Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pmarena schreef:Ik vind het goed dat ze probeert uit te zoeken of ze een fatsoenlijke uitweg heeft
Als ze zoiets zou hebben dan zou ze zich volgens mij best gesterkt voelen om eens wat eisen te gaan stellen

) dan zeggen dat iets voor bvb. eind van het jaar geregeld moet zijn, en dat je het anders zelf wel zal laten doen of met de kinderen vertrekt naar een plek waar ze wel (bvb.) schoon sanitair hebben? En dat is dan geen gemeen dreigement maar gewoon rustig aangeven dat dat is wat er gaat gebeuren omdat de situatie hoe-dan-ook moet gaan veranderen. Daarmee geef je gewoon heel duidelijk aan dat je grens bereikt is.

flitzz schreef:Stille meelezer meldt zich.. Er staan heel veel goed bedoelde adviezen tussen. Ik heb alleen vraagtekens bij het tijdelijk vertrekken van TS met de kinderen. Zoiets kan ook averechts werken. Ik ben bang als haar vriend "zo'n boer is qua omgang en gevoelens" dat hij zo op zijn pik is getrapt en zo (in zijn ogen) voor "l*l is gezet door TS omdat ze durfde weg te gaan. Dat ze helemaal niet hoef terug te komen.. Hij voelt zich voor l*l gezet en waarschijnlijk zal schoonmama hem daar in sterken. Zo van "ik heb je toch gezegd dat TS niks is voor je, kijk maar wat ze gedaan heeft, maar goed dat jullie niet getrouwd zijn, je bent beter af zonder haar enz enz.
Hopelijk wel weer goed terecht gekomen?
Sccount123 schreef:En omdat ik dus al 5 jaar geen werk meer heb, en dus mn eigen spaarcenten heb opgemaakt, aan verbouwingen en mn zelf onderhouden van auto, verzekering telefoon etc, gewoon mn vaste lasten.
heb ik ook niet veel spaarcenten meer.
pmarena schreef:Harde les Johanna...balen zeg, ZO zonde....Hopelijk wel weer goed terecht gekomen?
Johanna59 schreef:pmarena schreef:Harde les Johanna...balen zeg, ZO zonde....Hopelijk wel weer goed terecht gekomen?
Goed terecht gekomen?
Kan jaren duren voordat ik ook ooit maar iets ga krijgen.
Zit nu in de ziektewet. Huurhuisje. Wordt financieel bijgestaan door mijn moeder. Ze is 81.
Ts is moet haar zaakjes gaan regelen.
Ik was te laat. Zij ziet het aankomen.
Sccount123 schreef:ragdollcat: ik snap best dat je niet wilt werken maar om kinderen in de opvang te doen is ook erg duur.
En ook dat wil mijn vriend niet, hij wil ze niet met 9 weken dumpen bij een ander, hij zegt geniet er van voor je het weet zijn ze groot.
Zo gezegd zo gedaan, zonder dat ik ooit wist wat er hier gebeuren zou, dit had niemand voorzien, ook mn vriend niet, alleen hoe hij er mee omgaat valt mij tegen.
ik kan met hem niet praten of hij word boos, hij ziet het probleem niet, en vind dat ik het probleem ben, omdat ik mij erger aan dingen die hij heeeel normaal vind.
Hij vind het niet erg dat zn moeder in zn huisje loopt, dat heeft ze altijd al gedaan, lekker makkelijk toch? jij laat alles liggen en komt terug en het is schoon.
Ideaal..Alleen ik vind dat anders dat schoonmaken doe ik zelf wel, en ze heeft hier niks te zoeken.
Of dat je tante (en in mijn geval ook nog wel eens oudtante
) in de slaapkamer naast je slaapt (en opmerkingen maakt als je vriendje is blijven slapen
) Echt ondenkbaar toch? Maar ik wist helemaal niet beter.