Rare opmerkingen tijdens het uitgaan!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 02:13

BonteLisa schreef:
DaisyDarling schreef:
Wat komen hier machtige verhalen voorbij! :D

Ik stap zelf al een tijdje niet meer, maar met Nieuwjaar gebeurde er wel iets vaags.
Ik liep naar de bar, bestel iets en naast me staat/zit een blonde gast. Echt zo'n boer/keet-ganger :')
Hij begint een gesprek waarin ie er zeker van is dat ik uit Wommels kom. Ik vertellen dat ik daar niet vandaar kom, 'nee jij woont echt in Wommels hoor meisje!' . Nou goed, 'ik ga wel verhuizen'. Hij helemaal blij, krijg een drankje van hem. Ik zag mijn vriend al naar ons kijken, maar ik moest zo lachen om hoe ie alles zei dat ik niet weg wilde lopen :+ . Vervolgens vraagt ie hoe ik heet en antwoord dan voor me 'Jij bent rixt!' . Ik probeer ook dat weer te ontkennen maar dat lukt niet 'want jij bent echt rixt want ik herken jou nog'. Ik had die jongen nog nooit gezien, maartoch.

Vervolgens, uurtje of 5/6, wij komen die kroeg uit, komt die gast me achterna, grijpt me bij mijn middel en draait me om 'Vanavond ben je toch echt mijn rixt! <3 '. Ik had het niet meer :'). Weer probeer ik hem uit te leggen dat ik niet Rixt ben en niet in Wommels woon, waarna hij plotseling een moment van helderheid krijgt, tranen in zijn ogen krijgt en vraagt 'Wil je dan vanavond Rixt zijn?' . Maar daar kon ik geen antwoord op geven omdat mijn vriend er inmiddels genoeg van had :+, terwijl ik het vreselijk grappig vond.

Nu nog steeds als mijn vriend mijn middel grijpt zeg ik graag 'Ik ben Rixt'. En dan wordt ie boos :')

ik vind deze echt geniaal :D vooral t einde ;)
Een vriendin van mij had ook een keer last van een jongen die haar elke keer als ze langsliep over haar hoofd aaide en zei, 'Hé Roos.' en dan als ze doorliep (want ze heet helemaal geen Roos :') ): 'Roos! Hé, Roos, wacht dan! Roos!' :')

Die met die vonk en die aansteker heb ik ook gehoord trouwens, afgelopen vakantie :+

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 20:13

"Dus jij studeert dierwetenschappen. Kun je het dan ook heel goed op z'n hondjes?"
-O-

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 20:15

machotjuh schreef:
We stonden te wachten op onze jassen na een avondje stappen. Toen kwamen er 2 jongens naar me toe en zeiden: zo jij bent echt een lelijk kk varken... Mijn avond was in 1 klap verziekt.
Snap tot op heden nog niet waarom je zoiets tegen iemand moet zeggen..

Oh wat erg :( :(:)
Dat mensen zoiets uit hun strot krijgen!

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 20:29

_Eveline schreef:
"Dus jij studeert dierwetenschappen. Kun je het dan ook heel goed op z'n hondjes?"
-O-

Vind deze eigenlijk wel grappig bedacht moet ik zeggen :+

Kirsha

Re: Rare opmerkingen tijdens het uitgaan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 21:04

Of nog erger, ook in die trant: als ze de deur openhouden en dan zeggen 'dames gaan voor, als de heren daarna achterlangs mogen' :')

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 21:38

_Eveline schreef:
-O-

Mijn vriend gebruikt die ook op mij :') alleen studeer ik dierverzorging.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 23:42

Ik had een tshirt van het merk only, en er staat ook only vooraan erop gedrukt. Begon er een jongen te zingen: Only yooouuu, can make.. :+

Of met carnaval toen ik als brandweervrouw verkleed was: ooh blus me, ik sta in vuur en vlam!

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 23:54

Waarom dans je niet >;) ...

Meile

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 00:12

_Eveline schreef:
-O-

Haha Eveline! XD
Die heb ik nog nooit gehoord, waar heb je die vandaan?

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 01:01

Wat een geweldig topic! Ik heb om meerdere opmerkingen echt heel hard moeten lachen :')

Een jaar of wat geleden was ik met mijn toenmalige vriend en een groepje vrienden uit. Ik hou nogal van meezingen, dus ik stond te blèren op een of andere hit. Komt er een oudere vent met een zwaar accent naar me toe, die tegen me begint te zeggen hoe mooi ik wel niet kan zingen :+ Ik kwam niet van hem af, dus heb ik met "kijk, dit is mijn vriend!" mezelf uit de voeten gemaakt en kon hij die vent mooi even afpoeieren :Y)

Vorige week was ik met een vriendin in Amsterdam uit en we vermaakten ons geweldig. Kom er een vent naast ons dansen, helemaal in zn uppie. Vervolgens vraagt ie met zo'n echt Amsterdams accent waar we vandaan komen, hoe we hier zijn gekomen. Ik vertelde hem dat we met de bus terug moesten. "Oh, maar jullie mogen wel bij mij op de bank slapen!" Uhhh wat? Nee :') Toen mijn vriendin later met een leuke jongen stond te dansen en daarna te zoenen, kwam die vent weer langs. Begon hij te vragen waarom ze met hem danste, dat ze beter bij die gasten weg kon blijven, en dat we écht bij hem op de bank mochten slapen :+ Ik heb hem nog maar een keer vriendelijk bedankt.

minkxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 01:05

Geweldig topic! _/-\o_
ik hoor ook genoeg gekke dingen, en dan vooral over mijn (echte) rode haar :')
vaak hoor ik als ik de kroeg in loop al jongens zingen 'meisjes met rode haaaaaren......'
voor degene die t liedje niet kennen.. http://www.youtube.com/watch?v=q3VxEAGuYsk

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 02:58

Ik ben mijn telefoonnummer kwijt, mag ik misschien die van jou? ............. Dus :')

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 12:29

Hahaha ik ga zaterdag stappen sinds lange tijd.. Ben benieuwd!

Ooit toen ik net 16 was ging ik stappen bij De Radstake, werd er gevraagd of ik mee brommers ging kiek'n.. Wist ik veel wat dat was!

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 12:42

Hahaha Brommers Kiek'n :P Dat zeggen mijn ouders en ik steeds..
Als ik weer een knappe jongen zie is het: "Mamm BROMMER!" :') geweldig

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 12:51

Hahaha geweldig topic :')
Ik ga vanavond uit dus ik let goed op

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 13:10

Rampshellie schreef:

Ooit toen ik net 16 was ging ik stappen bij De Radstake, werd er gevraagd of ik mee brommers ging kiek'n.. Wist ik veel wat dat was!

wat betekend dat dan? :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 13:11

Batsen :p

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 13:14

Rampshellie schreef:

Hahahahahah :')

marletjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 13:14

Laatst nog in de kroeg, ik was daar met 2 vrienden en vriendje. Komen er een blonde jongen een man van denk 55 en een jongen met zwart haar naar me toe (boeren).
Zei die blonde: kom je dansen?
Ik: nee
Blonde: jij wilt wel dansen, ik zie het in je ogen
Ik: gaat niet gebeuren,sorry.
Die oude man: Als ie nuchter is is ie echt een knappe vent
Ik: mijn vriend is 1000x knapper, en die zit naast me
Die oude man vertelde tegen die blonde dat ik een vriend had.
Blonde: Maar wij gaan wel dansen meisje
Ik: nee
Steekt die oude man z'n hand uit naar m'n vriend en zegt: als zij jouw meisje is ben ik jouw gabber.
En die zwarte jongen zat daar maar in z'n eentje met z'n biertje, vast te denken waarom zijn vrienden een meisje van 15 proberen te krijgen :+

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 13:22

LittleMissMe schreef:
_Eveline schreef:
-O-

Haha Eveline! XD
Die heb ik nog nooit gehoord, waar heb je die vandaan?

Die kreeg ik afgelopen woensdag te horen, kerel dacht dat ie grappig was, ofzo. :P

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 13:25

Ik stond tijdens mijn eerste avondje stappen na de komst van mijn dochtertje even gezellig bij vriendjelief om een knuffeltje te halen ( normaal komen we elkaar bij aankomst en bij vertrek tegen :+ ). Geen geklef, geen zoentje, verder helemaal niets, alleen even bij hem staan..
Komt er zo'n klein ventje naar me toe 'ohhhh, jij wil hem wel, ohhh jullie gaan vanavond samen leuke dingen doen, jij valt echt wel op hem bla bla bla..' Waarop ik heel leuk vertel dat ik een kind met hem heb en dus wel met hem moet slapen vannacht. Je had zijn hoofd moeten zien :') Hij liep maar snel weg..
Je kon mij opvegen want het is voor vele een vraag wie nou bij mij hoort.

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 13:59

'Ben jij een dokter?'
euhm nee ?
'Mijn hart klopt zo snel moet je voelen'
Voor dat ik het in de gaten heb heeft hij mijn hand te pakken en voel ik zijn hartslag :')
'Wat moet ik nu doen?'
Dus ik lekker droog; ik zou naar huis gaan, dan komt het vast goed

Daarna kwam nog een heel verhaal wat niet erg interessant was :P

Nog een:
'Is jouw vader een dief?'
Ik: Nee?
'Oh volgens mij wel, hij heeft namelijk alle sterren uit de hemel gestolen en in jouw ogen gestopt'
Ik: ... duss..

Ik heb wel meerdere rare openingszinnen gehad, jammer genoeg onthoud ik ze nooit..

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 00:39

Ja kwam wel een paar goeie tegen :')
Het was schuimparty dus.
Hij: ik heb geen sieraden
Ik: oke
Hij: dus mag ik je met het schuim versieren ?

Tja..

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 02:26

Vanavond niet gek veel behalve: wow!! Jouw ogen kijken echt overal doorheen!!

Euuu...

Ja zo helder zijn ze!

Ok :')

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 02:44

Pff.. ik zat eens alleen aan de bushalte, kwam er een of andere gozer (een turk) naast mij staan, ik ging dan ergens anders gaan zitten, kwam hij naast mij zitten. Zit hij eerst wat te zeveren van 'ga jij naar huis' etc. Opeens ging hij met zijn hand over mijn rug(kippenvel moment :') ) "jij gebt mooie jas aan", eeuh okee?? :')

Ik haat het echt om alleen te zitten aan de bushaltes :=