
Ik denk ook niet dat velen dat zullen doen.. Echter zal iemand die zo klein is voor sommigen nooit de liefde van hun leven kunnen worden
cariena1 schreef:[url[ Afbeelding ]][/url]
dit is 2 jaar geleden inmiddels hebben we 2de dochtertje die is net 1 jaar geworden
Cayenne schreef:Goh, dat mensen hier serieus een issue mee hebben. Het zou mij echt helemaal niets kunnen schelen wanneer iemand kleiner is dan ik. Het gaat toch niet om uiterlijk vertoon? Vind het een beetje oppervlakkig gedacht.

(want ik val niet op mannen. knetterhard schreef:Cayenne schreef:Goh, dat mensen hier serieus een issue mee hebben. Het zou mij echt helemaal niets kunnen schelen wanneer iemand kleiner is dan ik. Het gaat toch niet om uiterlijk vertoon? Vind het een beetje oppervlakkig gedacht.
Nou inderdaad dat mensen zich druk maken over zulke kleine dingen, als ie maar een grote heeft toch?
Mootje1980 schreef:Ik zou nooit de liefde van mijn leven voorbij laten gaan voor die paar centimeter!
Dus als jij iemand bijvoorbaat niet aantrekkelijk vindt vanwege zijn lengte en er verder zoekt en je vindt iemand anders dan kan die persoon ook de liefde van je leven zijn. Liefde is er in zoveel verschillende soorten en maten.....