Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lizy29 schreef:Behalve het feit dat ik me echt ontzettend oud voel na het bladeren door dit topic.
TS, laten jou ouders je echt het huis uit gaan met een shirt waarop de tekst 'f*ck you' staat?
Ik hoefde dat echt niet te proberen en mijn (toekomstige) kinderen hoeven zo'n shirt ook echt niet aan te trekken.

) maar ze heeft me echt nooit tegengehouden op dat gebied .vuurneon schreef:Mijn moeder droeg gewoon een lange jas als ze de deur uitging, zag haar moeder niet dat ze een kort jurkje droeg haha.
Mijn nichtje had gewoon in haar kluisje een shirt die haar moeder niet waardeerde
Oftewel, stiekem is het nog veel leuker

Ze giechelt nog steeds als ze het velletje van de metworst haalt, geweldig mens is het nog steeds.
Iedereen hier heeft vast wel eens iets stouts gedaan. lizy29 schreef:Behalve het feit dat ik me echt ontzettend oud voel na het bladeren door dit topic.
TS, laten jou ouders je echt het huis uit gaan met een shirt waarop de tekst 'f*ck you' staat?
Ik hoefde dat echt niet te proberen en mijn (toekomstige) kinderen hoeven zo'n shirt ook echt niet aan te trekken.