Wie doet zo iets?! Ik voel me verslagen ..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 21:37

IKbenEllen schreef:
anneliesdj schreef:

Bij allrisk verzeker je toch voor een bepaald bedrag? Waarvoor jij aangeeft hem gekocht te hebben bv, dat keren ze dan toch uit?
En waarom krijgt je vriend de dagwaarde niet? Heeft dat te maken met dat er geen 'daders' te achterhalen zijn?

Dat zou mooi zijn, dat je na 10 jaar je aankoopwaarde terug krijgt :D
Zo werkt het helaas niet.

Daar is je premie dan ook naar hé?
Ik weet niet of het hetzelfde is als allrisk, maar er zijn wel verzekeringen waarbij je opgeeft waarvoor je de auto hebt gekocht en mits dat binnen het redelijke blijft, is dat ook wat je terug krijgt wanneer hij total loss is.

IKbenEllen

Re: Wie doet zo iets?! Ik voel me verslagen ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 21:40

Je zegt het zelf al he :D binnen het redelijke. Van wie?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 11:15

Ik had je topic al eerder gelezen maar nog niet gereageert. Verdrietig van jullie autos. Waar je zo veel tijd en geld in hebt gestoken. Vreemd van de brief trouwens, als er beelden zijn zouden ze toch iets moeten doen. Hopelijk hebben jullie snel wat vervanging.

En je kunt een oudere auto verzekeren tegen vandalisme en stormschade ed. Wij hebben twee oude autos maar zijn er wel voor verzekerd. Kost niet eens zo gek veel meer per maand bovenop de wa polis.

Hier was het vannacht raak, 3 auto s totalloss waarvan een een metalen hoopje was en twee de voorkant volledig weg is, een vierde heeft brandschade aan de achterkant van de auto ernaast. De twee middelste autos in rij, waarvan onze oude bus er een was lijken onbeschadigd te zijn. Ga die zo controleren, maar hij reed vannacht goed. Hier in de regio veel branden in een straal van 15 km (steeds bedrijfspanden, maar niet regio enschede). En twee weken geleden een auto in ons plaatsje ook.

Wij hoorden een kwartier voor de grote klap een hoop gegiechel, later een hondje blaffen gevolgd door een scherpe knal. Daarna was het gegiechel weg en buiten niets te zien. 20 seconden daarna de eerste doffe klap gevolgd door een tweede. En stonden er 2 flink in brand en de derde pas net.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-13 18:52

Wat verschrikkelijk hierboven !

Hier een licht puntje.
Heel wat ribben armer. Hoop stress gezeik etc etc ..

Gaan wij dinsdag ons nieuwe vriendje ophalen :)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Saul op 20-10-13 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 19:27

Sportief ding!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 19:39

Dat is een mooie auto, triest dat het nodig is maar wel een mooie auto.daar ga je denk ik wel fijn mee rijden. En de oudere van je vriend/man?

Hier is de ravage inmiddels opgeruimd, de parkeerplaatsen zijn nog zwartgeblakerd, de struiken en bomen half verbrand en alleen onze bus staat eenzaam op de parkeerplaats. Was nog een flinke klus voor het bedrijf, ze zijn bijna 5 uur bezig geweest om alle troep te laten verdwijnen. Veel schoonmaakmiddel gebruikt en het riool uitgezogen.

3 autos inderdaad total loss, de camper leek weinig schade te hebben alleen bij inspectie is de schade heel wat groter. Ze zijn hem tot eind januari zeker kwijt. Vuur en rook zijn via de roosters het interieur ingekomen en hebben daar grote schade aangericht.

Wat bizar was is de ramptoeristen afgelopen week. Mensen van ver die zelfs met de auto komen kijken 8)7 .

Vannacht een week geleden :x hopelijk geen herhaling ervan.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:23

Leuke auto!

Ik vind hem mooier dan je oude O:)

Wat is het? (ik ben niet zo'n held in auto's).

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:30

pmarena schreef:
Leuke auto!

Ik vind hem mooier dan je oude O:)

Wat is het? (ik ben niet zo'n held in auto's).

Hetzelfde model als de vorige volgens mij ;) Ook een C30

Gave bak TS! Ga je deze ook tunen?

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:38

Oh jeetje.. mijn auto was ook echt mijn kindje. :oo
Hopelijk vinden ze de dader!

edit: Leuke nieuwe :D