Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
haha.
Roulette_ schreef:Hallo allemaal, ik kom ook gezellig meekletsen.
Mijn vriend en ik hebben inmiddels zo'n 2,5 jaar een relatie en tot begin september woonden we ongeveer 1,5 uur reizen bij elkaar vandaan (en dan hadden we nog geluk dat er een directe trein van zijn naar mijn woonplaats gaat én dat we allebei op loopafstand van het centraal station woonden).
Inmiddels hebben we echt de overtreffende trap van een langeafstandsrelatie: ik loop namelijk stage in Melbourne!
Ontzettend leuk natuurlijk en ik vind Melbourne ook een ontzettend leuke stad, maar beetje jammer dat ik mijn vriend sinds begin september alleen nog maar via skype gezien heb...
Sheran schreef:Ik zit weer even een een dipje. Komt omdat ik morgen jarig ben denk ik... ik heb hem nu 7 weken niet gezien en ik moet nog 6 weken voordat ik hem weer zie. En het is zo uitzichtloos, hij komt dan 1,5 week naar huis en dan is hij weer weg t/m juni. Ik mis hem...
en paleis Het Loo met mijn ouders. Verder geen feestjes ofzo. Ik heb een beetje een drukke periode. Balou_k schreef:Phoe ik zit weer in de trein naar huis, het gemis slaat toch gelijk wel toe hoor, alleen slapen, niet gewoon kunnen kletsen en ouwehoeren niks..
Maar de toekomst ziet er rooskleurig uit ik kan niet wachten!! Laat de tijd maar vliegen!
SSmonamiSS schreef:Balou_k schreef:Phoe ik zit weer in de trein naar huis, het gemis slaat toch gelijk wel toe hoor, alleen slapen, niet gewoon kunnen kletsen en ouwehoeren niks..
Maar de toekomst ziet er rooskleurig uit ik kan niet wachten!! Laat de tijd maar vliegen!
Ik ken het!! Nog 1 winter en dan gaan mijn vriend en ik samen wonen!! Ik kan ook niet wachten!!