Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Saskiaatje schreef:Jilletje schreef:Wat ik een hele mooie naam vind, en die ook vrij uniek is, is Malakai.
Een hebreeuwse naam die engel betekend
Oeh, I like it.
Cassidy schreef:Saskiaatje schreef:
Oeh, I like it.
En Molokai is dan weer een naam voor een Hawaaiaans eiland.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Molokai
Tieneke schreef:Het komt wel veel voor, maar vooral onder de allochtone bevolking.
Jis_, zou jij werkelijk je kind Eros noemen? (Tenzij het een zingende Italiaan is, natuurlijk...)

Cassidy schreef:Eros zou ik dan ook niet doen. Net zo min als Italiaanse of Spaanse namen. Ik heb in mijn kennissenkring een meisje die Carmen heet. Het is een van nature blonde vrouw met blauwe ogen. Als ik Carmen hoor denk ik aan een Spaanse schone, donker haar, bruine ogen. Maar dat zal mijn gebrek dan wel zijn.
Ik heb dat met Naomi, (2e naam van onze dochter) zie dan een dame met een donkere look voor me en geen blonde blauwogige. Saskiaatje schreef:Duijfje schreef:Guy (quie uitspraak ongeveer)
Say what?

Duijfje schreef:Het is een best mooie naam, alleen kan moeilijk omschrijven hoe je het nou precies uitspreekt
Cassidy schreef:Duijfje schreef:Het is een best mooie naam, alleen kan moeilijk omschrijven hoe je het nou precies uitspreekt
Je kunt het op verschillende manieren uitspreken.
Gie
Gai (en dat is al snel verbasterd tot gay = homo)
Wil je je kind een naam geven die zo makkelijk te verbasteren valt. Zal hij heel blij mee zijn.