Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

kimmie261 schreef:ja ik vraag me eigenlijk af als het andersom is,mannen die brood smeren voor hun vrouw,zijn dat dan ook allemaal vrouwen die niet zelfstandig kunnen zijn als de man wegvalt voor een periode??
of mogen deze vrouwen het ook niet fijn vinden als hun brood gesmeerd wordt door hun partner??
.
. Dat vind ik eigenlijk nog veel erger, zo'n man kan vaak nog best wat als het echt moet veel vrouwen niet
idd kimmie. Lijkt mij trouwens ook erg vermoeiend om steeds maar bang te zijn dat je misschien teveel doet voor je partner/hem teveel verwent/te ouderwets bent of weet ik veel wat nog meer.

kimmie261 schreef:ja ik vraag me eigenlijk af als het andersom is,mannen die brood smeren voor hun vrouw,zijn dat dan ook allemaal vrouwen die niet zelfstandig kunnen zijn als de man wegvalt voor een periode??
of mogen deze vrouwen het ook niet fijn vinden als hun brood gesmeerd wordt door hun partner??
Inderdaad.
Hij kan dat prima zelf, en daarom smeren we ons eigen brood zelf. Hij doet ook zijn eigen was (z'n wielrenkleding), en als hij wat gestreken moet hebben, mag hij dat ook zelf doen. Ben ik nu een slechte vriendin omdat ik niet voor hem zorg? Ik moet ook 40 uur werken, net als hij...
Denk dat veel vrouwen wel mannen dingen doen. Daarom vind ik dat mannen ook prima zelf wat kunnen doen