Rare gewoontes van jezelf?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:57

-Als ik naar de wc moet ga ik altijd rennend door het huis naar de badkamer. Meestal zingen erbij, of met een rare stem iets tegen de katten roepen in het voorbijgaan.
-Als ik stilsta met mijn auto bij een stoplicht bijvoorbeeld, moet ik m altijd twee keer achter elkaar in de eerste versnelling zetten.
-Als ik nootjes eet, moet ik altijd omstebeurt kauwen. Eerst een nootje met de rechterkiezen, dan een nootje met de linkerkiezen, rechts, links, rechts, links... en ik moet dus ook altijd een even getal aan nootjes hebben. Zo niet, pak ik er één bij of leg er één terug.
-De trap op moet altijd in sneltreinvaart, vooral als het donker is.
-Het dekbed moet altijd hoog opgetrokken worden, altijd tot over mijn oor. Ja, ook als het 30 graden is. Overgehouden aan vroeger toen ik bang was in het donker op mijn eigen kamer.
-Mijn fiets was vroeger een springpaard. En we 'sprongen' over de schaduwen over de weg heen. Deze wordt gelukkig met de jaren wel minder.
-Ik ben altijd aan het zingen of neuriën.

mars_loves

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:57

mars_loves schreef:
happy98 schreef:

Haha mijn vriend zit me dan altijd zo raar aan te kijken als ik sokken aan ga doen.. :')

ook in bed, ik moet ze gewoon aan!!!

PRECIES! Hallo, niemand wil toch koude voeten! haha.

Axel_Clauw

Re: Rare gewoontes van jezelf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:59

Ik houd altijd 10 seconde mijn adem in als er iemand langsgefietst/gerent komt, vooral met warm weer. Kan niet tegen de walm deo met lichaamsgeur die er achterna komt haha.

happy98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:05

mars_loves eindelijk iemand die me begrijpt :D hahaha

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:41

altijd als ik een schoon glas pak moet ik er een keer in blazen, ookal staan alle glazen hier op de kop in de kast :')

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:43

Als ik me verveel wapper ik met me haar en ik zit er zoizo altijd aan te friemelen .
Ook als ik de trap op loop loop ik altijd op me tenen , ik weet niet waarom .. Zelfs met rennen doe ik het ..

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 23:55

Als ik net mijn tanden heb gepoetst ga ik altijd even gekke bekken trekken :+

schotjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 00:02

iertje93 schreef:
Arc_En_Ciel schreef:
Als ik in de auto zit en we over een weg rijden waar bomen langs staan, zie je soms van die schaduwen.
Ik "spring" in gedachten altijd over die schaduwen heen, soms gepaard met kleine bewegingen met mijn tenen _O-

Dat heb ik ook!! Alleen beeld ik me dan in dat de hele auto het doet en we springen over paaltjes en elke lantaarnpaal :')

Ook doe ik het met mijn trappers van mijn fiets, elke keer moet mijn trapper over de schaduw heen (dus de trapper omhoog.) En dan ga ik dus serieus afremmen of even stoppen met trappen :+ Best irritant soms!
Als ik op straat loop, stap ik nooit op kauwgom :D

JAAAA!!! echt precies hetzelfde!! heb ik ook!! haha ik dacht dat ik de enige was.. echt grappig om te zien dat ik niet de enige ben :') :j

schotjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 00:05

badeendje schreef:
Als ik in de auto zit springen mijn tenen tussen paaltjes, bomen, auto's en wat voor objecten er ook maar zijn door. Eigenlijk mag ik dus niet op de bomen bijv. 'stappen'. Heb ik ook als het ik fiets, maar dan mag de trapper van de desbetreffende kant alleen boven zijn bij het passeren en alleen onder zijn als ik ertussenin zit :P.

Dit is dus ook precies hetzelfde.. :') Haha hoe verzinnen we het 8)7

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 02:45

Heb net nog iets gevonden.

Ik kan geen vlees eten als iemand anders het plastiek opengedaan heeft, ik moet weten waneer het vlees opengemaakt is en ik vertrouw niemand ermee, je zou maar eens een hap van een boterham nemen met vlees en ontdekken dat het niet meer goed is :r

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 12:47

Deze zijn zeer herkenbaar voor mij

◾We lezen de shampoo flessen onder de douche.
◾We hebben geen horloge nodig, we hebben een GSM.
◾We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen.
◾We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat.
◾We vragen: “wat” ?? terwijl we alles verstaan hebben!
◾We kijken ……10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten.
◾We kunnen 10x dezelfde film kijken.
◾We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen.

En owja, elkedag marktplaats even checken, terwijl je niets wilt kopen

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 16:02

Omg ik dacht dat ik de enige was met die schaduwen/paaltjes/bomen in de auto :')

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 16:05

Ik vergeet bijna de belangrijkste:

Verslaafd aan vingers knakken, doe ik 50 keer per dag ofzo
Verslaafd aan de ipad
Ik tel de bomen altijd, als ik in de auto zit
Ik ruik vaak aan m'n bovenlip
Ik poets mijn bril elk kwartier

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 16:26

lol net mijn bovenlip geruikt, wist niet eens dat het kon, hmmm, ruikt naar shampoo.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 16:27

Ik heb de neiging altijd mijn handen even onder de kraan te doen als ze maar een beetje droog aanvoelen :') heel erg en word er ook echt gek van, van die drang om dat te doen :')

oja, en van alles grijpen tijdens de grote boodschap om te lezen :')

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 16:29

Axel_Clauw schreef:
Ik houd altijd 10 seconde mijn adem in als er iemand langsgefietst/gerent komt, vooral met warm weer. Kan niet tegen de walm deo met lichaamsgeur die er achterna komt haha.

Hahaha wat leuk, dat doe ik ook.

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 16:29

Ik heb altijd maar ook echt ALTIJD handcreme opzak, had vroeger als kind last van exceem en nu als er maar iets droog aanvoelt :') .

Ik heb best wel wat rare quirks.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 16:30

Lezen op de wc, hoe kon ik die vergeten zijn |o

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 16:53

- Alles lezen wat er op de verpakking van etenswaren/shampoo etc. staat (jaja heel interessant)
- Bij het eten ruik ik vaak er eerst aan voor ik het in m'n mond stopt (vind m'n schoonmoeder zeer lachwekkend :+ )
- Praten tegen de tv, als de nieuwslezer aan het eind van de uitzending zegt nog een goede dag ofzoiets dan zeg ik of 'dat maak ik zelf wel uit' of 'jij ook'. :P

Als mijn vriend worstenbroodjes eet sopt ie die altijd eerst in de cola :P

sanne_sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 17:09

hmm, eens kijken wat ik over mijzelf kan bedenken...

*Als er ergens satéprikkers in de beurt zijn... Ik kauw er op, breek ze, scheur ze in stukjes... Onbewust. En iedereen zich maar afvragen wat al die stukjes hout op mijn bureau doen...
*Als ik over hobbols/strepen/putten op de weg fiets, móet mijn voet op dat moment onder zijn. Anders word ik heel chagrijnig...
*als ik mijn linkervoet ergens tegen aan bots, moet ik mijn rechtervoet ook ergens tegen aanbotsen. Idem met andere plekken op mijn lichaam. Als ik bv aan mijn linkerwenkbrauw krap, moet dat ook aan mijn rechter. Heel vervelend...
*soms heb ik dat ik met alles in dezelfde richting moet bewegen. Aan beide kanten hetzelfde. Dus als mijn linkerarm omhoog gaat, moet mijn rechterarm ook. Ik mag dan niet omdraaien, dat kan je niet aan twee kanten hetzelfde doen. Dan loop ik dus gewoon maar achteruit. Tot ik er zo gek van word dat ik me gewoon omdraai.

Vroeger had ik ook dat ik altijd de trap op moest rennen. Tot ik er iedere keer vanaf viel. Nu kan ik gewoon lopen :+

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 17:12

mars_loves schreef:
-
- ik ren als het donker is altijd panisch de trap op met het idee dat iemand achter me zit (wat natuurlijk niet zo is)
- ik begin mijn makeup bij mijn linker oog, en anders gaat het helemaal fout

en dan met een gekke move mn bed in springen en onder de dekens!!
want tjaa stel je voor zou toch zomaar iemand achter ja aan kunnen zitten O:)

tjaa makeup apart hooftstukk hihi

[quote="Dani_"]
-Als ik stilsta met mijn auto bij een stoplicht bijvoorbeeld, moet ik m altijd twee keer achter elkaar in de eerste versnelling zetten.
-Als ik nootjes eet, moet ik altijd omstebeurt kauwen. Eerst een nootje met de rechterkiezen, dan een nootje met de linkerkiezen, rechts, links, rechts, links... en ik moet dus ook altijd een even getal aan nootjes hebben. Zo niet, pak ik er één bij of leg er één terug.
-De trap op moet altijd in sneltreinvaart, vooral als het donker is.
-Het dekbed moet altijd hoog opgetrokken worden, altijd tot over mijn oor. Ja, ook als het 30 graden is. Overgehouden aan vroeger toen ik bang was in het donker op mijn eigen kamer.
quote]
oook allemaal :j

kwam er net ook achter dat ik onbewust na elk gegeten chipjes mijn vingers aflik en na afloop word het lege bakje of zakje ook uit gelikt (ook bij de yoghurt word het bakje uitgelikt) mijn mamma daar in tegen likt elk chipjes helemaal af :D
Laatst bijgewerkt door BeauWertz op 31-08-13 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt

simo0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 17:21

Hahaha, wat een leuke gewoontes allemaal!

Mijn gewoonte die echt vaste prik is, is zodra ik thuis kom van college doe ik mijn broek uit en een chiil-trui aan en daar loop ik in totdat ik naar bed ga.

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 17:26

Paardjes45 schreef:

woepsss ook vergeten!!!
altijd en overall zelfs bij vreemde mensen :o O:)

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 17:31

Arc_En_Ciel schreef:
Als ik in de auto zit en we over een weg rijden waar bomen langs staan, zie je soms van die schaduwen.
Ik "spring" in gedachten altijd over die schaduwen heen, soms gepaard met kleine bewegingen met mijn tenen _O-

Ik eet of drink nooit het laatste beetje.

Als ik zenuwachtig ben krab ik om de 2 minuten even kort aan mijn wenkbrauw _O-

Dit doe ik ook allemaal! Ik moet trouwens ook altijd wat in mijn hanen houden tijdens het slapen (deken, kussen). En nog heel wat dingen waar ik even niet opkom.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:20

BeauWertz schreef:
Paardjes45 schreef:

woepsss ook vergeten!!!
altijd en overall zelfs bij vreemde mensen :o O:)

Haha, wij hebben hier een stapel stripboeken op de WC liggen :+