Vakantieveilingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 20:46

De veiling ervoor zat net in zijn laatste 2 minuten op 10 euro. Maar ik denk dat ik mijn bericht hier te snel gepost heb en alle meelezers op ideeën heb gebracht. Ging ineens erg hard. :=

DonDon

Re: Vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 21:46

Ooh een e-rijbewijs, dan houd ik het ook even in de gaten. Die wil ik ook nog halen.

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 21:52

iemand ervaring met see fly drive via vakantieveilingen?

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 13:52

Iemand hier toevallig ervaringen met zo'n Fletcher voucher via Vakantieveilingen?
Ik heb er een gewonnen en wilde net gaan boeken, maar via de reserveringspagina kan ik alleen de beschikbare data van september zien. Hoe zit dat? :\
Ik zit namelijk vast aan een datum in oktober, maar als ik nergens oktober kan zien...?

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 15:05

Kan pas vanaf het laatste moment, daarom is het zo goedkoop, want weg = weg. Ze laten eerst normaal betalende klanten boeken, als er dan iets over is dan zetten ze die als beschikbare data, je hebt dus niet de zekerheid van de datum die je wilt.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 15:29

Oja, klinkt logisch. Stom dat ik dat niet beter heb uitgezocht, ben weer veel te impulsief gaan bieden. Wordt nog even spannend dan.
Dacht ik een leuk cadeautje voor vriendje bedacht te hebben, is het niet eens zeker of het wel door kan gaan :')

Is dat met die Fletcher vouchers van de Kruidvat ook?

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 15:31

Dat weet ik niet...

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 15:48

Of er is helemaal geen plaats beschikbaar in het hotel :n .

Ik heb dat met een etentje gehad dat ik gewonnen had. Geldigheid voucher een half jaar. Boeken ging op basis van beschikbaarheid en laat er nou geen enkele plaats beschikbaar zijn geweest! Een voucher 'gebakken lucht' gekocht dus.
Dan denk je, doe dan maar gewoon geld terug. Maar nee, je heb geboekt op basis van beschikbaarheid en
als er niks beschikbaar is heb je vette pech.

Kijk dus wel uit met zomaar iets kopen via vakantieveilingen.

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:42

Opgelicht via Vakantieveilingen! (zo voelt het tenminste)

Ik bied op een veiling Valet Parking 8 Dagen Schiphol omdat ik voor 5 dagen naar het buitenland ga in Oktober. Op basis van beschikbaarheid dus heb gebeld met het bedrijf om te vragen of ze uberhaupt beschikbaar zijn die periode. Het antwoord was ja, dus ik heb geboden, gewonnen, betaald en met het waardebon-nummer gereserveerd. Krijg ik meteen een mail dat ze die dagen niet beschikbaar zijn. Zodra ik dus een normale betaler ben is er wel beschikbaarheid, maar twee minuten laten met een waardebon niet? Dit riekt echt naar oplichting en ik maak hier ook melding van bij Vakantieveilingen. Ik ga ze morgen bellen als de klantenservice open is.
Voel me echt genaaid en nog steeds geen oplossing voor het heen en weer gaan naar Schiphol (vertrek en aankomst midden in de nacht, dus dit leek de perfecte oplossing).

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:06

Als je recensies bij al die veilingen zou kunnen plaatsen, zou er van dit soort zaken al heel veel voorkomen kunnen worden en dan zouden de aanbieders ook meer hun best moeten doen om kwaliteit te bieden, als ze willen verkopen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:08

Dat soort dingen zouden imo ook zeker niet mogen! Is laatst toch bij de rijdende rechter zo'n zaak geweest. Alleen dat was via groupon.

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:13

Niemand tips over hoe dit aanpakken, of een vergelijkbare situatie?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:28

Bij de RR hadden ze een afspraak gemaakt en pas na bevestigin gezegd dat ze een waardebon hadden. Vond die Japanner niet leuk.. Maar met dit soort gedrag maken ze het daar zelf naar..

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 08:51

TamaradB schreef:
Opgelicht via Vakantieveilingen! (zo voelt het tenminste)

Ik bied op een veiling Valet Parking 8 Dagen Schiphol omdat ik voor 5 dagen naar het buitenland ga in Oktober. Op basis van beschikbaarheid dus heb gebeld met het bedrijf om te vragen of ze uberhaupt beschikbaar zijn die periode. Het antwoord was ja, dus ik heb geboden, gewonnen, betaald en met het waardebon-nummer gereserveerd. Krijg ik meteen een mail dat ze die dagen niet beschikbaar zijn. Zodra ik dus een normale betaler ben is er wel beschikbaarheid, maar twee minuten laten met een waardebon niet? Dit riekt echt naar oplichting en ik maak hier ook melding van bij Vakantieveilingen. Ik ga ze morgen bellen als de klantenservice open is.
Voel me echt genaaid en nog steeds geen oplossing voor het heen en weer gaan naar Schiphol (vertrek en aankomst midden in de nacht, dus dit leek de perfecte oplossing).

jeetje dat is ook wat! laat je even weten wat ze er van zeiden! suc6!!

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:47

Het is geregeld, brutalen hebben de halve wereld! Het bedrijf is akkoord gegaan met mijn dreigement! Geregeld! :-)

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 13:59

Targaryen schreef:
Oja, klinkt logisch. Stom dat ik dat niet beter heb uitgezocht, ben weer veel te impulsief gaan bieden. Wordt nog even spannend dan.
Dacht ik een leuk cadeautje voor vriendje bedacht te hebben, is het niet eens zeker of het wel door kan gaan :')

Is dat met die Fletcher vouchers van de Kruidvat ook?

Met de vouchers van het Kruidvat kan je sowieso wel een paar maanden vooruit zien en boeken! Bij die vouchers hebben de hotels gewoon van tevoren een bepaald aantal plaatsen beschikbaar gesteld, alleen misschien niet op die ene specifieke datum in het hotel van je voorkeur. Maar ik durf wel te zeggen dat er op jouw datum ergens in oktober, vast wel nog een paar hotels beschikbaar zijn.

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 14:46

ik heb net gereserveerd met die kruidvat bonnen en het viel mij vies tegen wat er maar beschikbaar is. Heb uiteindelijk eind maart in Brielle want dan kan ik dat lekker combineren met de Primark in Rotterdam :)

Maar ik wilde eigenlijk iets voor 30 nov na Apassionata

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 18:04

Ik probeer tickets voor MoviePark te winnen, maar tot nu toe.. Geen schijn van kans :P

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 21:34

Apassionata! :D

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 13:15

wph1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 16:17

Ik bied daar ook maar zoals die hotelbonnen zijn moeilijk in te wisselen, helaas

Kirstennn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 16:20

Ik heb gisteren geboden op de vakantie veiling voor tanden bleken bij beauty compant te rotterdam.
Helaas kan ik hier geen gebruik van maken en bij deze wil ik iemand hier heel blij mee maken?

Ik heb hem voor €24 gewonnen hier komen alleen de administratiekosten nog bij. Ik heb alle emails nog. Wie wilt hem van mij overkopen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 20:34

grr dit vind ik flauw. Ik heb de laatste 3 seconde op een veiling geboden en had het hoogste bod. maar toen zag ik ineens dat ik uitgelogd ben, maar bij hoogste bod staat nu wel 50 euro. Betekend dit dus gewoon dat ik die niet gewonnen heb ?

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-13 20:37

Als je inlogt kun je bij mijn gewonnen veilingen kijken, daar zou hij dan tussen moeten staan :j
En als het goed is ontvang je ook een email als je iets " gewonnen " hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 23:21

Dat heb ik dus niet gekregen. Grr baal hier echt van. Zou een leuk kado voor mijn vriend zijn geweeast. 1 dagje parijs voor 50 euro :) dan maar zo boeken via de organisatie zelf denk ik.