Jouw meest vreselijke date?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 10:42

MissDD schreef:
Ik heb er een aantal gehad die hier wel een plekje verdienen.... :D
Ik was 17 de jongen 21 en hij woonde net op zichzelf. De hele date kon hij alleen maar vertellen over de spullen die hij had en dat alles wat hij bezat het meest geweldige spul was wat er bestond. Hij woonde nog maar net op zichzelf dus ALLE spullen kwamen voorbij...... Omdat het verder zo'n knap kereltje was heb ik me toch door hem laten overhalen om een afscheidszoen te doen..... Nou dat was een heule domme inschattingsfout. Hij duwde zijn lap naar binnen en deed vervolgens.... Niets! Ow yuk! Een dooie slak in mijn mond :r

Toen ik 21 was had ik iemand ontmoet via een chatbox, we hadden de grootste lol met elkaar en na het uitwisselen van telefoonnummers hadden we vele amusante gesprekken. En ja na een tijdje de hamvraag, moesten wij niet eens vreselijk op date gaan. Ik dacht waarom niet, als er fysiek geen klik is heb ik in ieder geval een leuke avond want aan gesprekstof geen gebrek. Hij vertelde me dat ie 1.88m was blond haar en dat zijn uiterlijk er wel voor zorgde dat de meisjes hun hoofd naar hem omdraaiden.

Nou ehhh dat omdraaien snap ik, want hij zag er uit als een kermisattractie..... Was even lang als ik (1.69 m!) en enorm grofgebekt (compensatiedrang?).
Maar goed ik dacht, komop sportief zijn, dus op naar de kroeg. Aangezien ik hem in mijn autootje van het station had opgepikt moest ik hem na een avond van vreselijk ergeren ook weer terugbrengen en op weg naar het station gebeurde het...... _-:(
Het was mistig dus ik zat overgeconcentreerd naar buiten te turen (had nog maar net mijn rijbewijs) pakt hij ineens mijn hand en legt hij deze op zijn opgewonden (blote!) piet !!!!! Met de opmerking, ja of je nou mijn versnellingspook vast hebt of die van de auto...... Werkelijk, ik reed van schrik pardoes de berm in..... Trapte vol op de rem en heb hem echt uit de auto gescholden. Zo kwam het dat hij in the middle of nowhere de weg naar het station moest zoeken in de dichte mist op een plaats waar hij niet bekend was. Ik haalde veel genoegdoening uit het feit dat hij er minstens 10 km van verwijderd was.

Hahahah _O- Wat een vreselijk figuuuur! Goed dat je hem de auto heb uitgezet.

xMarloes

Re: Jouw meest vreselijke date?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 10:52

Toen hij me echt zo erg tegenviel :')
Hij was veel kleiner, en eigenlijk was het totaal niet mijn type.
Helaas was hij wel echt stapelgek op mij en kreeg ik ook een luchtje op de 1e date van hem...
een 2e date kwam er ook omdat ik het zo zielig vond en geen nee kon zeggen :')
Daarna heb ik toch de moed bij elkaar geraapt en gezegt dat het niks zou worden :+

Het luchtje heb ik aan mn moeder toen gegeven omdat ik er zelf kotsmisselijk van werd :') (was een heel duur luchtje, maar ik kon er niet tegen die geur :') )

En jaren heb ik nog van hem gehoord hoe leuk hij de 2 dates vond, en vertelde hij wat we toen allemaal gedaan hadden...waar ik me niks meer van herinnerde :o

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 10:54

Vivian__ schreef:
MissDD schreef:
Ik was 17 de jongen 21 en hij woonde net op zichzelf. De hele date kon hij alleen maar vertellen over de spullen die hij had en dat alles wat hij bezat het meest geweldige spul was wat er bestond. Hij woonde nog maar net op zichzelf dus ALLE spullen kwamen voorbij...... Omdat het verder zo'n knap kereltje was heb ik me toch door hem laten overhalen om een afscheidszoen te doen..... Nou dat was een heule domme inschattingsfout. Hij duwde zijn lap naar binnen en deed vervolgens.... Niets! Ow yuk! Een dooie slak in mijn mond :r

Toen ik 21 was had ik iemand ontmoet via een chatbox, we hadden de grootste lol met elkaar en na het uitwisselen van telefoonnummers hadden we vele amusante gesprekken. En ja na een tijdje de hamvraag, moesten wij niet eens vreselijk op date gaan. Ik dacht waarom niet, als er fysiek geen klik is heb ik in ieder geval een leuke avond want aan gesprekstof geen gebrek. Hij vertelde me dat ie 1.88m was blond haar en dat zijn uiterlijk er wel voor zorgde dat de meisjes hun hoofd naar hem omdraaiden.

Nou ehhh dat omdraaien snap ik, want hij zag er uit als een kermisattractie..... Was even lang als ik (1.69 m!) en enorm grofgebekt (compensatiedrang?).
Maar goed ik dacht, komop sportief zijn, dus op naar de kroeg. Aangezien ik hem in mijn autootje van het station had opgepikt moest ik hem na een avond van vreselijk ergeren ook weer terugbrengen en op weg naar het station gebeurde het...... _-:(
Het was mistig dus ik zat overgeconcentreerd naar buiten te turen (had nog maar net mijn rijbewijs) pakt hij ineens mijn hand en legt hij deze op zijn opgewonden (blote!) piet !!!!! Met de opmerking, ja of je nou mijn versnellingspook vast hebt of die van de auto...... Werkelijk, ik reed van schrik pardoes de berm in..... Trapte vol op de rem en heb hem echt uit de auto gescholden. Zo kwam het dat hij in the middle of nowhere de weg naar het station moest zoeken in de dichte mist op een plaats waar hij niet bekend was. Ik haalde veel genoegdoening uit het feit dat hij er minstens 10 km van verwijderd was.

Hahahah _O- Wat een vreselijk figuuuur! Goed dat je hem de auto heb uitgezet.

Gatverdamme. Goed dat je hem de auto hebt uitgezet zeg, bah bah

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 11:00

Hahaha wat denken sommige mannen :=

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 11:02

Geweldig al zou niet in mij opkomen... Om hem daar achter te laten :')

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 11:03

MissDD schreef:

Wat voor rare mannen lopen er toch rond :j

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 11:12

Hmmm... mijn meest vreselijke date was met een ex van mij. Was nogal een narcistisch figuur die vooral heel veel van zichzelf hield en erg ijdel was, en het duurde niet al te lang voordat ik er achter kwam dat hij vooral achter zijn p1k aan liep. Op een van onze eerste afspraakjes samen kwamen we twee ontzettend dellerige "jongedames" tegen die hij kende: kort leren rokje, wild haar, tieten die over het topje heen komen en het IQ van een croissantje. Hij wist hun namen niet meer, maar hij noemde ze dan maar Buk en Bef. Vervolgens was hij drukker met Buk en Bef dan met mij.

Achteraf gezien had ik maar beter daar de stekker er uit kunnen trekken :r :') Had me een hoop ruzies gescheeld omdat er ineens weer blond krulhaar op zijn kussen lag als ik langs kwam, terwijl zowel hij als ik geen blonde krullen had.

Met mijn huidige vriend <3 had ik wel een hele grappige date. We gingen in de auto film kijken. Laptop mee, lekkere foute film mee die we allebei leuk vinden en op naar een parkeerplaats langs de snelweg. We waren er nog niet echt over uit of we nou gewoon hele goede vrienden waren, of dat er meer aan de hand was. Van mij had er op zich wel wat mogen gebeuren in die auto, was toch midden in de nacht :') Maar wij zijn braaf film aan het kijken dus en gedragen ons zeer en zeer christelijk afgezien van dat we op een parkeerplaats staan midden in de nacht. Heb ik opeens het idee dat er naar me gekeken wordt. In mijn ooghoek zie ik een of andere vent staan naast een vrachtauto, en het leek of hij op de uitkijk stond terwijl iemand anders in de vrachtauto probeerde in te breken. Mijn vriend de politie bellen en hij kreeg de meldkamer aan de lijn.
"Waar staan jullie dan?"
"Op die en die parkeerplaats"
"Wacht, dan pak ik de camera er bij. O ja, ik zie het. Jullie zitten in dat groene autootje dus?"

:= Was ik achteraf blij dat we niks in die auto hadden gedaan, we stonden recht onder de camera geparkeerd _O- _O-

Binnen tien minuten was die parkeerplaats nog helemaal vergeven van de politie ook, haha! Spannende date :')

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 11:23

Varekaj schreef:
Optiwolk schreef:
Een van de grappigste momenten op date was een jongen die voor me ging koken, hij zat op kamers.
Spaghetti, maar goed hij maakte "de beste spaghetti die ik ooit ging eten".
Ui in de saus ... oké goed ben ik al geen fan van. Ging hij die 'fijn' snijden. De kleinste stukken waren serieus nog groter dan een €2-stuk.
En om zijn saus romiger te maken deed hij er een scheutje melk in want
"Melk die je doorkookt dat wordt room"
De pasta was wel al dente, daar was er niets op aan te merken.

Waarom weet ik over wie dit gaat, waarom heeft hij dit ook bij mij geprobeerd (weet niet meer of het eerst bij jou of eerst bij mij was) en waarom lig ik nog steeds in een deuk als ik eraan denk dat hij nog steeds heilig overtuigd is van zijn "room-verhaaltje?"
Hij is er dus zeker van dat melk korte tijd verhitten (ook in saus) zorgt voor pasteurisatie en dat je dan room krijgt. Dat er nog een heel ander proces bij komt kijken snapt hij niet. Ook niet al de biochemicus uit onze vriendengroep dat aan 'm probeert wijs te maken.

Maar Opti, je hebt wel het beste van al achter gehouden :P (hint: er zit wat tussen je tanden).

Ik weet niet meer bij wie het eerst was :')

Ohja! De tanden!
Nou Ik was kei-supportive naar een basketbalmatch van hem gaan kijken en in de auto richting thuisbasis zat hij iets te vertellen over dat hij eens op date was (Naïeve ik dacht lang geleden, maar was wss dezelfde week nog geweest) en dat er iets tussen het meisje haar tanden zat en hij 't niet durfde vertellen, want dan was hij de l.u.l. weetjewel. Dus ik "Oh maar als je dat netjes brengt, dan zou ik liever hebben dat je me dat zegt, maar wel netjes! Want als je dat grof zegt, dan ben je ook de zak weetje."
"Ohja"
Gesprek gaat over iets anders en na een tijdje zijn we bij de thuisbasis.

Ik had nagellak op en had in de auto (uit gewoonte) aan m'n nagellak zitten bijten. 't Was donkergrijze ... je raad het al, er zat een stukje tussen mijn tanden.
Zegt hij opeens, out of the blue, kurkdroog
"Ohja opti er zit iets tussen je tanden"
De volledige basketbalploeg incl WAG's, trainers en ouders: :wow: :wow:
Ik: :oo :oo
Varekaj: _O-
Hij: "Ik mocht het je toch zeggen?!"
ik: Ja maar NETJES! _-:(

Achja.
Ook wou hij de ene week van mij dat ik bij hem zou intrekken op kamers om vervolgens doodleuk dat trucje van de dubbele pook bijna te proberen bij Varekaj en de week daarna vrolijk te declareren dat hij vanaf nu terug elke avond een ander meisje gaat proberen daten.
:wave:

XxDancexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 11:25

@ snadrem, Haha, anders was wel het heel gênant! _O-
Maar waarom op de parkeerplaats film kijken? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 12:28

Opti, je vergeet erbij te melden dat het in de kantine was, dus ook de barvrouw stond erbij. Om nog maar te zwijgen dat hij ging proberen het er tussenuit te halen :') _O-
Echt, lig nog steeds naast mijn stoel als ik er aan terugdenk (en het blijft een grappige anekdote onderling als we hem zien :+ ) Begrijp nog steeds niet dat je hem die avond niet letterlijk van zijn barkruk hebt gemept. Die smsjes over zijn versnellingspook-probeersel heb ik nog steeds trouwens. And for the record: hij date toen al met Opti (denk ik?) én ik had ook zelf een vriend (die hij dus ook kent).

Heb ook een hilarisch moment met die kerel in kwestie, maar dan tikje anders en niet zijn fout.
Was net een weekje of 2 samen met mijn huidige vriend en we gingen uit met de hele groep. Hij stond met zijn arm achter me door, naar mijn idee op de bar aan het leunen. Tot ik zeg "schat, heb het koud" en hij me heel verbaasd aankijkt, hij was me toch aan het warm wrijven de hele tijd? De date-jongen van Opti stond aan mijn andere kant en dan gooit die eruit "ooooh J, was JIJ het die de hele tijd al over mijn arm zit te wrijven?"

Ik ging stuk, had mijn vriend dus zonder het te merken de hele tijd over de arm van een andere kerel zitten aaien _O-

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:09

Nou die kerel van jou mispakt hem regelmatig wel eens, mijn dansstunt van nieuwjaar vergeten?

Weet niet of Foute Kerel met mij aan't daten was toen. Of wat het eigenlijk was überhaupt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 13:18

Dat "mispakken" met nieuwjaar was met voorbedachte rade :') Heb nog steeds medelijden als ik bedenk hoe hard hij schrok.
Heb FK al tijdje niet meer gehoord ook.

Hb vroeger massa's rare dates gehad, maar veel weet ik er niet meer van.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 19:51

XxDancexX schreef:
@ snadrem, Haha, anders was wel het heel gênant! _O-
Maar waarom op de parkeerplaats film kijken? :')

Dat is weer eens wat anders dan thuis op de bank :D

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:16

haha heerlijk al die verhalen, wel mijn ergste date was een afspraakje met iemand die ik op internet had leren kennen..
Op foto's zag hij er super geweldig uit.. en na zoveel maanden smsen en contact toch maar eens afgesproken in een andere stad was daar speciaal voor hem naar toe gereisd.. bleek hij er best anders uit te zien en stukken kleiner, voelde me zo een goliath naast hem.. -O- Hij zou gaan shoppen dus ik mee, op de ene trui zaten geen leuke knoopjes, de andere had geen mooie v-hals en ga zo maar door, toen gingen er al belletjes rinkelen.. en totaaaal geen klik het was best awkard. Toen gingen we eten en hij had niet genoeg los geld dus ik kon het merendeel nog betalen ook.. :') Heb toen maar snel doei gezegd en de eerste beste bus naar huis gepakt.. vreselijk nooit meer!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:25

vreselijk is die niet te noemen, maar awkward wel. leuke jongen ontmoet en aardig wat weken mee lopen kletsen en ja dat klikte echt super goed. hij wou me wel meenemen naar de dierentuin.
Hij vanuit hoogeveen, naar 't Harde en door naar Rhenen. Autorit was al awkward, vervolgens de hele dag in de dierentuin een over ja knikkende jongen op gehad die zelf nergens initatief voor durfde te nemen. Ik voelde me echt zwaar knullig en heb hele dag maar alle weetjes uit me opleiding op genoemt bij de beesten om mezelf bezig te houden. nee, nooit weer.

Anbdere date was ja klikte erg goed, hij vanuit almelo mij jawel in hilversum opgehaald. in de auto heerlijk gekletst, handje vast gehouden. nouja bij de mac donalds wat gedronken :') en tja toen bij afzet station flink lopen zoenen waarin hij vervolgens mij even wou laten voelen hoe ik hem liet voelen. Juist, ik was die klik heel snel kwijt en wou graag zo snel mogelijk naar huis. daarna noor veel whats appjes, maar nee, aap kwam uit de mouw en hij was alleen uit op sex.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 22:26

Hahaha geweldig die verhalen hier !!
Mijn ergste date was met een jongen iets ouder als mij. Hij was vrachtwagen chauffeur. Nou oke leuk, maar hij l*lde dus echt de hele tijd over vrachtauto's, nou al goed. Waren we bij mij thuis, zegt die tegen mijn moeder: "ik mag hier eten van mijn moeder" euh sorry. Die gozer was 24 ofzo. En wij hadden hem niet eens uitgenodigd?? Nouja oke. Ik vind het dan weer banketstaaf om nee te zeggen. Dus at hij mee. Wij met ze alle aan tafel. En het ging maar door over vrachtauto's. Ik irriteerde me kapot. Zegt mijn zus tegen hem, heb je ook nog andere hobby's als vrachtauto's? Zegt die dood leuk. Jaa, ik speel met lego. En mijn zus die barste echt in lachen uit. Uiteraard trok ik het ook niet meer. En lag zowat naast me stoel van het lachen. Maar goed ook banketstaaf, me zus loopt naar de wc om verder te lachen. En kwam weer normaal terug. Maar wij konden elkaar echt niet meer aan kijken zonder te lachen...
Maar goed, hij wou maar niet weg. Ik ben op een gegeven moment gewoon naar boven gegaan. En me moeder heeft hem echt de deur uit moeten werken gewoon.... :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 15:07

Haha er zitten er weer geweldige tussen :)
Ik denk dat ik het daten nog maar even voor gezien ga houden als ik dit allemaal zo hoor

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 15:23

MissDD schreef:
pakt hij ineens mijn hand en legt hij deze op zijn opgewonden (blote!) piet !!!!! Met de opmerking, ja of je nou mijn versnellingspook vast hebt of die van de auto...... Werkelijk, ik reed van schrik pardoes de berm in..... Trapte vol op de rem en heb hem echt uit de auto gescholden. Zo kwam het dat hij in the middle of nowhere de weg naar het station moest zoeken in de dichte mist op een plaats waar hij niet bekend was. Ik haalde veel genoegdoening uit het feit dat hij er minstens 10 km van verwijderd was.

Held! _/-\o_

Wat een EIKEL!

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 15:30

Hahaha, geweldig topic!

Mijn eerste date met mijn vriend was ook niet erg geslaagd. Meneer was te laat, dus ik dacht 'fiets it' en ben naar mijn paard gegaan. Kwam hij daar toen ik stond te mest scheppen in mijn charmante paardenkloffie. Hij had gelijk door dat hij niet met me hoeft te sollen :') Ondanks dat heb ik toch indruk gemaakt, want we zijn nu bijna 7 jaar samen!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:01

Konstantine schreef:
lieveli schreef:
Doe!!!

Ik zit te dubben of ik nog horrordates heb...

Wel een mislukte one night stand met een jongen na een avondje los gaan. Dat was al erg genoeg want toen mijn kat in bed sprong merkte hij zwijmelend op dat we net een gezinnetje leken. Mag ik een teiltje?

De dag erna wilde hij niet weg. Pas toen ik vertelde dat mijn vader bij de Joodse maffia zat en een strafblad had, ging 'ie weg. Hij wilde nog wel s'middags langskomen maar ik heb bedankt.

En twee weken later belde hij op, of ik zin had in een date. Ik zat midden in mijn tentamens en oh ja, ik was op hem afgeknapt dus ik hield een vaag verhaal over dat ik nu niet kon. Zei hij 'oke, maar als je je bedenkt, sta ik buiten'.

Stond hij onder mijn raam.

Zeg me alsjeblieft dat je iets hebt gegooid. :')

Nee! Ik was in shock! En een paar weken later kwam ik hem weer tegen, toen ik inmiddels een vriend had. Ik zat met vriend in de bieb, en toen liep hij daar. Vet mijn naam schreeuwen en helemaal over de zeik dat ik niet met hem was gegaan en nooit had gebeld. Oh man. Afschuwelijk. Ik kan er nu best om lachen maar wát een psycho.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:26

Niet eens een emmertje water Lieveli? Lichtelijk teleurstellend van jou :P

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:27

Inhoud van de kattenbak leek me wel wat...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 16:31

Nee want echt, ik voelde me zo vreselijk schuldig dat ik hem afscheepte. En ik was ook echt in shock. Ik dacht, lekker laten staan en tv kijken :=

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 20:54

Konstantine schreef:

-O-

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 21:02

Kattenbak schreef:
Konstantine schreef:

-O-

:')