Ik heb altijd oudere vriendjes gehad,
Nou ik leef nog en ben er net slechter op geworden
alleen nog maar wijzer! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xSlvna schreef:Nogmaals, wat betreft jongens, lezen hè.
Eulogy, is toch zo? Ze doet alsof het alleen de 16 jarige gebeurt, terwijl genoeg meiden die de 18 gepasseerd zijn (nog altijd) dom en naïef zijn, toch?
Wat een 16 jarige kan gebeuren met een 16 jarige vriend, kan een 16 jarige ook gebeuren met een 21 jarige vriend maar ook een 21 jarige met een 21 jarige vriend. Zie daarom eigenlijk geen reden om iets te laten om het getal, kom op.
bontebonte schreef:bello2005 schreef:ik noem een 16 jarige wel degelijk nog een kind.
en ik snap niet wat een 21 jarige in een 16 jarige ziet.
genoeg, en inderdaad met nadruk op genoeg ( dus niet iedereen), zijn op 16 jarige leeftijd te beinvloedbaar.
je hoort genoeg verhalen.
maar lekker boeiend en allemaal off topic, mijn mening klaar.
16 jaar is zeker niet nog een kind hoor !
shilady schreef:Xslvna
Ja vind ik ook heel erg ook onder mensen boven de 21 is er ook groepsdruk
xSlvna schreef:lifaya schreef:ik had een BFWB (best friend with benefits) die even oud was rond mijn 16e dus niks schokkends.
Niks schokkends, wat versta jij onder benefits? Hetgeen wat ik daar onder versta vind ik niet echt acceptabel voor een 16 jarige, of dat nu met een 15 jarige is of met een 30 jarige
het was niet relatie noemenswaardig maar vonden elkaar wel leuk en profiteerde daar ook van. Zie daar het probleem niet van in. No harm was done
ken hem nog steeds Eulogy schreef:xSlvna schreef:Nogmaals, wat betreft jongens, lezen hè.
Eulogy, is toch zo? Ze doet alsof het alleen de 16 jarige gebeurt, terwijl genoeg meiden die de 18 gepasseerd zijn (nog altijd) dom en naïef zijn, toch?
Wat een 16 jarige kan gebeuren met een 16 jarige vriend, kan een 16 jarige ook gebeuren met een 21 jarige vriend maar ook een 21 jarige met een 21 jarige vriend. Zie daarom eigenlijk geen reden om iets te laten om het getal, kom op.
Nogmaals: vind je een 14-jarige met een 21-jarige (of een 19-jarige, als je het verschil op 5 jaar wil houden) dan ook geen probleem?
En ik zou het niet dom en naïef noemen, dat toont inderdaad aan dat je zelf ook nog behoorlijk wat levenservaring mist, ik vind je om heel eerlijk te zijn niet ontzettend volwassen over komen. Over het algemeen zijn 16-jarigen nog kinderen.
xSlvna schreef:14, mweh ik weet het niet, die zitten 'net op de middelbare'. Ik heb bijvoorbeeld mijn MBO diploma nu opzak, bezig met mijn vervolgopleiding binnenkort en ondertussen werken, wat doet gemiddelde 20 jarige? Opleiding of werken. Ondertussen die fase 'opstap gaan en zuipen' voorbij (als ze die uberhaubt al hebben gehad) en tijd voor een vriendin, meiden zijn doorgaans niet zo een feestbeesten dus opzich, vind ik, zelfde interesses, bezigheden, 'fase' om het maar te zeggen.
14 vind ik verder nog echt kind, al zullen daar ook uitzonderingen in zitten, minder dan bij de 16 jarige. Zijn nog bezig met puberen, koppig zijn etc. etc. etc. etc. etc., genoeg 16 jarige zijn daar toch al langzamerhand uit.
En sinds wanneer gaan meisjes niet uit?
daar moet ze dan ook heel ver boven staan!