eeeeef_x schreef:Bedankt voor alles, het komt wel goed
Voor wie komt het goed, voor jou, voor hem, wat bedoel je hiermee.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selka schreef:Jeetje Eef dat moet wel echt een rijke vent zijn die je aan de haak hebt geslagen. Wacht onee.. hij heeft geen werk en jij betaalt voor alles.. HUH? Nou dan is hij vast heel erg lief. Wacht onee.. Hij zegt beter te kunnen krijgen.. HUH? Ohh ik snap het al, hij werkt nu niet maar doet wel heel het huishouden. Wacht onee.. hij doet geen ene flikker.. HUH? Why stay?
Naar je eigen woonplaats is 1, maar Eef wat moet je met zo'n nietsnut? Leg mij dat aub eens uit. Ik vraag het mij echt oprecht af.
Selka schreef:Jeetje Eef dat moet wel echt een rijke vent zijn die je aan de haak hebt geslagen. Wacht onee.. hij heeft geen werk en jij betaalt voor alles.. HUH? Nou dan is hij vast heel erg lief. Wacht onee.. Hij zegt beter te kunnen krijgen.. HUH? Ohh ik snap het al, hij werkt nu niet maar doet wel heel het huishouden. Wacht onee.. hij doet geen ene flikker.. HUH? Why stay?
Naar je eigen woonplaats is 1, maar Eef wat moet je met zo'n nietsnut? Leg mij dat aub eens uit. Ik vraag het mij echt oprecht af.
eeeeef_x schreef:Bedankt voor alles, het komt wel goed
Sammylover schreef:Als je mijn dochter was had ik je aan je haren terug gesleept naar huis. Meid waarom kun je niet inzien dat dit een situatie is die je kapot maakt?
wemkelover schreef:Sammylover schreef:Als je mijn dochter was had ik je aan je haren terug gesleept naar huis. Meid waarom kun je niet inzien dat dit een situatie is die je kapot maakt?
Ja en daarmee zou je dus ook de relatie kapot kunnen maken met je dochter.
Ik was ook zo eigenwijs meisje, maar doordat mijn moeder dingen ging verbieden kwa omgaan is het er niet beter opgeworden + ik had toch wel contact met hem. De relatie met mijn moeder heeft een enorme deuk opgelopen door haar bemoeienis, en ja ze had achteraf gelijk, maar daar heb ik toch echt zelf moeten achterkomen.
Sammylover schreef:Als je mijn dochter was had ik je aan je haren terug gesleept naar huis. Meid waarom kun je niet inzien dat dit een situatie is die je kapot maakt?