Hij zit nu Far Cry 3 te spelen, vind ik geen reet aan, maar af en toe zeg ik wel dat ik het leuk vind. Vindtie fijn
ik hoef gelukkig niets voor hem in te schenken, dat doettie al voor mij
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik hoef gelukkig niets voor hem in te schenken, dat doettie al voor mij

bijvoorbeeld dat hij op een vrachtwagen aan het rijden is. Ook wel weer grappig
Dallista schreef:magicalangel schreef:Backwards compatibility komt wél, namelijk in de vorm van Gakai. Begin 2014.
Oh, met een streaming service. Da's me volledig ontgaan. Hhhhmmm.... Klinkt heel interessant!
Kom maar op met die PS4
edit: maar onder backward compatibility versta ik zelf de mogelijkheid om bv PS3 spellen (op schijf) op de 4 te spelen. Die functionaliteit is er toch niet?

ook zo lekker gezellig..
) doemaar schreef:Volgens mij begin ik nu pas te begrijpen waarom mijn vriendje vlak voor dat spel uitkwam ee. Dure scharwoski armband voor me heeft gekocht![]()

Sannert schreef:Hoe krijg je vriendjelief helemaal gek in 5 seconden;
Vriend komt thuis van het werk, knuffelt met dochterlief en ik hoor hem vanuit de kamer zeggen tegen haar: ja papa gaat straks weer lekker spelen op de playstation !
Dus ik vanuit de keuken: o ja schat, dochterlief had vanmorgen die dvd eruit gehaald en er over de vloer mee geschuurd dus ik hoop dat hij het nog doet .. (met een medelevend gezicht erbij)
Blik van vriend onbetaalbaar.
. Sannert schreef:Hoe krijg je vriendjelief helemaal gek in 5 seconden;
Vriend komt thuis van het werk, knuffelt met dochterlief en ik hoor hem vanuit de kamer zeggen tegen haar: ja papa gaat straks weer lekker spelen op de playstation !
Dus ik vanuit de keuken: o ja schat, dochterlief had vanmorgen die dvd eruit gehaald en er over de vloer mee geschuurd dus ik hoop dat hij het nog doet .. (met een medelevend gezicht erbij)
Blik van vriend onbetaalbaar.