Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hahaha
iertje93 schreef:Arc_En_Ciel schreef:Als ik in de auto zit en we over een weg rijden waar bomen langs staan, zie je soms van die schaduwen.
Ik "spring" in gedachten altijd over die schaduwen heen, soms gepaard met kleine bewegingen met mijn tenen _O-
Dat heb ik ook!! Alleen beeld ik me dan in dat de hele auto het doet en we springen over paaltjes en elke lantaarnpaal![]()
Ook doe ik het met mijn trappers van mijn fiets, elke keer moet mijn trapper over de schaduw heen (dus de trapper omhoog.) En dan ga ik dus serieus afremmen of even stoppen met trappenBest irritant soms!
Als ik op straat loop, stap ik nooit op kauwgom
badeendje schreef:Als ik in de auto zit springen mijn tenen tussen paaltjes, bomen, auto's en wat voor objecten er ook maar zijn door. Eigenlijk mag ik dus niet op de bomen bijv. 'stappen'. Heb ik ook als het ik fiets, maar dan mag de trapper van de desbetreffende kant alleen boven zijn bij het passeren en alleen onder zijn als ik ertussenin zit.
Haha hoe verzinnen we het

)
mars_loves schreef:-
- ik ren als het donker is altijd panisch de trap op met het idee dat iemand achter me zit (wat natuurlijk niet zo is)
- ik begin mijn makeup bij mijn linker oog, en anders gaat het helemaal fout
Arc_En_Ciel schreef:Als ik in de auto zit en we over een weg rijden waar bomen langs staan, zie je soms van die schaduwen.
Ik "spring" in gedachten altijd over die schaduwen heen, soms gepaard met kleine bewegingen met mijn tenen![]()
Ik eet of drink nooit het laatste beetje.
Als ik zenuwachtig ben krab ik om de 2 minuten even kort aan mijn wenkbrauw