inochiyo schreef:ik vind het een beetje vreemd, want het komt toch van zijn kant om samen te wonen, ondanks dat hij op die site zit, dan zou je toch denken dat hij echt wel serieus is met haar.
Ik heb dat soort mannen en vrouwen wel vaker gezien en over het algemeen zijn ze ook heel serieus in hun samenwonen en toekomstplannen, en zoeken ze helemaal geen nieuwe liefde. Alleen zoeken ze graag iemand voor de fun, een minnaar/minnares zeg maar voor de spanning en avontuurtjes. Ze zijn dan heel serieus in het samenwonen van een partner want ze willen graag een stabiel huis, inkomen en gezamelijke toekomst. Maar alleen die "pleziertjes" willen ze er graag bij zonder dat de partner van iets weet. En zonder dat ze van plan zijn die avontuurtjes serieuzer te laten doorwegen, tenzij ze heel toevallig bij zo'n overspel iemand vinden die ze écht veel leuker vinden dan hun eigen partner, en dan pas is het einde verhaal van "ik zou graag met je willen samenwonen".
Maar ik moet gezien de nieuwe info wel zeggen dat ik ook een paar chatvrienden van het andere geslacht heb waar ik puur mee praat over koetjes en kalfjes. Ik ga nu wel niet meer bewust op zoek naar nieuwe mensen(degene die ik heb, heb ik al jaren voor mijn relatie). En als ik mij toch gigantisch zou vervelen, dan zou ik zeker melden dat ik een relatie heb en dat ik er louter ben voor niet-flirterige gesprekken. Maar ik zie mezelf eigenlijk niet echt zo'n profiel meer aanmaken, tenzij ik echt vriendloos zou zijn.
Aangezien je hem niet echt betrapt hebt op flirten, gaat hij geheid ook zeggen dat hij gewoon wat wilde babbelen. En voor die singel status heb ik ook al eens het excuus gehoord dat iemand dat deed "omdat als je op bezet staat niemand toch interesse heeft in een gesprek". Aan jou of je die excuses aanvaardbaar zou vinden of het onzin vindt.
Ben benieuwd wat 'ie erover te zeggen heeft...
Niet perse omdat het zijn exen waren, maar ook omdat zij nog heel erg aan hem hingen en daardoor mij een beetje zwart liepen te maken

Nu praat hij alleen over koetjes en kalfjes, hij zal niet ontkennen dat ie een vriendin heeft, maar waar ik wel eens ter loops laat vallen dat ik zus of zo met vriendlief heb gedaan, doet hij dat nauwelijks wanneer hij met nieuwe mensen is.