Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. TamaradB schreef:Opgelicht via Vakantieveilingen! (zo voelt het tenminste)
Ik bied op een veiling Valet Parking 8 Dagen Schiphol omdat ik voor 5 dagen naar het buitenland ga in Oktober. Op basis van beschikbaarheid dus heb gebeld met het bedrijf om te vragen of ze uberhaupt beschikbaar zijn die periode. Het antwoord was ja, dus ik heb geboden, gewonnen, betaald en met het waardebon-nummer gereserveerd. Krijg ik meteen een mail dat ze die dagen niet beschikbaar zijn. Zodra ik dus een normale betaler ben is er wel beschikbaarheid, maar twee minuten laten met een waardebon niet? Dit riekt echt naar oplichting en ik maak hier ook melding van bij Vakantieveilingen. Ik ga ze morgen bellen als de klantenservice open is.
Voel me echt genaaid en nog steeds geen oplossing voor het heen en weer gaan naar Schiphol (vertrek en aankomst midden in de nacht, dus dit leek de perfecte oplossing).
Targaryen schreef:Oja, klinkt logisch. Stom dat ik dat niet beter heb uitgezocht, ben weer veel te impulsief gaan bieden. Wordt nog even spannend dan.
Dacht ik een leuk cadeautje voor vriendje bedacht te hebben, is het niet eens zeker of het wel door kan gaan
Is dat met die Fletcher vouchers van de Kruidvat ook?
dan maar zo boeken via de organisatie zelf denk ik.