Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kana schreef:Ik zit al een tijdje een beetje rond te kijken hoe en wat en wat ik wil want ik betaal nu als student 155 euro per maand. Veelte veel vind ik.
Als ik op independer kijk zie ik dat veel verzekeraars geen vrije zorgkeuze hebben, maar hoeveel merk je daar nu echt van in de praktijk?
Kana schreef:Ik zit al een tijdje een beetje rond te kijken hoe en wat en wat ik wil want ik betaal nu als student 155 euro per maand. Veelte veel vind ik.
Als ik op independer kijk zie ik dat veel verzekeraars geen vrije zorgkeuze hebben, maar hoeveel merk je daar nu echt van in de praktijk?
Morganlefay schreef:
Ik! schreef:Ik! is een handelsnaam van IAK Verzekeringen BV. Deze zorgverzekering wordt u aangeboden door Ik! Verzekeringen en wordt in volmacht uitgevoerd door IAK Volmacht B.V. De dekking is ondergebracht bij zorgverzekeraar Avéro Achmea.
IAK Volmacht B.V. is een aangesloten instelling van IAK Verzekeringen B.V. en maakt deel uit van de Unirobe Meeùs Groep, onderdeel van AEGON. IAK Volmacht B.V. is geregistreerd bij de AFM onder nummer 12007720. IAK Volmacht B.V. is statutair gevestigd te Eindhoven en bij de KvK geregistreerd onder nummer 55688616. Postadres: Postbus 2012, 5600 CA Eindhoven.
Shadow0 schreef:Nog een stukje over waarom ik de grootte van de verzekeraars en ook de selectieve marketing (mensen die niet ziek zijn kunnen zich veel goedkoper verzekeren, met als gevolg dat mensen die de pech hebben om wel ziek te worden zich steeds moeilijker kunnen redden - en als ze niet werken hebben ze ook nog eens lang zulke gunstige collectiviteitskortingen niet) zo'n probleem vind:
http://www.nu.nl/economie/3624157/zorgv ... edden.html
FlyAway: oh! Ik had mij op een oud lijstje gebaseerd, toen De Friesland nog zelfstandig was... maar dat is dus voorbij (ook al een paar jaar blijkt, even niet opgelet.)
SAKKIA schreef:Maar kraamzorg en in het ziekenhuis bevallen (met medische redenen en dat gaat bij mij zeker op, ik mag niet thuis bevallen) zitten bij mij gewoon in de AV bij CZ direct.
En in de basis zit dit toch ook?
loulou schreef:ik ga van 76,59 naar 69,12 bij Achmea.
Het kan zelfs naar 57,92 maar dan ben ik beperkt in ziekenhuizen en moet alles online, dus daar ga ik denk ik maar niet voor kiezen.