MissDD schreef:Ik heb er een aantal gehad die hier wel een plekje verdienen....![]()
Ik was 17 de jongen 21 en hij woonde net op zichzelf. De hele date kon hij alleen maar vertellen over de spullen die hij had en dat alles wat hij bezat het meest geweldige spul was wat er bestond. Hij woonde nog maar net op zichzelf dus ALLE spullen kwamen voorbij...... Omdat het verder zo'n knap kereltje was heb ik me toch door hem laten overhalen om een afscheidszoen te doen..... Nou dat was een heule domme inschattingsfout. Hij duwde zijn lap naar binnen en deed vervolgens.... Niets! Ow yuk! Een dooie slak in mijn mond![]()
Toen ik 21 was had ik iemand ontmoet via een chatbox, we hadden de grootste lol met elkaar en na het uitwisselen van telefoonnummers hadden we vele amusante gesprekken. En ja na een tijdje de hamvraag, moesten wij niet eens vreselijk op date gaan. Ik dacht waarom niet, als er fysiek geen klik is heb ik in ieder geval een leuke avond want aan gesprekstof geen gebrek. Hij vertelde me dat ie 1.88m was blond haar en dat zijn uiterlijk er wel voor zorgde dat de meisjes hun hoofd naar hem omdraaiden.
Nou ehhh dat omdraaien snap ik, want hij zag er uit als een kermisattractie..... Was even lang als ik (1.69 m!) en enorm grofgebekt (compensatiedrang?).
Maar goed ik dacht, komop sportief zijn, dus op naar de kroeg. Aangezien ik hem in mijn autootje van het station had opgepikt moest ik hem na een avond van vreselijk ergeren ook weer terugbrengen en op weg naar het station gebeurde het......![]()
Het was mistig dus ik zat overgeconcentreerd naar buiten te turen (had nog maar net mijn rijbewijs) pakt hij ineens mijn hand en legt hij deze op zijn opgewonden (blote!) piet !!!!! Met de opmerking, ja of je nou mijn versnellingspook vast hebt of die van de auto...... Werkelijk, ik reed van schrik pardoes de berm in..... Trapte vol op de rem en heb hem echt uit de auto gescholden. Zo kwam het dat hij in the middle of nowhere de weg naar het station moest zoeken in de dichte mist op een plaats waar hij niet bekend was. Ik haalde veel genoegdoening uit het feit dat hij er minstens 10 km van verwijderd was.
Hahahah
Wat een vreselijk figuuuur! Goed dat je hem de auto heb uitgezet.

had ik wel een hele grappige date. We gingen in de auto film kijken. Laptop mee, lekkere foute film mee die we allebei leuk vinden en op naar een parkeerplaats langs de snelweg. We waren er nog niet echt over uit of we nou gewoon hele goede vrienden waren, of dat er meer aan de hand was. Van mij had er op zich wel wat mogen gebeuren in die auto, was toch midden in de nacht
(hint: er zit wat tussen je tanden).
Hij zou gaan shoppen dus ik mee, op de ene trui zaten geen leuke knoopjes, de andere had geen mooie v-hals en ga zo maar door, toen gingen er al belletjes rinkelen.. en totaaaal geen klik het was best awkard. Toen gingen we eten en hij had niet genoeg los geld dus ik kon het merendeel nog betalen ook..