Boos op de wereld.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 15:44

Wat ontzettend heftig allemaal :(:)
Wat lijkt de wereld dan onbelangrijk hè?
Ik heb niet mijn vader, maar een goede vriend dit jaar verloren aan kanker. En de wereld stond stil voor mij. Want aan de andere kant draaide alles gewoon door.

Het is een vermoeiend en slopend proces. Ik hoop dat jullie er doorheen komen, dat je pa snel thuis is en je nog lang van elkaar kan genieten.
Sterkte met alles :(:)

MelanieB

Re: Boos op de wereld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 15:51

Jeetje meis.. ik lees het nu pas allemaal :oo

Heel veel sterkte :(:)
Ik hoop dat je pa snel beter word en weer lekker thuis kan zijn!

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 17:08

Heel veel sterkte TS!
Ik weet (helaas) hoe je je voelt, maar in mijn situatie is het niet zo gegaan als ik had gewild..

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 11:58

Het is onwijs heftig allemaal.
Wat me wel opvalt is dat opeens best veel mensen in zo'n zelfde situatie zitten of gezeten hebben.
Bedankt voor alle lieve berichtjes! Ik heb een tijdje niets laten horen, vanwege drukte enzovoorts haha.. Sorry!

Afgelopen week was een up en down week.
Papa was heel erg moe, zijn haar is uitgevallen en we kunnen nu ook een infectie door een irriterende infuusnaald toevoegen, dus papa zit weer aan de antibiotica.
Het is dus afwachten hoe het allemaal gaat lopen. Papa wil heel graag over anderhalve week naar huis, maar of dat hem gaat worden is de vraag..
We duimen voor hem en meer kunnen we niet doen..

Wat betreft mij, ik heb wonder boven wonder al mijn tentamens ruim voldoende gehaald, maar ik zit nu een beetje in een zwart gat. Ik maak me veel zorgen over papa door al die stomme infecties en de mazelen die nog steeds niet uit zijn incubatietijd is. Ik hoop dat het allemaal snel beter gaat, want ik zit soms in een dip waarbij ik heel erg stil word en me heel erg terugtrek. Is zowel voor mij lastig als m'n directe omgeving. Gelukkig kan Eva me er altijd wel uittrekken en is het de volgende dag wel weer okay, maar het breekt soms best wel op.

Laura1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 12:05

Knuffel voor jullie!!!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 12:07

:+:

Hihi, kom die maar snel brengen! Of we komen 'm halen!
(Wilden jullie vanavond vroeg naar bed? Ik moet tot 9 werken maar daarna hebben we niks gepland!)

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 12:13

Ook van mij nog een knuffel, :(:) :+:

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 13:15

Dankje Anne! :*

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 13:36

En nog een knuffel! :(:) Vervelend ook nog die infectie erbij.. Kop op voor jullie allemaal! :j

Wat jezelf betreft, zo'n dip mag rustig ook een keer hè.. Tuurlijk is het klote, maar dat gevoel hoort er ook bij zeg maar.
Zolang je er niet in blijft hangen en Eef je er ook weer kan uit halen, moet je die gevoelens ook toelaten.
Anders komt het later allemaal dubbel zo hard weer terug, als je het als het ware wegstopt.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-13 19:05

Dankjewel Marleen!

Klopt, het hoort erbij, maar het is zo stom, want Eef merkt dat natuurlijk ook en die is dan meteen helemaal bezorgd.. -O-

Kleine (weer stomme) update..
Zondag kreeg papa het gevoel dat er een harde plek in zijn arm zat.
Dit bleek trombose te zijn dus de komende tijd worden het elke dag injecties tegen trombose erbij.. -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:08

Oh jemig, dat er ook nog bij :roll: Geef je papski maar een knuffel van mij (of is dat raar? <<) ) hoe gaat het met je moeder?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-13 19:11

Ja, het is echt één groot feestje daar!

Je mag hem ook een kaartje sturen hoor! En mama ook! :P Dan stuur ik je hun adres even!
(Nu fo'real shizzle!)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:13

Ja doe eens sturen dan aapie, dan haal ik morgen even leuke kaartjes!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-13 19:15

Eef bedankte je nog voor je cadeautje! Vond ze erg lief dat je bij ons het huis in was gelopen en het in haar schoen had gestopt! :)) ( :') )

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:17

Eef en ik hebben iets speciaals <<) :')

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:19

:+:

Selien. kusjes voor jou en Ev. Knuffel voor je papa en mama.

Allemaal focked op dit. Ik ben er voor je eh!

EvaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:24

Ondanks Lie haar haat jegens Larp(poedersuiker Lie..:P) is het ons toch gelukt iets moois op te bouwen,
dit geeft wel aan hoe sterk onze band is! :* :o

En Jettie, kom die knuffels eens gewoon brengen joh!

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:26

Heel veel sterkte! Y;(

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 23:54

Jemig, het stapelt zich ook maar op... -O-

*dikke knuffel* :(:)

Pas goed op je vader, je moeder en op jezelf! :*

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-13 15:16

Dank jullie voor alle lieve berichtjes! :+:

Papa is vanochtend thuis gekomen. :)
Mijn tante heeft hem opgehaald (en vanochtend bloed geprikt om te laten testen voor stamcellen) samen met mama.
Ik ben lekker Ali Illegali vroeg naar huis gegaan van stage, want papa knuffelen is way better dan kinderen die uit de gym komen commanderen. :Y)

Papa is heel moe, maar je ziet hem met de minuut wel opknappen nu hij thuis is.
Hij ligt nu even lekker te maffen.

Al breekt het wel op hoor. Op het moment zeker voor mama. Mensen die blijven bellen en mailen en vragen hoe het gaat en of ze langs kunnen komen.. Het is lief bedoeld hoor. Al vergeten mensen soms dat er ook nog een persoon zit achter diegene die vertelt dat het goed gaat met papa. Dat die ook graag eens wil horen 'En hoe gaat het nou met jou?' (Zonder het 'ondanks alles', de implicerende 'Hopelijk ga je school nog halen dan', 'hopelijk voel je je nog wel een beetje blij'.. Wat denk je zelluf?)

Met als toppunt gisteren.. Kregen we een mail van familie, of ze samen met twee oudtantes een middag langs konden komen. Papa heeft geen afweer, die tantes hebben nooit entingen gehad, je komt gezellig met drie man sterk langs, als drie wandelende afweerbommetjes en dan wordt er ook nog vergeten dat papa snel moe is en helemaal niet zoveel aan kan. Soms is dat wel balen. Het continu uit moeten leggen, vriendelijke mailtjes op moeten stellen samen met mama..

Ook is hij er helaas niet bij met sinterklaas. Hij moet donderdag terug naar het ziekenhuis..
Even kijken hoe we dat gaan regelen, met kerst zal hij ook niet thuis zijn.

Tot nu toe deze oliebol-update, hopelijk wordt komende week wat leuker. :Y)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-13 15:25

Papa loopt nu als een slechte gangster met zijn muts en daaroverheen zijn capuchon door de kamer heen. 8-)

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 15:33

Fijn dat je vader thuis is! Hopelijk vind hij weer extra kracht door het gezin en 'thuis' om hem heen.

Kan me helemaal voorstellen dat je wel een beetje 'gek' wordt van alle telefoontjes en vragen. Het zijn natuurlijk ook steeds dezelfde antwoorden die je moet geven…al bedoelt iedereen het natuurlijk goed, want als je niets van je laat horen is ook al zo wat.

Geniet van je vader nu hij weer thuis is en veel sterkte met alles!

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 15:37

Wat vervelend dat er steeds weer wat bijkomt :( dikke knuffel voor jullie ! :(:)
Over wel / niet langs komen, bellen mailen ect zal ik gewoon heel duidelijk zijn..
Was er nieuws, dan vertelde wij dat zelf wel.
Was mijn vader zwak, dan kwam er gewoon niemand
Ik hield iedereen altijd wel een beetje op de hoogte via Facebook, ideaal.

Probeer ook aan je zelf te denken. Het is heel lastig om in deze tijd wat "leuks" te doen,
Maar het kan ook heel prettig zijn.
Even geen k*nker, geen ziekenhuis, gewoon lol maken.
Ook vrienden die niet telkens zeggen hoe erg ze het vinden.
Wou ik er over praten, dan begon ik er zelf wel over...

Mijn vader heeft altijd gezegt met zijn woorden "sodemieter nou is op en doe wat leuks" en dat hielp wel :D

Oliefanter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 16:03

Hmm heftige verhalen en wat fijn dat je via bokt zo te zien een bende goede vrienden hebt waar je bij terecht kan..
Hoe vaker ik ermee in aanraking kom, hoe meer ik besef dat kanker echt iets gemeen is... 'zomaar' komen opduiken in de meest gezonde mensen en ze stilaan kapot maken. Je wenst het niemand toe.
Ik hoop alleszins dat je papa ervan geneest en dat hij er mentaal en fysiek sterk uit komt. Ook aan jou en je mama veel moed gewenst. Vragen beantwoorden en zeker als je zelf niet de volledige medische toedracht begrijpt (wat vaak het geval is, ook al doen dokters zo hun best - meestal is het ook niet te begrijpen-) is moeilijk en vermoeiend.
Houd ons op de hoogte alleszins, het is goed je verhaal te delen en vaak doet opschrijven beter begrijpen en het een plaats geven...
liefs

Tinker11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 16:09

Sterkte voor jullie allemaal!
5 jaar terug heb ik de dag voor sinterklaas zo'n zelfde bericht gekregen. Mijn vader had ook leukemie.
Je hele leven staat op zn kop en het lijkt net of iedereen zich druk maakt om de stomste dingen.
Mijn vader is beter geworden en ik hoop voor jullie allemaal dat jij straks hetzelfde kan vertellen maar eerst een rottijd door met veel onzekerheid.