Ik mis je... WINTER!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Iejoorr

Re: Ik mis je... WINTER!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 19:29

WINTER *\o/*
Kan niet wachten! Weer lekker de winterkleding van stal, mooie witte wereld.
Nee, ik kan niet wachten op de winter!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 00:22

Nathaliefje schreef:
Ik verlang ook énorm naar de winter. Ben echt een wintermens: die lange nachten, gezellige kerstlichtjes, warme laarzen, sjaals, wafels, erwtensoep met rookworst, chocolademelk, paard met wintervacht, onder een dekentje tv kijken, pepernoten, feestdagen, familiefeestjes, kerstinkopen doen, sinterklaasintocht kijken (ook al ben ik 22 :') ) ... <3
Ik ben ook jarig in de winter. Volgens mij bepaalt dat wel of je een winter-of zomermens bent.

Jaaaaa dat wil ik ook allemaal *\o/* *\o/* En ik ben ook in de winter jarig *\o/*

Als het dan maar écht goed koud wordt. Mét sneeuw. Dan is het zo veel lichter. Aan regen heb ik een hekel. Doe mij maar gewoon koud.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 00:25

Winter is heerlijk als je niks hoeft te doen en idd met een mok warme chocomel lekker op de bank onder een dekentje kan zitten...

Maar verrot als je nog paarden moet trainen in de ijskou.

Desalniettemin kijk ik wel uit om weer lekker onder een dekentje met de heerlijke kerstsfeer op de bank te zitten.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 00:26

Winter + paarden is juist leuk. Lekker door een besneeuwd bos galopperen :D

Winter + weideklusjes = niet zo leuk. Gewoon omdat 't zo donker is.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 00:28

Ja het sleeen en klieren in de sneeuw is leuk. :P
Maar niet als je serieus aan het trainen moet, of bijv longeren in de kou. (ik kan er niet op rijden dus ben voornamelijk aan het longeren id winter. ijskoudddd). (Oh, ik heb alleen buitenbak, dus ja lekker fris hihi)

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 00:32

Oh ik mis het nu om gewoon lekker warm bij elkaar te zitten(doen we nu ook wel :')) met een lekker warm dekentje, war nu nog niet nodig is!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 00:35

ALLEEN leuk met sinterklaas en kerst. Ok oud & nieuw mag ook nog wel. Geef mij maar een jaar rond lente!

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 00:39

Froukje1993 schreef:
Zo'n winter wil ik nog wel eens mee maken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sneeuwstor ... ruari_1979
Maar voor de rest haat ik de winter en kan ik niet wachten tot het eindelijk weer 25 graden is.

Whaha wel grappig dat dat treinprobleem uit 1979 nog precies hetzelfde is... :')

Ik wil ook alleen winter als er 2 meter sneeuw bij valt, anders moet het weg blijven.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:19

Ik wil wel winter, maar dan zonder regen.... :D

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:21

Ik moet zeggen dat ik het vandaag ook wel lekker vond :) Vannacht flink regen, de rest van de dag helemaal droog. Af en toe een zonnetje maar niet continu en een temperatuur waarin je wat kan doen zonder van je stokje te gaan. Wij hebben genoten :)

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:21

OMG winter lovee it. Verlang al naar de winter sinds de winter over was xd . Kan echt niet wachten

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 18:24

Verklaar mij voor gek of niet: Ik heb vandaag met 2 vesten en een sjaal omgelopen. En die sjaal, het was weer de eerste van het jaar *\o/*

Tobiaspruim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:30

en lekker schaatsen:)

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 18:31

Tobiaspruim schreef:
en lekker schaatsen:)

Dat hou ik uuuuuren vol! *\o/*

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 18:31

Jaaa ik heb er zin weer in! Lekker dikke trui aan, winterjas! Op de bank met de kachel aan en een koppie thee.. *\o/*
ik stem voor!

Oenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 19:06

Snadrem schreef:
Ik moet zeggen dat ik het vandaag ook wel lekker vond :) Vannacht flink regen, de rest van de dag helemaal droog. Af en toe een zonnetje maar niet continu en een temperatuur waarin je wat kan doen zonder van je stokje te gaan. Wij hebben genoten :)

s'nachts regen vind ik ook heerlijk...slaap ik lekker van

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 19:14

Schaatsen, lol hebben om mensen die onder uit gaan ( := ) poown lekker hooi en beetje slobber, lekker bij in de stal zitten, sleeen, sneeuwballrn, kerst, sinterklaas en oud en nieuw *\o/*
Maar dan wel echt sneeuw, niet paar cm en dan paar dagen later allemaal derrie en bevroren derrie waar ik dan zelf overheen val _O-

Jodyy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 19:19

wel gezellig!
maar gedver die kou is zo naar! ik krijg snel last van winterbenen...
en sta de hele dag in de bak of op stal dus dan word je ook niet makkelijk warm...
maarja ik ga maar wat vaker naar de zonnebank toe om wat op te vrolijken!
wel heeft de winter altijd een hele fijne gezellige sfeer!!

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 20:39

De sfeer is 't vooral, vind ik. En als de sneeuw komt ben ik helemaal blij! En dan mag de sneeuw even plaatsmaken voor een dikke laag ijs!

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 20:44

Missen? Die dikke winterjassen, sjaals en handschoenen, ijzige kou, bevroren oren, snotneuzen, kilometers lange files door sneeuwval, vieze drek na een dagje sneeuw, nergens heen kunnen omdat het glad is of er sneeuw ligt, s'smorgens m'n bed niet uit kunnen omdat het zo vreselijk koud is, chagrijnige mensen omdat ze een gebrek aan zonlicht hebben.

Do I need to see more?

Ik mis de winter nog lang niet, laat het maar lekker 20+ graden blijven {:}

Luniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 20:47

Ik vind de sfeer in de winter altijd heel gezellig. Lekker donker, kacheltje en lampjes aan, warme thee of chocomel als je thuis komt. En kerst vieren, mooie uitzichten met witte bomen en weilanden. Oja, en ik slaap altijd zo lekker in de winter. Maar de winter heeft ook nadelen; moeilijk je bed uitkomen 's ochtends, uitglijden met je fiets of als je loopt, bevroren paardrijbakken en vertragingen met het openbaar vervoer...
Winter vind ik heerlijk, maar eigenlijk alleen als ik vrij ben xD

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 20:49

Als ik dat plaatje zo zie denk ik: ja dat is wel echt fijn winterweer. Helaas is het van de ±100 winterdagen, 3 dagen dit zulk weer en voor de rest moet je je maar behelpen met ijzel, modder en niet-rijdende-treinen. Nee, daar heb ik toch echt geen zin in.

moonshine88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 20:49

Heeeerlijk winter..

Alleen paardrijden iets minder: maar 1 proef starten ipv 2 ...
Maar ik verhuis met mijn paardje 1 oktober naar een binnenbak zodat ik door kan rijden swinters... FIJN fijn fijn

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 20:50

Met alleen een buitenbak word je niet blij nee. Maar al zou de bak niet bevroren zijn, rij ik toch niet vaak, want in die kou heb ik er geen plezier meer in. Dus dat paardrijden word voor mij dan wat minder in de week, maar daar deal ik dan maar mee. Zijn genoeg andere leuke dingen te doen met je paard! Maar mensen die intensief trainen is winter zeker een probleem.
En verder geniet ik van het heerlijke wandelen!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 20:56

Jaaaa! Mijn supersuper zachte pyjama pak is al uit de kast, pantoffels en badstof sokken in de aanslag... Kom maar op. 8-)
En ik verheug me er al op hoe iedereen mij altijd uitlacht. Werk op stal, dus mijn outfit is vaak 30-delig zodat alleen mijn ogen en hoogstens een plukje blond haar ter herkenning nog zichtbaar zijn. O:) Echt niet dat ik het koud krijg hoor!

Doe mij sowieso die alles-verbergende dikke winterkleding maar, hallo chocoladerepen en warme choco met een berg slagroom.