Iedereen heeft een pricetag...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 15:17

Ik ga mn vriend maar eens even appen wat hij er nou van vindt. :+

Bij de 'wat zou jij doen als je kilo's cocaine vond' had ik zijn reaktie tot op de letter goed ingeschat, maar nu weet ik het even niet....

Reaktie volgt :Y)

Oh. Duidelijk. Dan zou er dus geen Vriendje dus meer zijn.
Had ik kunnen weten... is nogal trots aangelegd en vind het stom dat ik te koop zou zijn.

En hij draaide het om: ook wel interessant.
Wat nou als de vriend/man van de bokkers in dit topic naar hun zou komen met diezelfde kwestie?
Laatst bijgewerkt door Amaris op 16-10-13 15:34, in het totaal 2 keer bewerkt

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 15:33

Gatverdamme..

Da's t enige wat ik ervan denk......

Je verkoopt je lijf toch niet...
Niet eens voor een miljoen....

Ik zie seks als liefde.. en niet anders...
En dat deel je maar met 1 persoon: je geliefde...

Echte liefde is mij meer waard dan geld....

En helaas zijn er mensen met zoveel schulden.. en ellende.. die geen andere uitweg zien dan geld te verdienen door hun lichaam te verkopen...
triest is het, dat dat nog gebeurt...

Bandaloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 15:41

Rianne_ schreef:
Ik vind het wel bijzonder dat sommige mensen denken dat 'iedereen' een prijs heeft.
Als ik voor mezelf spreek ben ik er zeker van dat ik het voor geen enkel bedrag zou doen.. Juist omdat seks voor mij iets groots is, niet iets wat je zomaar even met een willekeurig iemand voor het juiste bedrag doet ;) Je kunt wel zeggen dat jíj het voor een bepaalde prijs doet, maar over een ander oordelen in de zin van 'iedereen', kan imo niet.

Je zou dus nooit zo'n aanbod accepteren? In welke situatie je ook zit? Als ik écht geld nodig heb, zou ik zelf waarschijnlijk geen moment twijfelen.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 15:50

Oh ik zou t ook wel doen...
Ik denk ook dat t heel erg scheelt wat voor situatie het is met wat voor bedrag je genoegen neemt.
Nu zou ik hypothetisch gezien denk ik een grens van een ton stellen.
Maar als er nu iemand aanbelt en die laat een koffer zien met daarin 50.000 euro die je gelijk mag houden...
Ik zou er voor gaan denk ik.
Misschien zelfs wel voor minder.. Ik denk dat een mens gekke dingen doet als ie t geld cash in zn handen heeft en kan voelen/ruiken.

Als iemand zou zeggen: ik wil nu seks met je en maak 2 ton naar je over.. Dan kun je het geld niet zien.. Niet voelen.. Dan reageer je anders denk ik.

Zelfde als met in een keer nu een ton krijgen.
Of een jaar lang elke maand 15.000 euro (wat dus uiteindelijk een hoger bedrag is), denk ik dat de meeste mensen voor die ton zouden kiezen.
(Zijn ook een hoop onderzoeken gedaan naar de keuzes die mensen in dit soort situaties maken)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 15:52

Owh nou Amaris voor een mooi bedrag mag ie van mij wel een paar uur buiten spelen hoor. Als ik maar de helft krijg. :') en idd ook cash, de belastingdienst mag lekker aan mn ballen hangen die ik niet eens heb (:

Dat sommige mensen zo ouderwets nog denken zeg, dat sex alleen maar liefde is. Is liefde dan ook gelijk sex?
Sex is voor mij gewoon (lust) sex en ik doe het idd alleen met degene van wie ik houd en lustgevoelens heb. Lust en liefde (en verliefdheid) zit een heel verschil tussen.
Moet er zelf niet aan denken om elke dag 20 piemels te moeten bevredigen maar als je eens met iemand naar bed gaat hoeft dat niet degene te zijn bij wie je altijd zal willen blijven, en je wacht ook niet op het moment dat er 'houden van' is het spel is. Dat kan wel een half jaar duren.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 15:55

Poiuytrewq schreef:
Owh nou Amaris voor een mooi bedrag mag ie van mij wel een paar uur buiten spelen hoor. Als ik maar de helft krijg. :') en idd ook cash, de belastingdienst mag lekker aan mn ballen hangen die ik niet eens heb (:

Dat sommige mensen zo ouderwets nog denken zeg, dat sex alleen maar liefde is. Is liefde dan ook gelijk sex?
Sex is voor mij gewoon (lust) sex en ik doe het idd alleen met degene van wie ik houd en lustgevoelens heb. Lust en liefde (en verliefdheid) zit een heel verschil tussen.
Moet er zelf niet aan denken om elke dag 20 piemels te moeten bevredigen maar als je eens met iemand naar bed gaat hoeft dat niet degene te zijn bij wie je altijd zal willen blijven, en je wacht ook niet op het moment dat er 'houden van' is het spel is. Dat kan wel een half jaar duren.

Van mij zou Vriendje dat ook mogen hoor! Maar dat durfde ik na zijn reaktie eigenlijk niet eens meer te zeggen.... :') Is via app toch wat ongemakkelijk.

IMJ

Re: Iedereen heeft een pricetag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 15:58

Ja, vriendje zou het van mij ook mogen, en eerlijk delen idd :D

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 15:58

zelf zou ik er niet zo heel moeilijk over doen hoor voor een ton dan doe ik het wel hoor :+

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 16:05

Bandaloe schreef:
Rianne_ schreef:
Ik vind het wel bijzonder dat sommige mensen denken dat 'iedereen' een prijs heeft.
Als ik voor mezelf spreek ben ik er zeker van dat ik het voor geen enkel bedrag zou doen.. Juist omdat seks voor mij iets groots is, niet iets wat je zomaar even met een willekeurig iemand voor het juiste bedrag doet ;) Je kunt wel zeggen dat jíj het voor een bepaalde prijs doet, maar over een ander oordelen in de zin van 'iedereen', kan imo niet.

Je zou dus nooit zo'n aanbod accepteren? In welke situatie je ook zit? Als ik écht geld nodig heb, zou ik zelf waarschijnlijk geen moment twijfelen.

Nee absoluut niet :n Nog liever de eindjes aan elkaar knopen dan zoiets 'belachelijks' (imo dan). Ligt er natuurlijk ook aan hoe je zelf ingesteld bent, ik ben gewoon niet van lichamelijk contact, behalve met mijn vriend. Daarbij is seks voor mij iets exclusiefs, niet iets wat je zomaar met iemand/tegen een bepaald bedrag doet :n Als mijn vriend het wel zou doen zou ik daar ook absoluut niet blij mee zijn. Gelukkig liggen we op 1 lijn :')

Ik oordeel niet over degenen die het wél zouden doen, maar ik vind het jammer dat deze mensen er ook meteen vanuit gaan dat anderen dat ook zouden doen. Ik ben ervan overtuigd dat niet iedereen het zou doen.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 16:57

Ik oordeel totaal niet over mensen die het niet zouden doen. In jouw optiek is het belachelijk...tja, jouw oordeel dus over diegenen die het wel zouden doen.

En nee, voor niets gaat de zon op, dus voor niets zou ik het ook niet doen, maar het gaat hier niet om voor niets, maar om veeeel geld :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 17:10

Hoe kom je erbij dat dat meteen een oordeel is over anderen? Zoals jij het zegt zou je dus altijd oordelen over anderen als je iets niet zou doen wat anderen wel zouden doen, omdat je het zélf vies of weet ik veel wat vind.

De gedachte om zomaar iemand in me te hebben die door mij geniet, doet me walgen. Zou het echt walgelijk vinden om mijn lichaam te verkopen. Terwijl ik het helemaal niet walgelijk oid vind dat veel bokkers het wel zouden doen voor een hoog bedrag :n
Ik kan het juist helemaal begrijpen, als seks voor mij niet zoveel zou voorstellen als het nu zou doen, dan had ik het ook gedaan, duhhh. :P

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 17:11

IMJ schreef:
Ik oordeel totaal niet over mensen die het niet zouden doen. In jouw optiek is het belachelijk...tja, jouw oordeel dus over diegenen die het wel zouden doen.

En nee, voor niets gaat de zon op, dus voor niets zou ik het ook niet doen, maar het gaat hier niet om voor niets, maar om veeeel geld :)

Voor mij zou het een belachelijk iets zijn, er staat 'imo' achter. Zelfs daarna zeg ik nog dat ik niet oordeel over mensen die het wel zouden doen :z

Geryon schreef:
Hoe kom je erbij dat dat meteen een oordeel is over anderen? Zoals jij het zegt zou je dus altijd oordelen over anderen als je iets niet zou doen wat anderen wel zouden doen, omdat je het zélf vies of weet ik veel wat vind.

De gedachte om zomaar iemand in me te hebben die door mij geniet, doet me walgen. Zou het echt walgelijk vinden om mijn lichaam te verkopen. Terwijl ik het helemaal niet walgelijk oid vind dat veel bokkers het wel zouden doen voor een hoog bedrag :n
Ik kan het juist helemaal begrijpen, als seks voor mij niet zoveel zou voorstellen als het nu zou doen, dan had ik het ook gedaan, duhhh. :P

Dit, inderdaad..

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:15

Het ging mij om haar laatste alinea, dat degenen die het wel zouden doen allemaal roepen dat iedereen het zou doen. Ik ben 1 van die mensen en zeg daar juist niets over.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:28

Gelukkig zijn we allemaal anders .. alleen ik zou je voor gek verklaren als je wanhopig geld nodig hebt en dit niet zou doen :D

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:36

:D

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:00

Denk dat je dat gedeelte niet zo persoonlijk moet opvatten IMJ :)

Tsja, dat kan.. Ik zou er alleen maar trots op zijn om t niet te doen :D

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:03

En ik trots om in nog geen dag rijk te zijn hahaha :P

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:05

Och nee, dat doe ik zeker niet maar ik vind dat iedereen voor zichzelf moet kunnen beoordelen of iets belachelijk is of niet. :)

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:05

Even afgezien van de premisse dat je er een sexuele handeling voor moet verrichten, blijkt het in de schoot geworpen krijgen van een enorm hoog geld bedrag in de praktijk niet echt bevorderlijk voor een gelukkig bestaan...
Misschien iets om te overwegen.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:14

En dat weet jij voor een ander? Knap.

Geen geldzorgen hebben en net wat meer luxe iedere maand is toch erg fijn. Heb er alleen een pesthekel aan als mensen er heel erg te koop mee lopen.
Maar goed als het daarna van je gestolen wordt omdat iedereen ziet dat je geld hebt maakt (inderdaad) wel ongelukkig. :')

SemperFi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:18

Jolliegirl schreef:
Gatverdamme..

Da's t enige wat ik ervan denk......

Je verkoopt je lijf toch niet...
Niet eens voor een miljoen....

Ik zie seks als liefde.. en niet anders...
En dat deel je maar met 1 persoon: je geliefde...

Echte liefde is mij meer waard dan geld....

Helemaal mee eens.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:19

Nooit van mijn leven, ik zou me heel goedkoop voelen. Heb altijd goed geleerd en een goede opleiding daardoor. Daarnaast heb ik altijd braaf gespaard. Ik hoef mijn geld niet op zo'n manier te verdienen.

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:29

Ik ben ook iemand die nooit mijn lijf zou verkopen of verhuren.
Ieder voor zich en God voor ons allen, dus geen mening over de mensen die het wél zouden doen. Voor mij zou, net als Nikka, ook gelden dat ik me heel goedkoop zou voelen, ook al zou het om 10 miljoen gaan..

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:16

Hoe kan een avondje seks voor 10 miljoen iemand nou goedkoop maken?
Seks met jou is dan juist enorm exclusief. Echte designer seks.

Seks hebben met iemand die je 2 drankjes heeft gegeven in de kroeg is goedkoper.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:20

Er zijn verschillende betekenissen van goedkoop, klaarblijkelijk geldt voor jou alleen de financiële.