Gekste/mafste wat jij hebt doorgeslikt ?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Animal

Re: Gekste/mafste wat jij hebt doorgeslikt ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 11:54

Melktandjes, kauwgom en Afrikaantjes (die zagen er zo lekker uit!) :D
Daarnaast at ik alles wat de paarden, koeien en schapen ook te eten kregen.
Variërend van gras tot bietenpulp..

En nog een niet-doorslik gevalletje; Toen ik een jaar of 4 was had ik een potlood in mijn neus gestoken en vervolgens brak de punt af. Toen kon ik naar de huisarts :=

lianne484

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 11:54

Ik zelf heb nog nooit iets gek door geslikt. Maar tijdje geleden zat ik met me schoonfamilie mooi aan. Toen werd er ook over dit onderwerp gesproken en toen kwam ik er dus achter dat me vriend vroeger koelvloeistof middel had opgedronken. Dat ie nog leeft!

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 12:17

Mijn broertje heeft ooit eens het bovenste stukje van een radio antenne opgegeten :')

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 12:18

een batterij

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 12:21

Michelle_ schreef:
een batterij

Hoe krijg je dat voor elkaar? :+

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 12:40

geen idee was nog klein en zat ermee te spelen in mn mond :o

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:24

Mijn moeder noemde van die kleine duizendpoot beestjes (die zich opkrullen als je ze aanraakt) vroeger altijd dropbeestjes. Ja, dan vraag je er ook wel een beetje om natuurlijk....

Ook heb ik een keer een sigaret van mijn oma opgegeten, als klein kind zag ik steeds dat oma die sigaret in haar mond stopte, dus ik dacht dat je het op kon eten.

Wat ik zelf het ergste vond. Ik was met groep 7 en 8 mee op schoolkamp, de tweede ochtend zaten wel aan het ontbijt, ik slikte net mijn laatste hap van mijn brood met hagelslag door toen een leerling aan mij vroeg. 'juf, waarom zitten er kleine gaatjes onder in dit pak hagelslag?' (hij had zelf ook net een broodje hagelslag op). Ik bekijk dat pak eens goed en vond het ook vreemd, liet het aan een collega zien die het pak aan de bovenkant open scheurde en vervolgens schrok van wat ze daar binnen allemaal zag kruipen... Had de ouderraad ons pakken hagelslag mee gegeven dat al jaren over de datum was. We hebben het jongetje maar niks verteld en ikzelf heb mij de rest van de dag goed misselijk gevoeld....

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:44

Nienke, bedoel je pissebedden? :oo

Die hagelslag klinkt niet erg smaakvol.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 14:47

TammyVN schreef:
Hilarisch topic. Sommige dingen zijn wel echt gruwelijk :=.

Zelf heb ik een wesp ingeslikt. Ik was 3 en herinner het mij nog precies! Ik zag een vlieger op het strand in Frankrijk, en ik riep 'Ooooooh' verder dan dat kwam ik niet want de wesp vloog zo mijn mond in. (Wilde mijn ouders wijzen op die mooie vlieger). Sloeg mijn hand van schrik voor mijn mond, beest stak me ook nog. Wat een drama was dat, nu ben ik als de doods voor wespen :').

En ja, melktandje doorgeslikt met het eten. Vliegjes tijdens het fietsen.. Bah! En zand..
Van die hele visjes zoals Woogy verteld, gefrituurd, vind ze best lekker haha! Ook hele inktvisjes (kleintjes).

In Azië heb ik heel wat te voortduren gehad..
Oa, heb ik daar een complete krab gegeten, met schil etc.
Had daar ook een curry besteld en hapte in iets ondefineerbaars.. Bleek een zeepaardje te zijn?? :\
Verder hadden ze een gigantische kakkerlak meegebakken in mijn ei. En gewoon op mijn sandwich gedaan ik de hoop dat ik het niet zou zien.. Ik zag het echter wel en ging midden in dat cafeetje vol over m'n nek.. Word er nog ziek van als ik eraan denk! Bah! Varkensdarmen en kippenpoten terug vinden in je eten.. Aaaah! Haha!

Ohja en in een magnetron maaltijd van de AH vond ik ooit een halve vlieg. De andere helft heb ik echter niet terug kunnen vinden. Als iemand in mijn omgeving dat zit te eten ga ik al over mijn nek. Die lucht doet me al aan dat ziekmakende moment denken :').

Oh, zulke berichten krijg ik echt kippenvel van. Mijn aller grootste angst is namelijk dat ik een wesp door slik haha.. :')

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 14:48

Als kleuter at ik zeepsop.. geen idee waarom.....
Ik heb ook een keer aan de eiken houten tafel gelikt van me oma, die had deze net met was behandeld... gatverdamme.. die smaak vergeet ik nooit meer. :')

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 14:49

Kattenbrokjes

Brechtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 14:51

Kattenbrokjes waren lekker :j

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 14:52

x_Rebecca schreef:

Nee, van dit soort beestjes.
Afbeelding

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 14:54

Jakkie! krijg er kriebels van!

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 15:14

Nienke89 schreef:
x_Rebecca schreef:

Nee, van dit soort beestjes.

Ieuw heb je die gegeten? :=

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 15:50

Iieel dat verhaal van de hagelslag.. :(:)

Ik heb een keer met ezelen een theezakje op moeten eten. En verder toen ik klein was at ik papier en hondebrokjes en dropjes van straat :')

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 15:56

Nienke89 schreef:
Mijn moeder noemde van die kleine duizendpoot beestjes (die zich opkrullen als je ze aanraakt) vroeger altijd dropbeestjes. Ja, dan vraag je er ook wel een beetje om natuurlijk....

Ook heb ik een keer een sigaret van mijn oma opgegeten, als klein kind zag ik steeds dat oma die sigaret in haar mond stopte, dus ik dacht dat je het op kon eten.

Wat ik zelf het ergste vond. Ik was met groep 7 en 8 mee op schoolkamp, de tweede ochtend zaten wel aan het ontbijt, ik slikte net mijn laatste hap van mijn brood met hagelslag door toen een leerling aan mij vroeg. 'juf, waarom zitten er kleine gaatjes onder in dit pak hagelslag?' (hij had zelf ook net een broodje hagelslag op). Ik bekijk dat pak eens goed en vond het ook vreemd, liet het aan een collega zien die het pak aan de bovenkant open scheurde en vervolgens schrok van wat ze daar binnen allemaal zag kruipen... Had de ouderraad ons pakken hagelslag mee gegeven dat al jaren over de datum was. We hebben het jongetje maar niks verteld en ikzelf heb mij de rest van de dag goed misselijk gevoeld....

Ooh gadverdamme wat vies! Haha.
Nog blij zijn dat je niet ziek bent geweest het hele schoolkamp, kan je echt behoorlijk beroerd maken %)

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:04

een kruisspin..

Hij was in mn glas cola terecht gekomen..
ik begin nog te gillen.. en zet mn glas cola terug op de buitentafel..(waarom ik hem niet meteen leeg goot??) een paar minuten later neem ik (niet nadenkend en druk met andere dingen) een slok!!!

weg spin!

Ben echt doodsbang voor die beesten bleegg!!

ilovesil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:07

alles vooral toen ik klein was glitters, lijm, aarde, gummen, papier enzovoort
daarom heb ik een grote weerstand opgebouwd :')

Brechtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:11

Musiess, lekker slim :P hahah getsie

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:13

Leuk topic, ik ga hem straks even doorlezen! Van mij het raarste is: een krijtje waarmee je op een schoolborg tekent... Ieh!

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:15

Mijn zusje heeft toen ze klein was eens een (glazen!) kerstbal opgegeten. Ook niet echt een handige actie! Van de dokter moest ze toen watten met vla en ontbijtkoek eten, zodat dat zich kon mengen met de glas scherven en alles zonder schade aan te richten aan het darmstelsel de weg kon vervolgen.

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:15

Ik heb niet iets heel raars doorgeslikt :+. Het ergste is dan toch wel een spin toen ik aan het zwemmen was en zand :=

DaniqueHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:20

oh bah wat komen er soms een vieze dingen voorbij zeg! :')
gelukkig heb ik zover ik weet nooit iets heel geks (wat nog niet genoemd is) ingeslikt, op wat kauwgom of honden/katten/paardenvoer na.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:23

Ik heb ooit eens ecoline ingeslikt. We moesten ik dacht in groep 2 een tekening maken met ecoline, dit bliezen we door een rietje op ons papiertje. Er werd heel duidelijk verteld dat je niet mocht zuigen als je hier mee bezig was...........
Ik was wel benieuwd wat dit dan opleverde en ik had een heel mooi blauw gebitje en heb 2 dagen blauw geplast. :D

Ook heb ik een keer een 'shotje' zeepsop gehad. Op een feest, mensen die dachten grappig te zijn en geven me een shotje, ik doe het in een keer in mn mond en ik vond het zeer vreemd smaken.. heb het toen ook snel uitgespuugd. haha.