xSCWx schreef:3maanden geleden ben ik van een paard gevallen tegen een hek (met mijn hoofd).
Ik hield er niks aan over behalve spierpijn.
Ik vroeg me af waarom/waardoor het niet erger was afgelopen, want als ik 2cm hoger was gevallen, had ik mijn nek gebroken.
's nachts werd ik wakker, ik weet niet waarom maar dacht "ik hoor mensen hier vaker over, dat.de tijd op 3:33u staat, daar is iets mee." Dus ik kijk op de klok, jahoor: 3.33u.
Dat vond ik toch wel eng. Ik kon ook niet meer slapen en heb het opgezocht.
Ze zeggen dat het beschermengelen zijn. Nachten daarna werd ik standaard om 3.33u wakker.
Lees al de hele tijd dit topic mee maar nog niet gereageerd. Tot ik net deze post las en ik bedacht dat ik de nacht van donderdag op vrijdag ineens om 3:33 wakker werd, en ik een raar gevoel kreeg, durfde niet meer te slapen eigenlijk en keek steeds naar 1 punt in de kamer. Naar dat punt heb ik veel gekeken de eerste weken nadat mijn moeder overleden was omdat ik het gevoel had dat mijn moeder daar zou 'staan' ofzo ( ze is afgelopen Januari thuis overleden ). Wel apart dat ik nooit wakker word en nu ineens om 3:33 en dat rare gevoel had. Niet echt toeval en hoort dus eigenlijk niet hier thuis maar toch.