Vrouwen met een GTA5 of FIFA14 vriendje, meldt u hier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Vrouwen met een GTA5 of FIFA14 vriendje, meldt u hier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 20:05

Ik ga echt geen servant zijn voor mijn vriend als hij zo nodig moet gamen.

Hij zit nu Far Cry 3 te spelen, vind ik geen reet aan, maar af en toe zeg ik wel dat ik het leuk vind. Vindtie fijn :+ ik hoef gelukkig niets voor hem in te schenken, dat doettie al voor mij :D

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 20:10

ik heb spijt dat ik the last of us heb gekocht in plaats van gta V, maargoed. ik wou the last of us ook zo graag spelen, maar nu heb ik hem en ik vind hem eng en moeilijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 20:11

The Last of Us wil ik heel erg graag, ik hoop dat er een PS4 variant van gaat komen. Dan mag meneer mij gezelschap houden terwijl ik al mn vrije tijd in een spel steek _O-

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 20:11

Ik mag morgen gta testen (als ik beter ben) van een vriend,
Ben stiekem toch wel benieuwd

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 20:13

Ik ben ziek, dus vind het wel even rustig zo :)

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 20:18

Hier nog iemand!!
Een fifa14 vriend, gelukkig dat hij met gta4 nog genoeg heeft, anders was het dubbel pech :-P
Hij gedraagd zich gelukkig keurig, het enige wat hij doet is de demo af en toe spelen en via internet de spelertjes die hij via pakketjes heeft, proberen te verkopen. En dan zagen dat de markt voor die spelertjes zo slecht is. Ja duhhe! Het spel is nog niet uit :+

gelukkig is de ps3 hier aangesloten op een extra pc scherm, dus tv is helemaal vrij. Hij heeft het spel wel al maanden geleden besteld, dus ik ontkom er niet meer aan :-P gelukkig ben ik het weekend dat het uitkomt niet thuis, kan hij zoveel spelen en vloekken op de spelertjes als hij wil :-D

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 20:24

Ik heb de hele middag GTA V zitten spelen haha.
Broer moest hele dag werken en zei dat ik hem wel mocht lenen als ik genoeg ruimte had op mijn Xbox.
Helaas is hij morgen vrij. :(

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 20:24

En nog 1! GTA hier! Maar een beetje met aandringen van mij :=
Hij heeft nauwelijks hobby's en ik ben vaak 's avonds druk met van alles. Toen hij een paar dagen geleden zei dat hij overwoog het spel te kopen, zei ik "DOEN!" :')

Alleen nu zit hij me steeds te roepen dat ik moet kijken naar dingen _O- bijvoorbeeld dat hij op een vrachtwagen aan het rijden is. Ook wel weer grappig :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 20:27

Ik speel ook wel eens GTA, maar ik ben zo'n watje die braaf rondjes door de stad gaat rijden, stoppen voor rood licht en vooral geen mensen te pletter rijdt :')

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 20:36

vuurneon schreef:
Ik speel ook wel eens GTA, maar ik ben zo'n watje die braaf rondjes door de stad gaat rijden, stoppen voor rood licht en vooral geen mensen te pletter rijdt :')

haha ja helemaal! Ik ook, daarom dat die missies in gta4 mij voor geen meter lukken :-P

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 20:38

Niobe schreef:
Alleen nu zit hij me steeds te roepen dat ik moet kijken naar dingen _O- bijvoorbeeld dat hij op een vrachtwagen aan het rijden is. Ook wel weer grappig :P

Haha! Wil hij Farming Simulator (de nieuwste!!!) een keertje lenen? :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 20:38

O die missies, vreselijk :')

Ik verzamel het liefste die tekentjes (of envelopjes?) die overal door de stad verspreid zijn. Daar zit tenminste geen geweld en tijdsdruk achter :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 20:39

Nouja laat ik me maar niet melden dan. :P Ik doe beiden niet. Dat plaatje op de eerste pagina was wel grappig. :=

Mysticism

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 20:45

Dallista schreef:
magicalangel schreef:
Backwards compatibility komt wél, namelijk in de vorm van Gakai. Begin 2014.

Oh, met een streaming service. Da's me volledig ontgaan. Hhhhmmm.... Klinkt heel interessant!
Kom maar op met die PS4 :9

edit: maar onder backward compatibility versta ik zelf de mogelijkheid om bv PS3 spellen (op schijf) op de 4 te spelen. Die functionaliteit is er toch niet?

Nee klopt. Jammer genoeg niet.

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 20:47

Volgens mij begin ik nu pas te begrijpen waarom mijn vriendje vlak voor dat spel uitkwam ee. Dure scharwoski armband voor me heeft gekocht :') :P

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:31

Weet iemand waar de sprintknop zit? :')

Echt geniaal... op zoek naar de sprintknop nu.....

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:37

Hier ook geen stopknop bij mn broer... Nonstop bezig.
Ging net thee halen, zit ie beneden te schelden voor de tv.. Hij heeft een missie gevonden die moeilijk is. Iets met een onstuurbare helikopter ofzo := ook zo lekker gezellig..

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:39

Haha de sprintknop is gewoon de x vaak indrukken.... (Bij de vorige controller deed de x het niet meer goed, dus moest er een nieuwe komen :'))

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:39

Haha echt een hoop mensen hoor ik over dat spel nog nooit gespeeld

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:40

doemaar schreef:
Volgens mij begin ik nu pas te begrijpen waarom mijn vriendje vlak voor dat spel uitkwam ee. Dure scharwoski armband voor me heeft gekocht :') :P

Haha _O-

Sannert schreef:
Hoe krijg je vriendjelief helemaal gek in 5 seconden;
Vriend komt thuis van het werk, knuffelt met dochterlief en ik hoor hem vanuit de kamer zeggen tegen haar: ja papa gaat straks weer lekker spelen op de playstation !
Dus ik vanuit de keuken: o ja schat, dochterlief had vanmorgen die dvd eruit gehaald en er over de vloer mee geschuurd dus ik hoop dat hij het nog doet .. (met een medelevend gezicht erbij)
Blik van vriend onbetaalbaar. :D

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 09:03

doemaar schreef:

Nou bij deze :')

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 09:13

Vanmorgen vroeg ging vriend-lief al uit bed, die zat voor half 7 al voor de TV en dat ik weg ging zat hij daar nog steeds..
Ben benieuwd of de boodschappen gedaan zijn als ik terug kom ;).

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 09:42

doemaar schreef:

_O-

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 09:56

Al maanden werd er hier afgeteld. Elke keer opnieuw weer schat moet je kijken en daar kwam weer een of ander GTA filmpje.
Ook hier wordt al GTA gespeeld vanaf deel 1.

We hoefden hier gelukkig niet in de rij te liggen hij mocht hem stiekem maandag al ophalen. Dus ik taxieen 30 km naar de stad en weer terug. Vanaf het game winkeltje naar de auto liep hij met fonkelende oogjes als een kind zo blij (jawel hij is 43) starend naar zijn spel.
Thuis gekomen komt er geen woord meer uit en meneer gaat aan de slag. Stoot ie tegen de xbox aan terwijl de installatie bezig is. Jawel hoor dikke vette ronde kras en de installatie kon niet verder want de disc was niet meer leesbaar. Een hoop gevloek hoorde ik dus ineens, hij moest nog net niet huilen.
Oftewel ik kon nogmaals terug rijden naar de stad waar zijn disc gefixed werd.
Bij thuiskomst was zelfs ik blij dat de disc het weer deed, weet niet wat voor drama het geworden was als het repareren niet gelukt was.

Gelukkig vind ik het niet erg dat hij zit te gamen, ik ga gewoon achter mijn laptopje bokken of een serietje kijken. Wel moet hij vandaag verplicht de zooi opruimen die er rond zijn game plek ontstaan is.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 09:58

Sannert schreef:
Hoe krijg je vriendjelief helemaal gek in 5 seconden;
Vriend komt thuis van het werk, knuffelt met dochterlief en ik hoor hem vanuit de kamer zeggen tegen haar: ja papa gaat straks weer lekker spelen op de playstation !
Dus ik vanuit de keuken: o ja schat, dochterlief had vanmorgen die dvd eruit gehaald en er over de vloer mee geschuurd dus ik hoop dat hij het nog doet .. (met een medelevend gezicht erbij)
Blik van vriend onbetaalbaar. :D

Haha briljant!

GTA vind ik stiekem nog wel leuk, bak er alleen niks van. :D