Oeps momenten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Xjewillemijn

Re: Oeps momenten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:22

HAHAHAHAHA ik herken hier zoveel dingen

FlameHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:27

Haha ik heb er ook eentje. We deden een soort volleybal en er waren banken neergezet op de lijnen en ik ging dus achter die bal aan en zag die bank niet omdat ik naar de bal keek dus ik struikel over de bank..

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:29

Angeliquee18 schreef:
Hahahaha geweldig sommige dingen !!

Ik had er een x 1, ( schaam me er nog voor haha :o )

Een vriendin van mij, heeft een kindje waarvan zijn vader onbekend is, dus ik zeg;
"Wauw wat een mooi kind, hij lijkt écht niet op jou he?"
Toen dacht ik eeeeuuhm, sorryy maar zo bedoelde ik het niet hoor whaha :o

Hahaha autsj := :')

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:30

Nissima schreef:
roombolletje schreef:
Ik had ook een keer met sinterklaas. Ik was zwarte piet op de manege. De instructrice vroeg aan de kleine kinderen : 'Hoe heet de boot van Sinterklaas?'. Niemand antwoordde dus deed ik het maar: ' Nul natuurlijk!'. :Y) :+
Ik had verstaan 'Hoeveel poten heeft een paard?'. Dus toen was het even stil en niemand snapte mijn antwoord. Het was best genant. :=

Ik was eind oktober twee weken op vakantie met een maatje, die maakte constant dit soort opmerkingen. Ik heb ze helaas niet opgeschreven, maar weet er nog twee:

Erik en ik zaten te kijken naar een voetbalwedstrijdje en hadden het erover dat er nauwelijks regels werden nageleefd.
L: "Hier, dit was ook buitenspel. Zwaar."
E: "Ja, zeker nu het zo koud wordt."
HUH? _O-

Die week erna zaten we in de auto met een vriend die we kennen van ons internationale semester. Voor het eerst ook zijn ouders en broertje ontmoet, en ik zat die twee jongens te vergelijken. Op het eerste oog leken ze namelijk niet zo heel erg op elkaar.
L: "Ze hebben wel een andere neus, hoor."
E: "Maar het is wel beter dan het origineel!"
>;) Dacht hij dat ik het over de muziek had _O-

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:48

met mijn verjaardagsfeest zijn alleen al heel veel oepsen gebeurt, tja
stuk of 8 jongens en een vriendin dus wij waren gewoon heel erg aan
het klote, ook toen we de hond uitlieten van een berg afrekken en dat
nummer een gaat onderuit en de rest volgt omdat niemand een zaklamp
had

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 23:47

hahahaha die leest zelfs bijna als een oeps :') :')

Zerline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 23:53

Ik had een keertje op school een erg melige bui. Op gegeven moment stond ik en moest ik zo hard lachen, dat ik mijn evenwicht verloor. Ik wilde mijn tafeltje vasthouden maar viel, helemaal gestrekt als een plank, achterover. Daar lag ik dan met een tafel op mijn buikje :')

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 08:57

quibje schreef:
hahahaha die leest zelfs bijna als een oeps :') :')

hahaha moest sprintje trekken zijn

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 12:51

Xjewillemijn schreef:
met mijn verjaardagsfeest zijn alleen al heel veel oepsen gebeurt, tja
stuk of 8 jongens en een vriendin dus wij waren gewoon heel erg aan
het klote, ook toen we de hond uitlieten van een berg afrekken en dat
nummer een gaat onderuit en de rest volgt omdat niemand een zaklamp
had

Snap helemaal niets van je verhaal :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 13:00

afrekken -> afrennen. Dus ze gingen allemaal onderuit. ;)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-13 13:10

Iets minder snel typen xjewillemijn... :')
Verder issie wel grappig!

Raudkas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 14:43

ik herinner me ook een oeps/schaam moment.. nu kan ik er om lachen :P
Met carnaval stonden we buiten met de vrienden groep bij de bar. Ik ging drinken bestellen en mijn vriend stond achter me. Meneer was heel grappig mij in mijn kont aan het knijpen tijdens het bestellen. Dus na 1 minuut voel ik zonder te kijken achter me en knijp ik heel hard (dacht ik) in zijn kont... je voelt hem al aankomen... Kneep ik heel hard in de kont van een wild vreemde jongen.. :') Hoorde ik die jongen ineens zeggen: " oe.. dit is wel een leuke manier van bier bestellen" Ik schrik me rot en kijk achter me en zie die jongen staan! Ik heb volgens mij nog nooit z'n rood hoofd gekregen. Ik stamelde maar heel vaak sorry..sorry. sorry.. Die jongen kon er gelukkig heel hard om lachen. Ik heb mijn biertjes gepakt en ben heel hard weggelopen. :D

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 21:20

Geweldig, :')

Ibanez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 00:49

Hahaha, teveel afleiding hier!

Mijn vriend zag me een keer op het station staan, dus hij tikt me op mijn schouder en zegt: 'Hé lelijkerd!' (als grap natuurlijk). Maar toen kwam hij er pas achter dat ik het niet was, maar een wildvreemde die toevallig op me leek. Awkward!! Hij was zo overrompeld dat ie zonder iets te zeggen wegliep..

Had hij uiteraard beter niet kunnen opbiechten want ik heb hem er weken mee gepest. Wel zielig voor dat meisje..

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 01:21

Hahaha geniaal raudkas !

Hahahaha ibanez die is ook wel heeeel ernstig hahaha

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 01:39

omg Ibanez die is echt erg.
Zie nu ook nog eens voor me dat het een super onzeker meisje was die in tranen uitbarstte :(:)
Hoop voor zowel je vriend als het 'slachtoffer' dat dat niet het geval is geweest, want dan kun je helemaal wel door de grond zakken als je zoiets overkomt

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 01:41

Ik kreeg een keer een babyfoto van het kindje van een vriendin in mijn handen gedrukt. Ik heb alleen niks met baby's, en tsja, ik sloeg even dicht, wat moet je nou zeggen over zo'n roze wurm? Wat een lief kindje? Nee, dat is te Herman Finkers, dan snapt ze meteen dat ik 'm niet mooi vind... Mooi was 'ie (nog) niet, ik vind baby's uberhaupt niet mooi, maar dat kan je natuurlijk niet zeggen... En er was wat twist over wie de vader was (oeps-kindje, wel erg gewenst) , dus kon ook moeilijk zeggen dat 'ie op zijn vader leek ....
Toen er 6 meiden op mijn reactie zaten te wachten was het enige wat ik uit kon stamelen: Wat is 'ie roze!

Moeders kon er wel om lachen maar een vriendin van mij was furieus, ik had er toch wel wat beters van kunnen maken? Eh nee, ik kon echt even niks bedenken..... Oeps!

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 01:47

hahaha jiehaa herken het ook helemaal; heb ook helemaal niks met baby's en probeer ook altijd maar een compliment te stamelen die hopelijk gemeend klinkend uit mn mond komt.
En idd ik vind baby's ook niet mooi de eerste weken, maar ja zoals je al zegt; dat kun je natuurlijk moeilijk tegen de blije mama zeggen

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 02:02

Ik was bij kennissen te gast. Er was een dorpsfeest waar ik met een vriendinnetje naar toe zou gaan.
Gezellig toch?! Toch een beetje een avontuur voor een 15-jarige.
Overdag had men mij laten zien op welke kamer ik kon slapen bij hen in huis.....

Ik kwam 's avonds thuis... zag een rij deuren.... dácht te weten welk kamer ik sliep.
Ik heb volgens mij iedere deur open gemaakt.... steeds lag er een stel in bed.
en ja, ze waren nog wakker...

(een beetje zoals het sprookje van Goudhaartje, maar dan zijn wel alle beren thuis }> )
De volgende ochtend is er niks gezegd...... :o :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-13 12:19

SOMMIGE baby's vind ik best mooi de eerste weken (die worden vaak later pas lelijk :') ) maar lieve help de meesten zijn echt zo'n vies wormpje.
En kijk dan hoe veulentjes, kalfjes, puppy's en kittens geboren worden... meteen mooi glad en zacht en aaibaar! Tja...

Senna... :')

Osianaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 13:25

Ik heb nu echt een oepsmoment..
Net een Turkse pizza besteld met alleen sla. Ik blij, snel naar mn trein toe. Zit ik in de trein, neem een hap..

Zit er sambal op!!

Ieuw ieuw ieuw, mond in de fik. De paasei, ga dood hier. Wat moeten die mensen wel niet denken die me net een Turkse pizza weg zien gooien :')

riviera2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 18:14

ooit in een school les, was er niet helemaal bij, docent houd een verhaal en zegt vervolgens, goed onthouden want dit staat niet in je boek maar kan nog wel eens op een toets gevraagd worden, bij het woord toets schrik ik op en vraag direct op welke bladzijde stond dat? oeps..

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 21:34

fenk schreef:
ooit in een school les, was er niet helemaal bij, docent houd een verhaal en zegt vervolgens, goed onthouden want dit staat niet in je boek maar kan nog wel eens op een toets gevraagd worden, bij het woord toets schrik ik op en vraag direct op welke bladzijde stond dat? oeps..

Zo'n soort actie heb ik ooit eens op de basisschool gehad... we hadden allemaal een leesboek voor ons, die we in stilte moesten lezen en als we dan allemaal het opgekregen stukje voor onszelf gelezen hadden dan gingen we het klassikaal lezen, dus dat sommige dan een beurt kregen en die moesten dan een stukje hardop lezen.
Ik was al klaar met lezen en zat voor me uit te staren, was even weg aan het dromen. Toen de leraar ineens "Nienke!" zei, met de bedoeling om mij even wakker te schudden.
Ik schrok zo dat hij mijn naam noemde dat ik direct begon met voor het voorlezen, terwijl dat nog helemaal niet de bedoeling was.
Iedereen moest heel hard lachen, en ik schaamde me zo! :o _O-

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 21:43

Oh... het kan zoveel erger op school... ik had diplomauitreiking op de HAVO, en ik had een prijs gewonnen want ik was een van de beste tien eindexamenkandidaten Duits van dat jaar in Nederland. Hele eer natuurlijk dus ik naar het podium en kreeg een cadeau en toespraak. Loop ik ergens halverwege de toespraak gewoon van het podium af omdat ik in de veronderstelling was dat die man klaar was met zijn verhaal. En daar sta je dan dus in de spotlights voor een volle zaal he...

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 21:48

Met een grote groep ruiters op het strand een laatste galop maken op een zand bank en dan dood leuk een mui inrijden en koppie onder gaan..... en dat midden in de winter!
KOUD!!!!!!