xMendy schreef:Oh my. Gaan jullie hier serieus zo'n kansloze discussie aan omdat iemand Freddy schrijft ipv Freddie?
My point exactly. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ben vooral benieuwd of hij zichzelf als zoon van God zag of dat anderen dat ervan hebben gemaakt. Maar ik denk dat het vreselijk frustrerend zou zijn om de waarheid te hebben gezien en dan terug te komen in onze tijd waar iedereen er zijn/haar eigen verhaal van maakt.
Damned schreef:Maar geloof je dan dat er een persoon heeft bestaan uit die tijd die Jezus heette? Of echt alles wat daarover geschreven is in de bijbel enzo?
Damned schreef:Adamootje schreef:Ik zou graag terug in de tijd willen om Jezus te ontmoeten.
Zouden jullie hem dan allemaal zo graag ontmoeten omdat jullie gelovig zijn ? Of heb je echt geen idee van alle andere fantastische tijdperken die je zou kunnen bezoeken ?
ik begrijp niet wie je bedoeld met 'jullie allemaal'??

Dino's lijken mij ook nog wel interessant. En ik zou de oerknal willen zien... ooh mag je echt maar 1 ding kiezen? Ik heb meer tijd en locaties nodig dan 1 dag! Damned schreef:Ik schreef 'jullie allemaal' omdat er al redelijk veel mensen naar Jezus willen
Ik vond het gewoon een beetje raar omdat dat nu echt het laatste is waar ik zou aan denken om naartoe te gaan
Ik denk dat een ontmoeting met Jezus juist voor veel duidelijkheid kan zorgen, vandaar mijn keuze. Ik kan ook goed begrijpen waarom jij voor een andere dag zou kiezen hoor.