Hilarisch topic. Sommige dingen zijn wel echt gruwelijk

.
Zelf heb ik een wesp ingeslikt. Ik was 3 en herinner het mij nog precies! Ik zag een vlieger op het strand in Frankrijk, en ik riep 'Ooooooh' verder dan dat kwam ik niet want de wesp vloog zo mijn mond in. (Wilde mijn ouders wijzen op die mooie vlieger). Sloeg mijn hand van schrik voor mijn mond, beest stak me ook nog. Wat een drama was dat, nu ben ik als de doods voor wespen

.
En ja, melktandje doorgeslikt met het eten. Vliegjes tijdens het fietsen.. Bah! En zand..
Van die hele visjes zoals Woogy verteld, gefrituurd, vind ze best lekker haha! Ook hele inktvisjes (kleintjes).
In Azië heb ik heel wat te voortduren gehad..
Oa, heb ik daar een complete krab gegeten, met schil etc.
Had daar ook een curry besteld en hapte in iets ondefineerbaars.. Bleek een zeepaardje te zijn??

Verder hadden ze een gigantische kakkerlak meegebakken in mijn ei. En gewoon op mijn sandwich gedaan ik de hoop dat ik het niet zou zien.. Ik zag het echter wel en ging midden in dat cafeetje vol over m'n nek.. Word er nog ziek van als ik eraan denk! Bah! Varkensdarmen en kippenpoten terug vinden in je eten.. Aaaah! Haha!
Ohja en in een magnetron maaltijd van de AH vond ik ooit een halve vlieg. De andere helft heb ik echter niet terug kunnen vinden. Als iemand in mijn omgeving dat zit te eten ga ik al over mijn nek. Die lucht doet me al aan dat ziekmakende moment denken

.