Is laatste tijd wel iets geminderd. En zeker sinds die stomme ingreep aan mijn gehemelte van vorige week.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sworry

Varekaj schreef:Wanneer ik op de weegschaal sta hoor ik vaak "hoe kan het dat je zo weinig weegt en toch zoveel kan (vr)eten?"Is laatste tijd wel iets geminderd. En zeker sinds die stomme ingreep aan mijn gehemelte van vorige week..
GlenFiddich schreef:Ik moest dikwijls naar het medisch onderzoek door mijn groeispurten. De vrouw die mij moest meten, had telkens een stoel nemen om de meter te kunnen lezen. En op de weegschaal was het "dat is gene vetten é, eet jij wel genoeg?"
Optiwolk schreef:GlenFiddich schreef:Ik moest dikwijls naar het medisch onderzoek door mijn groeispurten. De vrouw die mij moest meten, had telkens een stoel nemen om de meter te kunnen lezen. En op de weegschaal was het "dat is gene vetten é, eet jij wel genoeg?"
Friesje, ik wil ook wel pb hoor
Aaah dit is zo bekend!
Ik heb maanden een BMI van ongeveer 16 gehad en ze hebben zelf naar mijn ouders gebeld om te vragen of ik toch wel niet zeker anorexia had?
(Ik at toen meer dan vader (1.80) en schoonbroer (1.95 en toen waterpolo-speler op nationaal niveau) samen.)
Ik sportte toen gewoon een goeie 10 à 15u/week en ben 18 cm in 18 maanden gegroeid
Geryon schreef:carr_friesje schreef:Ik had laatst een héle lompe/foute opmerking
Vriend stikte zowat van 't lachen. alleen helaas véél te 18+ voor bokt
Ik wil oooook een pb
GlenFiddich schreef:Ik moest dikwijls naar het medisch onderzoek door mijn groeispurten. De vrouw die mij moest meten, had telkens een stoel nemen om de meter te kunnen lezen. En op de weegschaal was het "dat is gene vetten é, eet jij wel genoeg?"
[/quote]