Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

c_esther

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:56

Je kan het inderdaad niet tegen houden, toch moet ik zeggen dat, ondanks ik heel blij ben met mijn vriend, ik me soms wel is achter me oren krab en me afvraag; waarom ben ik hier aan begonnen.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 18:51

c_esther schreef:
Je kan het inderdaad niet tegen houden, toch moet ik zeggen dat, ondanks ik heel blij ben met mijn vriend, ik me soms wel is achter me oren krab en me afvraag; waarom ben ik hier aan begonnen.

Dat heb ik gelukkig nooit, dat lijkt me best vervelend..

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:44

Ja klopt, is ook best vervelend. Dan vraag ik me ook wel af of ik wel ECHT van hem hou, maar als ik dan met hem bel, of ik zie zijn foto. WAUW! :) haha.
En ben ook echt blij als het 18 december is!

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 20:11

Ik heb ook een lange afstandrelatie. Mijn vriend woont in Noorwegen. Hij reist heel veel en moet eigenlijk altijd een overstap maken in Amsterdam. En dan plakt ie er gelijk een weekend aan vast :D

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-13 22:56

heb even gekeken en zo'n abo kost nu 40 euro per maand..
dus dan ben ik goedkoper uit als ik losse kaartjes met korting van mn studenten ov haal..

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:37

Angietje schreef:
@Sammiej,, waar woon je ergens in Turkije?
Mijn vriend woont in Antalya!

Ik zit in de buurt van Marmaris. Aardig stukje vanaf Antalya :D

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:51

Mijn vriend woont in Londen en heeft een megadrukke baan. Hiervoor hebben we een aantal jaar samengewoond dus het is nogal een omslag. We zien elkaar om de week als zijn werk het toelaat. Het afscheid nemen en de terugreis in mn eentje vind ik het moeilijkst. Verder dat je eerst dingen met zn tweeën deed en ik steun aan hem had met dingen die ik moeilijk vind, die komen nu allemaal op mezelf aan en dat levert soms nogal wat stress op. Ik hoop dit jaar af te studeren en dan naar hem toe te gaan. Lastig is wel dat een paard houden in Londen nogal onpraktisch is en dat pensionstalling daar ongeveer 1000 euro per maand kost, als het er al is dus dat zou er weleens op uit kunnen draaien dat ik mijn paardenwens zal moeten uitstellen.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 10:58

Hallo allemaal, ik kom ook gezellig meekletsen.
Mijn vriend en ik hebben inmiddels zo'n 2,5 jaar een relatie en tot begin september woonden we ongeveer 1,5 uur reizen bij elkaar vandaan (en dan hadden we nog geluk dat er een directe trein van zijn naar mijn woonplaats gaat én dat we allebei op loopafstand van het centraal station woonden).
Inmiddels hebben we echt de overtreffende trap van een langeafstandsrelatie: ik loop namelijk stage in Melbourne!
Ontzettend leuk natuurlijk en ik vind Melbourne ook een ontzettend leuke stad, maar beetje jammer dat ik mijn vriend sinds begin september alleen nog maar via skype gezien heb...

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 12:51

Roulette_ schreef:
Hallo allemaal, ik kom ook gezellig meekletsen.
Mijn vriend en ik hebben inmiddels zo'n 2,5 jaar een relatie en tot begin september woonden we ongeveer 1,5 uur reizen bij elkaar vandaan (en dan hadden we nog geluk dat er een directe trein van zijn naar mijn woonplaats gaat én dat we allebei op loopafstand van het centraal station woonden).
Inmiddels hebben we echt de overtreffende trap van een langeafstandsrelatie: ik loop namelijk stage in Melbourne!
Ontzettend leuk natuurlijk en ik vind Melbourne ook een ontzettend leuke stad, maar beetje jammer dat ik mijn vriend sinds begin september alleen nog maar via skype gezien heb...

wow knap hoor! hoelang duurt je stage?

Ik ben van de zomer een maand in australie geweest met mijn ouders, en vond de afstand australie-litouwen echt heel anders nederland-litouwen. Vooral omdat je ook zit met tijdsverschil en je gewoon echt ver weg bent. Als er nu iets zou zijn waardoor ik snel naar hem toe wil oid, dan kan ik in geval van nood zo in de auto stappen en dan ben ik er binnen 20/24 uur wel. En vliegtuigen gaan ook paar keer per week. Maar bij Australia gaat dat gewoon niet.

Maar wel supergave ervaring natuurlijk! Australie is echt supermooi!

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 13:25

Stage is 'maar' 3,5 maand, niet zo heel erg lang dus. Dat maakt ook dat het wel vol te houden is, er zit immers een vrij duidelijk eindtijd aan. Een goede relatie opbouwen en onderhouden met iemand die altijd ver weg zit lijkt mij veel lastiger. Ik snap wel dat je inmiddels serieus nadenkt over emigreren. Skype e.d. is fijn, maar haalt het niet bij de momenten dat je echt bij elkaar bent.

Naar Australië vliegen kan in theorie geloof ik dagelijks, het duurt alleen zo lang voor je er bent.
Mijn vader zei toen ik vertrok nog heel lief 'als er iets is, bel ons dan, dan komen we eraan'
"Pap, het is 2 dagen reizen. Iedere mogelijke crisis is wel opgelost voor je hier bent hoor."

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 13:38

oh dat is wel te doen inderdaad!

Klopt vliegen kan elke dag, maar toch voor je gevoel is het zo ver weg :)

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 14:30

Ja dst is wel een heel eind. Als er dan crisis is dan kun je beter skypen.

Stavanger is nog geen anderhalf uur vliegen vanaf Schphol dus dat is goed te doen. Van de zomer ben ik er met de auto naar toe gegaan. Ik heb 6 weken zomervakantie.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 14:31

Ja dst is wel een heel eind. Als er dan crisis is dan kun je beter skypen.

Stavanger is nog geen anderhalf uur vliegen vanaf Schphol dus dat is goed te doen. Van de zomer ben ik er met de auto naar toe gegaan. Ik heb 6 weken zomervakantie.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 22:17

Ik zit weer even een een dipje. Komt omdat ik morgen jarig ben denk ik... ik heb hem nu 7 weken niet gezien en ik moet nog 6 weken voordat ik hem weer zie. En het is zo uitzichtloos, hij komt dan 1,5 week naar huis en dan is hij weer weg t/m juni :(. Ik mis hem...

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 00:02

Pff 7 weken al!! En mijn vriend is net 2 weken weg en moet nog hopelijk 4 weken en wordt nu al gek! Maar we zijn net 6 maanden samen geweest dus heb ik het er nu extra moeilijk mee om weer alleen te zijn!! :(

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 00:20

Oef! Ik heb al moeite met 1 week :o Veel sterkte en alvast gefeliciteerd!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 00:29

Als ik miljonair was ging ik vaker :D

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 15:20

Zit weer in de trein naar het noorden.
In tilburg had de trein al 15 minuten vertraging. Ga mijn aansluiting dus niet halen. Stomme ns

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 16:04

Sheran schreef:
Ik zit weer even een een dipje. Komt omdat ik morgen jarig ben denk ik... ik heb hem nu 7 weken niet gezien en ik moet nog 6 weken voordat ik hem weer zie. En het is zo uitzichtloos, hij komt dan 1,5 week naar huis en dan is hij weer weg t/m juni :(. Ik mis hem...

Wat een ellende, snap heel goed dat je hem mist. Heb je toch iets leuks gepland voor je verjaardag?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 17:07

Paardenwinkel-outlet :D en paleis Het Loo met mijn ouders. Verder geen feestjes ofzo. Ik heb een beetje een drukke periode.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 19:09

Phoe ik zit weer in de trein naar huis, het gemis slaat toch gelijk wel toe hoor, alleen slapen, niet gewoon kunnen kletsen en ouwehoeren niks..
Maar de toekomst ziet er rooskleurig uit ik kan niet wachten!! Laat de tijd maar vliegen!

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 20:30

Balou_k schreef:
Phoe ik zit weer in de trein naar huis, het gemis slaat toch gelijk wel toe hoor, alleen slapen, niet gewoon kunnen kletsen en ouwehoeren niks..
Maar de toekomst ziet er rooskleurig uit ik kan niet wachten!! Laat de tijd maar vliegen!

Ik ken het!! Nog 1 winter en dan gaan mijn vriend en ik samen wonen!! Ik kan ook niet wachten!!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 20:31

Het is weer zondag, dikke knuffel voor iedereen die nu weer onderweg is naar huis/al thuis is. :(:)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 22:53

Jep, mijn vriend ook alweer op de trein gezet.. Maar weer wachten tot vrijdag.. Zucht.
Morgen gelukkig weer skypen en bellen en we appen natuurlijk maar vannacht weer alleen in slaap vallen..

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 00:12

SSmonamiSS schreef:
Balou_k schreef:

Ik ken het!! Nog 1 winter en dan gaan mijn vriend en ik samen wonen!! Ik kan ook niet wachten!!

Wij als het goed is ook. Vrijdag ga ik weer voor n lang weekend die kant op :)