Mijn relatie gaat naar de maan..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 17:14

eeeeef_x schreef:
Bedankt voor alles, het komt wel goed

Voor wie komt het goed, voor jou, voor hem, wat bedoel je hiermee.

eeeeef_x

Re: Mijn relatie gaat naar de maan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-13 17:16

Ik wil geen gezeur meer plaatsen, want zo denken sommige mensen er wel over. Ik red me wel. Ben alleen wel heel erg dankbaar voor de tips. Zonder jullie had ik er nooit werk van gemaakt. Bedankt.b

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 17:27

Nou, ik denk niet dat ze het zien als 'gezeur' maar iedereen je probeert te behoeden voor nog meer ellende met hem.. maar je zelf eigenwijs :') bent en het eventueel nog een kans zou geven.

Nu is het voor ons natuurlijk een stuk makkelijker praten, door te zeggen ga bij hem weg..

Neem wat tijd voor jezelf, ik heb in dezelfde positie gezeten; en met wat tijd zag ik binnen no time in dat het sowieso geen kans van slagen heeft.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 19:40

eeeeef_x schreef:
Update. Mijn vriend heeft me er uit gegooid en gezegd dat hij beter kan krijgen...

Ha! JIJ OOK!
Niet meer omkijken, blij zijn dat je weg bent, en vooruitkijken naar de toekomst.
Sterkte ermee.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 19:43

Selka schreef:
Jeetje Eef dat moet wel echt een rijke vent zijn die je aan de haak hebt geslagen. Wacht onee.. hij heeft geen werk en jij betaalt voor alles.. HUH? Nou dan is hij vast heel erg lief. Wacht onee.. Hij zegt beter te kunnen krijgen.. HUH? Ohh ik snap het al, hij werkt nu niet maar doet wel heel het huishouden. Wacht onee.. hij doet geen ene flikker.. HUH? Why stay?

Naar je eigen woonplaats is 1, maar Eef wat moet je met zo'n nietsnut? Leg mij dat aub eens uit. Ik vraag het mij echt oprecht af.

dit dus.

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 19:50

blijf voor je eigen kiezen
niet naar een ander mans pijpen gaan dansen..
doen wat jij wil doen wat jij denk goed te zijn..

advies even terug naar je ouders of iets even rust pakken
dan verder kijken het is meestal de eerste stap die het moeilijkst is maar die stap moet je wel kunnen en durven maken..

als je bang ben zal ik dat zeker doen want als je nu al angst uit sla word dat alleen maar erger

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 20:30

ik bedoel het niet asl gezeur en hoop gewoon dat je ziet dat je van hem nooit gelukkig word

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 20:37

Aarrgghhh meid!!!!
Wat wil ik jou graag een schop onder je kont willen geven!!!! Doe die oogkleppen af!!!!
Je bent 17, op die leeftijd vinden we onszelf erg volwassen en zelfstandig genoeg maar eigenlijk zijn/waren we nog erg dom en naief.

Kies eieren voor je geld.
Geniet nog even van het dom en naief zijn. Dit is een situatie waar iemand van jouw leeftijd niet in hoort te zitten.

Ga terug naar huis bij je ouders, waar je nog lekker jong en gek kan zijn.
Leer van deze fout ipv er in blijven plakken.
Je word hier alleen maar ongelukkiger van want dit past gewoon totaal niet in het leven van iemand van 17.

*schop schop schop*

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 21:33

Soms is er zoveel wat je wilt zeggen maar het heeft geen nut bij ts, ipv afstand te nemen denkt ze een situatie aan te kunnen die veel mensen kapot maakt. Ts veel geluk en hopelijk pakt het goed uit ik ontstip.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 22:13

Selka schreef:
Jeetje Eef dat moet wel echt een rijke vent zijn die je aan de haak hebt geslagen. Wacht onee.. hij heeft geen werk en jij betaalt voor alles.. HUH? Nou dan is hij vast heel erg lief. Wacht onee.. Hij zegt beter te kunnen krijgen.. HUH? Ohh ik snap het al, hij werkt nu niet maar doet wel heel het huishouden. Wacht onee.. hij doet geen ene flikker.. HUH? Why stay?

Naar je eigen woonplaats is 1, maar Eef wat moet je met zo'n nietsnut? Leg mij dat aub eens uit. Ik vraag het mij echt oprecht af.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 22:14

Als je mijn dochter was had ik je aan je haren terug gesleept naar huis. Meid waarom kun je niet inzien dat dit een situatie is die je kapot maakt?

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 13:41

Het lijkt wel alsof hij jou gehersenspoeld heeft zeg :o !!!
En bij hem blijven omdat daar bij hem in de buurt jou werk ook zit, kom op zeg je bent 17 en dus nog jong. Ga toch eerst nog even lekker genieten van het vrijgezelle leven, genieten met je vriendinnen, naar feesten etc.
Of als je liever werkt dan kan dat ook zonder hem, probeer toch eens ook je eigen boontjes te kunnen doppen en dus helemaal alleen zonder dat je iemand achter de hand hebt. Dit komt in mijn ogen erop neer dat je misschien van huis uit te weinig liefde hebt mee gekregen, dit wat oh zo belangrijk is op je toekomst.
eeeeef_x schreef:
Bedankt voor alles, het komt wel goed

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 14:45

Sammylover schreef:
Als je mijn dochter was had ik je aan je haren terug gesleept naar huis. Meid waarom kun je niet inzien dat dit een situatie is die je kapot maakt?

Ja en daarmee zou je dus ook de relatie kapot kunnen maken met je dochter.
Ik was ook zo eigenwijs meisje, maar doordat mijn moeder dingen ging verbieden kwa omgaan is het er niet beter opgeworden + ik had toch wel contact met hem. De relatie met mijn moeder heeft een enorme deuk opgelopen door haar bemoeienis, en ja ze had achteraf gelijk, maar daar heb ik toch echt zelf moeten achterkomen.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 14:48

wemkelover schreef:
Sammylover schreef:

Ja en daarmee zou je dus ook de relatie kapot kunnen maken met je dochter.
Ik was ook zo eigenwijs meisje, maar doordat mijn moeder dingen ging verbieden kwa omgaan is het er niet beter opgeworden + ik had toch wel contact met hem. De relatie met mijn moeder heeft een enorme deuk opgelopen door haar bemoeienis, en ja ze had achteraf gelijk, maar daar heb ik toch echt zelf moeten achterkomen.

De relatie tussen mij en mijn moeder is niet kapot gegaan, maar er juist sterker op geworden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 13:56

Wat frustrerend om te lezen dit, het ene moment heeft hij jou er uit geschopt en het volgende moment post je dat je nog bij hem bent en hem hebt gevraagd of hij verder wil. Als iemand iemand dat vraagt in dit verhaal zou hij op z'n knieën jou mogen vragen wat mij betreft.

Maar goed mensen ik denk dat we maar beter niet kunnen reageren want sorry dat ik het zeg maar het is tijdverspilling om hier nog langer op te reageren, iedereen hier zit op 1 lijn en zegt weg gaan. Zij wil weten wat ze moet doen, iedereen zegt ga weg. Als ze dat dan niet doet kan verder niemand iets en snap ik al niet waarom je in eerste instantie een topic aan maakt om hulp te vragen.
Je wil zelf dan ook niet beter dan ongelukkig zijn blijkbaar, sorry dat ik het zeg klinkt hard. Maar zo is het wel.
Uit elke post maak ik op dat je ongelukkig bent maar toch blijf je bij hem.
Geloof me ik heb het zelf ook mee gemaakt, het doet even zeer maar je gaat je zo veel beter/gelukkiger/rustiger voelen als die jongen uit jou leven is..

Maar goed ik wens je veel succes verder. Wij kunnen ook verder niet tegen jou aan praten als jij zelf wil blijven..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 14:02

Sammylover schreef:

Dat vraag ik me ook af, waar zijn haar ouders in dit verhaal?
Ik weet wel als ik het op m'n 17e ook maar in m'n hoofd haalde om te gaan samenwonen zouden mijn ouders me opsluiten op m'n slaapkamer en het me sowieso al verbieden. Maar goed dat is het ergste niet.
Mijn moeder of vader had me ook allang aan m'n haren terug gesleept..
Of je verbergt dit alles heel goed voor je ouders, of je ouders boeit het zelf niet genoeg (wat ik me niet kan voorstellen), maar ik vind het vreemd..

Maar meid het is maar net wat jij wil, weet niet hoelang je al relatie met deze jongen hebt? Maar des te langer je bij hem blijft des te moeilijker word het om weg te gaan, en ik en meer mensen hier kunnen jou nu wel op een briefje geven dat deze relatie geen toekomst heeft, of jij moet de rest van je leven huisvrouwtje/moeder/slaaf willen spelen voor hem.. Des te eerder jij weg gaat des te meer pijn bespaar je jezelf..

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 21:22

hoe is het nu TS?

eeeeef_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-13 11:13

Ik ben gisteren naar mijn moeder gegaan. Ik moet zeggen, ik mis hem wel.
Maar ik krijg wel veel rust aan mm hoofd.
Donderdag gaan we kijken wat we doen, en ik hoop dat het dan wat beter gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 11:32

Wat je vriend je nu laat zijn zijn de symptomen van depressie n stress. Retemoeilijk voor jouw en zonder professionele hulp red jij dat niet. Ga ook naar of zijn goog of een ander...want zo gaat het niet lukken...daar ben je nog te jong voor en heb je nog te weinig basis en balans voor in jezelf. Maar bovenal kennis om met mensen in zo een situatie om te gaan..

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 22:39

Hoe is het nu TS?

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 15:14

daar ben ik ook wel benieuwd naar? :)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 15:21

Ik ben ook benieuwd hoe het met de TS is, ben een stille meelezer en heb vol ongeloof zitten lezen. Nu vraag ik me ook stiekem af hoe het met haar is! :j

eeeeef_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-13 22:09

Hey mensen !
Ik ben nu dus nog steeds door de week bij mijn moeder in mijn oude woonplaats. Daar probeer ik een paardje te vinden. Ik heb nog steeds werk in de woonplaats van mijn vriend en we zijn nog steeds bij elkaar. Ik moet wel zeggen, het gaat nu beter. Of dat komt omdat we meer ruimte hebben? Ik denk het..

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 23:25

Misschien komt het omdat je nu gewoon verkering hebt ipv al zijn ellende de hele week op je schouders te nemen.

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 23:42

Wat vind je vriend er van dat je nu bij je moeder woont?
Vind het echt fijn om te horen dat het beter gaat!