Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Doanique schreef:Ik zie regelmatig mensen tussen de deuren van de metro vastzitten. Die krengen gaan dan ook niet even open, nee die douwen gewoon door.
.
...
Is gemakkelijk om te zeggen dat ze er dan maar uit moeten blijven als je er zelf gelukkig wel in staat.

Haarbal schreef:Ik heb een keer met een bijzondere tropische vis (een hele mooie speciale Betta Splendens) die ik bij een kweker had opgehaald in de trein gezeten. Ik kreeg t'arme beestje mee in een jampotje, in december! Dus ja, onder de jas dan maar dat beest, en een kop thee gehaald zodat ik daar die jampot op kon zetten dat hij nog een beetje warm bleef... Mensen keken we wel heel vreemd dat ik met mijn vis in de trein zatOfdat ik vaker mijn vis uit liet? En of ik op weg was naar de zee om hem vrij te laten?
![]()
Visje had de reis trouwens prima overleefd
), 3 kinderen/pubers en een volwassenen zaten bij elkaar, en die gingen kijken wat ik in godsnaam had, hele discussie vroegen ze na 5 min wat het eigenlijk waren, dus ik zeggen dat het japanse kwartels zijn, stonden ze me heel dom aan te staren, en vervolgens doen ze na wat die beesten deden... Ik lachte me kapot. 

Vergeten! 
) en daar met koffer en al er snel uit gestapt. Godzijdank stond er een blieper op het perron zelf, dus een sprintje getrokken, snel gebliept en hoppa, nog net op tijd dezelfde trein weer in
Was helemaal trots op mezelf dat ik geen vertraging had opgelopen
Had ik mooi voor niets zo in de stress gezeten 
aan het zingen was en vervolgens het deuntje op z'n fluitje na deed
Lekker dubbelzinnig weer. Cayenne schreef:Herinner me nu ook nog iets van een maand of wat geleden. Ik moest m'n OV chipkaart opladen op het station van Den Bosch, dus hoppa gedaan en ik stap de trein in terug naar Obdam. Maar ergens halverwege herinner ik me dat ik helemaal niet heb ingecheckt(knip)

Vervolgens hebben mijn zus en ik nog een kwartier om hem gelachen. Helemaal toen hij vertelde hoe het gesprek met de conducteur ging.
toen bleek hwt toevallig ook nog een stiltecoupe te zijn, dus al die fronzendr blikken boven boeken en laptops uit
ik zat wel te lachen hoor hahaha
. Dus ik vlug spullen bij elkaar geraapt, trap af gerent daarna weer trap op gerent en letterlijk de trein ingerent. En dan verschillende mensen op zo'n kinderachtig toontje 'rennen, rennen' roepen... Hou gewoon je mond xD wat moet ik dan rustig lopen en mn trein missen
.