Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 20:54

Wanneer ik op de weegschaal sta hoor ik vaak "hoe kan het dat je zo weinig weegt en toch zoveel kan (vr)eten?" :)) Is laatste tijd wel iets geminderd. En zeker sinds die stomme ingreep aan mijn gehemelte van vorige week..

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 20:55

hmmm, vooruit: kijkje in mijn geest:

- Was met wat collega's en manager uit eten: manager moest eerder weg en legt 30 euro naast mijn bord waarop ik heel charmant zeg: das heel aardig van je maar daar doe ik het niet voor :o :D

Het was eruit voordat ik het besefte...Hij was nog niet zo lang mijn manager en ik kende hem nog niet heel goed, maar hij moest gelukkig erg lachen en sindsdien kunnen we het goed vinden..hihi (naja, niet zooo goed voor het geval dat je het je afvraagt..)

Tevens op mijn man zijn voet gaan staan waardoor hij valt en enkelbanden scheurt.. :(:) sworry :o

kan er nog veel meer noemen, maar dan durf ik me niet meer te vertonen hier...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 21:01

Ik moest bij vriendje dit weekend een paar dingen opmeten voor een eventuele inbouwkast voor onze kleren. Ik kon overal bij, behalve de hoogte van de opening waar de deur in zou komen. Een stoel uit de eetkamer kan ik niet naar boven dragen, die zijn best zwaar. In de keuken zijn het draaiende barkruks, ook loodzwaar, dus evenmin een optie. Bed stond te ver weg en een lege wasmand, hmz. Toch maar niet, wedden dat ik er zo doorheen zak :))

Ik geef de maten door aan vriendje via skype zodat hij wat kan tekenen en plannen op de vrije momenten van werk. Hij vraagt dus ook "en hoe hoog is die opening", waarbij ik toegeef dat ik er niet bij kon. Zegt ie al lachend "schat, kijk volgende keer in de logeerkamer, daar staat een opstapje, je hebt het daar zelf nog gezet vlak voor vertrek".
Waarom heeft die kerel zo'n goed geheugen :+

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 21:27

Varekaj schreef:
Wanneer ik op de weegschaal sta hoor ik vaak "hoe kan het dat je zo weinig weegt en toch zoveel kan (vr)eten?" :)) Is laatste tijd wel iets geminderd. En zeker sinds die stomme ingreep aan mijn gehemelte van vorige week..

Hoe gaat het daar mee? Ik had bij het eten ook last (pijnscheuten tot in de top van mijn schedel, constante doffe pijn in heel de bovenkant van mijn mond, bloedsmaak) maar er moet al veel gebeuren eer ik mijn eetlust laat bederven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 21:39

Blijkbaar ontsteking gehad als reactie op de draadjes waarmee ze een stukje gehecht hebben. Die zijn er nu uit sinds vrijdag, moet 2 soorten zalf 2x/dag smeren en dan is het doenbaar, maar ik kan nog steeds weinig eten qua vaste voeding en het gaat traag. Ben nog steeds erg drukgevoelig op die plek.
Heb nu ook al 2 dagen fikse hoofdpijn, maar ik ben niet zeker of het daarvan komt. Dacht eerst aan uitstralingspijn of onbewust kaken klemmen door de pijnscheuten en dan zo hoofdpijn krijgen, ofwel door de slag in mijn nek die ik gisteren bij paardrijden heb gehad. Sprongetje gepakt van 60cm, nog 2 galoppassen erna en paard mistrapt zich vooraan, zakt stuk op zijn knie. Had het niet zien aankomen en door de schok aan de teugels werd ik naar voor gesleurd, maar nogal ruw. Mijn nek heeft daarbij een klap naar achter gehad, heb het voelen "kraken" zeg maar. Op zich ging het toen nog best goed, alleen even beetje goed geschrokken maar rond de namiddag (is rond 10u 's ochtends gebeurd) kwam de hoofdpijn opzetten. Ook met fikse pijn vanmorgen opgestaan aan gehemelte, gegroomt op wedstrijd en sinds deze namiddag weer echt zware hoofdpijn...

Ga nu mijn bed opzoeken, en is het morgen niet over ga ik even op het werk info vragen of ik niks moet laten checken.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 21:50

carr_friesje schreef:
Ik had laatst een héle lompe/foute opmerking :')
Vriend stikte zowat van 't lachen. alleen helaas véél te 18+ voor bokt _O-

Ik wil oooook een pb :D

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 22:01

GlenFiddich schreef:
Ik moest dikwijls naar het medisch onderzoek door mijn groeispurten. De vrouw die mij moest meten, had telkens een stoel nemen om de meter te kunnen lezen. En op de weegschaal was het "dat is gene vetten é, eet jij wel genoeg?"

Friesje, ik wil ook wel pb hoor

Aaah dit is zo bekend!
Ik heb maanden een BMI van ongeveer 16 gehad en ze hebben zelf naar mijn ouders gebeld om te vragen of ik toch wel niet zeker anorexia had?
(Ik at toen meer dan vader (1.80) en schoonbroer (1.95 en toen waterpolo-speler op nationaal niveau) samen.)
Ik sportte toen gewoon een goeie 10 à 15u/week en ben 18 cm in 18 maanden gegroeid :=

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 18:40

Optiwolk schreef:
GlenFiddich schreef:
Ik moest dikwijls naar het medisch onderzoek door mijn groeispurten. De vrouw die mij moest meten, had telkens een stoel nemen om de meter te kunnen lezen. En op de weegschaal was het "dat is gene vetten é, eet jij wel genoeg?"

Aaah dit is zo bekend!
Ik heb maanden een BMI van ongeveer 16 gehad en ze hebben zelf naar mijn ouders gebeld om te vragen of ik toch wel niet zeker anorexia had?
(Ik at toen meer dan vader (1.80) en schoonbroer (1.95 en toen waterpolo-speler op nationaal niveau) samen.)
Ik sportte toen gewoon een goeie 10 à 15u/week en ben 18 cm in 18 maanden gegroeid :=

Ik ben 12 cm gegroeid in 7 maanden, ik ken het gevoel.

Hoe gaat het nu met jou, Varekaj? Het lijkt echt of je vriend nog in de lappenmand gaat mogen kijken bij zijn thuiskomst als hij je wil vinden.

En bij Carr_friesje... laten we zeggen dat haar vriend een "bofkont" is.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 18:45

Geryon schreef:
carr_friesje schreef:
Ik had laatst een héle lompe/foute opmerking :')
Vriend stikte zowat van 't lachen. alleen helaas véél te 18+ voor bokt _O-

Ik wil oooook een pb :D

En ik wil ook een pb! Veel te nieuwsgierig nu
Ik ben ook lomp, sla te hard als het als een zacht tikje is bedoeld en knal overal tegen aan
Qua taalgebruik valt het dan wel weer mee

Norton

Re: Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 18:56

In de categorie lompe opmerkingen heb ik er ook wel ooit een tegen mijn baas gemaakt.

Ik was die dag gewoon chagi heb je soms als vrouw. Dus al de hele ochtend enigszins oorlog met min baas. Zegt mijn toenmalige baas: Ongesteld zeker? Dus ik flapte eruit en jij hebt zeker niet gemogen gisteravond!

Tja niet erg tactisch, maar als je bij een wegenbouwer werkt dan wen je er aan. Zit op mijn huidige afdeling met 20 mannen dus alle lompe opmerkingen vliegen door de ruimte.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 18:57

GlenFiddich schreef:

Aaah dit is zo bekend!
Ik sportte toen gewoon een goeie 10 à 15u/week en ben 18 cm in 18 maanden gegroeid :=[/quote]

En bij Carr_friesje... laten we zeggen dat haar vriend een "bofkont" is.[/quote]

OMG HAHAHA _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 20:23

Het gaat op zich best een beetje, had weer wat hoofdpijn vanmorgen maar ben er vanaf geraakt. Wel nog steeds pijn aan gehemelte, dus als dat niet over is ga ik woensdag (alweer) bij de stomato. Op dit moment eet ik dus nog steeds zachte en vloeibare dingen. En ik begin het kotsbeu te worden :o

Vanmorgen een prachtactie gehad in de categorie "'t is een blondje". Om 20 voor 7 kom ik toe aan mijn werk, en wil de inrit inrijden naar mijn parkeerplek. Staat er een auto gewoon voor geparkeerd, en zo op het zicht is hij leeg. Eens goed gevloekt en maar beslist om rond het blokje te rijden in de hoop een plek te vinden. Had niet het idee dat de bestuurder om dat mooie uur zo spontaan zou opdagen. Jammer genoeg geen plek, dus terug naar daar en auto aan de overkant van d straat even gezet. Ik stap uit, stap naar de auto, tuur naar binnen op zoek naar een aanwijzing. Ik zie niks, en loop naar de voorkant, en dan hoor ik ineens zacht muziek. Hmz, raar. Kijk nog eens in de auto, zie niks, kijk rond, zie niks. Kijk terug in de auto... en ik schrik me rot! Zit er een potzwarte neger in die wagen naar me te zwaaien op de bestuurdersstoel. Die zat er dus al de hele tijd, maar omdat het nog schemerde buiten en met zwart interieur had ik die totaal niet zien zitten :')
Meneer vriendelijk gevraagd of ie zich wou verzetten zodat ik de parking op kon. Deed hij met tegenzin, maar God wat heb ik me kapot geschaamd :))

Was echt letterlijk zo'n neger waarvan ze zeggen dat je in het donker enkel zijn ogen ziet als ze open zijn en zijn tanden als hij lacht.

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 20:55

oké, mijn bokt reputatie is nu officieel naar de kl*te :')

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 20:59

carr_friesje schreef:

Maar nee hoor, we hebben je gewoon "van de andere kant" leren kennen. :)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 21:52

GlenFiddich schreef:
carr_friesje schreef:

Van de andere kant _O- _O- _O-

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 22:00

GlenFiddich schreef:
carr_friesje schreef:

pppffff hahahahahahahahaha _O- _O- _O- _O-
valtvanstoelvanhetlachen

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 22:02

-O-

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 22:03

Joh dat is het geval bij heel veel mensen :D

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 22:07

carr_friesje schreef:

Zou ook wel graag een pb'tje willen hoor, iedereen heeft me hier mega nieuwsgierig gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 22:17

Ja, nu wil ik het intussen ook wel weten :p

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 22:20

wat een leuk topic!

Zelf heb ik ook altijd lompe dingen maar kan er altijd om lachen en vriendjelief ook gelukkig :P

Ooit waren we eens in het bos aan het wandelen liet ik een enorme boer. Kwamen er net mensen aan lopen natuurlijk maar mijn vriend werd aan gekeken :P

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 22:28

Een vriendin van me is op zich behoorlijk preuts. Op een gegeven moment hadden we het op station Amsterdam over cupmaten, en toen zei ze dat haar borsten best wel klein zijn, waarop ik antwoordde dat mijn borsten ook best wat groter hadden gemogen. Uit het niets grijpt ze me in een ondoordachte actie recht in mijn boobies, 'jouwe zijn echt groter dan de mijne hoor!'. Pas daarna drong het tot haar door wat ze gedaan had, en ze schaamde zich volgens mij nog een stuk erger dan ik :')

Overigens moet ik toegeven dat ik absoluut het lompe figuur in de vriendengroep ben. Ik zou ook echt wel vaker mijn grote flapuit mond mogen houden. :=

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 09:14

Ik wacht ook nog steeds op dat pb'tje :P

Haha Russel :D
Gediscussier over cupmaten komt mij zo bekend voor, maar ik werk ook vakantiebaantje in een lingeriewinkel :')

Niet zo flink van mij deze ochtend: vriendlief stuurt netjes voor hij start met werken een smsje (mag voor veiligheidsredenen gsm niet bijhebben en zo weet ik dat hij veilig op z'n werk is). In plaats van netjes goeiemorgen oid terug te sturen was het vandaag "ok".
Tien minuutjes later mailtje in de mailbox "Goeiemorgen m'n ochtendhumeurtje, mail eens als je deftig wakker bent"
Classic Opti

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 09:49

Whoehahahaa mooie kerel heb je opti :)

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 10:31

toen ik bij mijn vriend ging wonen wilde ik heel graag nieuwe gordijnen in de slaapkamer. Want god wat waren die van hem lelijk. Dus nieuwe gekocht (gewoon goedkope trouwens) die iets te lang waren maar ach dat mag de pret niet drukken. Ware het niet dat ik vanochtend met mijn platvoeten op net dat kleine te lange stukje ben gaan staan waardoor de hele gordijnroede naar beneden is gekomen :S Gelukkig is vriendlief een week in t buitenland, dan kan ik het nog fixen voor hij terug komt {:}