Nienke89 schreef:Gelukkig was ik nog te jong om bewust meer te hebben gemaakt maar gênant is het wel.
Mijn moeder was met mij voor het eerst naar het consultatiebureau geweest. Alles was goed dus ik werd weer aangekleed in de buggy gelegd en toen ging ze zelf dr jas nog even aantrekken.
Opwegen naar huis had ze wel de hele tijd het idee dat ze "iets" vergeten was.....
Eenmaal thuis vroeg mijn vader hoe het was gegaan om er vervolgens achteraan te vragen, maar waar is ze nu dan?
En pas toen schoot mijn moeder te binnen "wat" ze vergeten was...
Als een gek terug naar het consultatiebureau en daar lag ik nog keurig in mijn buggy naast de kapstok.
Zoiets is ook bij mijn achterneef gebeurd 
Mn moeder moet áltijd aan IEDEREEN (incluse nieuwe klanten..) vertellen welke streken ik had toen ik klein was... MAM!! SSHHTT!!
Dat jullie zoiets tegen je moeder kunnen zeggen, die van mij geeft me de rest van mn leven paardrij-arrest en praat ik weet niet hoelang niet tegen me, tot IK mn excuses heb aangeboden..
En als we ruzie hebben heb ik het altijd gedaan, dan moet IK sorry zeggen want anders kan ik paardrijden wel vergeten en ik heb écht een hekel aan ruzie met mn moeder, want dan is ze echt een bitch..
Verder is ze wel de allerliefste moeder die er is want ik mag superveel en wordt heel vrij opgevoed 
Enne.. Als er een wijntje teveel naar binnen is geslokt in het openbaar komen de aller-genantste momenten in mn leven naar boven..
Ohja, bij het passen lekker hardop zeggen dat mn zwembandjes teveel te zien zijn..
Qua shoppen, alles wat ik leuk vind, ben ik te dik voor. Trekt zij iets uit de rekken wat ik niet nodig heb of echt niet wil.. We staan mekaar echt tegen wat dat betreft, MAAR we zijn wel eerlijk