De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 17:07

Oh surprises.. :=
op de basisschool heb ik samen met mijn moeder uuuuuuuuuren geknutseld aan een papier mache pikachu, hij was echt heel erg gaaf geworden, buitenkant helemaal beplakt met kleine bolletjes crepe papier..
Wat kreeg ik terug? Een schoenendoos met wat hooi en dat moest een paardenstal voorstellen -O-

Oh en vorig jaar, kreeg van een vriendin een doos met allemaal makeupjes (mascara, oogschaduw, nagellakjes).. Maak je mij altijd blij mee! Alleen toen ik thuis kwam bleek dat ze oude nagellakjes van haar zelf had gepakt _-:(

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 17:26

Ik heb laatst nog een "leuk" cadeautje gekregen van de oma van een vriendin van me. Ik had voor haar een brief opgesteld voor haar Nederlandse huisbaas omdat er van alles mankeert aan het gebouw, en dit kreeg ik als bedankje. Ik weet niet wat ik er mee moet, het staat in de weg in de keuken. A: ik drink geen thee, alleen koffie direct uit mijn Dolce gusto apparaat en B: ze zijn echt spuuglelijk :D Ze vond het een leuk cadeautje voor mij, paste helemaal bij mij, want ze had de set ooit eens in Nederland gekocht... Ik denk dat ik het op Ebay ga proberen te verkopen :')

http://i71.photobucket.com/albums/i156/ ... bea479.jpg

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 17:27

Ik vind het fantastisch, het is kitch!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 17:28

Kopen? :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 17:30

Fry schreef:
Mijn ergste cadeau was 1 jaar geleden.
Een klasgenootje die op mn feest was uitgenodigd gaf me een 'tegoedbon' voor dat ze een schilderij zou maken...(ze kan eigenlijk niet zo goed schilderen)... nogsteeds niets gehad. Dat is wel zuur.

Haha dit ken ik, een vriendin die ik nu (gelukkig) niet meer spreek kan ook niet schilderen en wilde voor mijn verjaardag mijn portret maken. Dan zeg je ook niet dat je het liever niet hebt, zeg maar :/

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 17:40

Ik heb een keer een afschuwelijk, maar achteraf super funny cadeau gehad. Vroeg voor mijn 15de verjaardag geld, kreeg ik twee afgrijselijke huidskleurige, figuurcorrigerende onderbroeken in maat 42 (ik heb s/m of 38) met de bon erbij. Was dus de bedoeling dat ik die ging terugbrengen naar de winkel en dan had ik mijn geld. :')

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 17:41

Ik kreeg voor mijn 22ste verjaardag een baby varkentje. Mijn beste vriendin van dat moment was niet bepaald op de hoogte dat ik NIET van verassingen hield. Ze nam 'vulling voor mijn varken' daarom iets te serieus (geld...). Ik heb nooit op mijn eigen verjaardag zo lopen janken..

Waar ik wel om moest lachen: dit jaar vroeg ik, wederom, geld. Kreeg ik papier... Wc papier... Waar geld op gedrukt stond :')

Fry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 17:42

lieveli schreef:
Fry schreef:
Mijn ergste cadeau was 1 jaar geleden.
Een klasgenootje die op mn feest was uitgenodigd gaf me een 'tegoedbon' voor dat ze een schilderij zou maken...(ze kan eigenlijk niet zo goed schilderen)... nogsteeds niets gehad. Dat is wel zuur.

Haha dit ken ik, een vriendin die ik nu (gelukkig) niet meer spreek kan ook niet schilderen en wilde voor mijn verjaardag mijn portret maken. Dan zeg je ook niet dat je het liever niet hebt, zeg maar :/

Hahah
nouja ze heeft het nooit gemaakt dus heb het niet hoeven zeggen :')

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 17:44

Wat een vreselijke kado's allemaal.

Toen ik 13 werd kreeg ik van kennissen een Dildo. Die man was erg oversext en dan zoiets krijgen van een 50jarige man in een woonkamer met visite was wel heeeeel erg vernederend. Zijn woorden erbij waren dat als ik 15 werd ik een grotere kreeg.
Pff ik speelde toen net niet meer met mijn barbie's.
Gelukkig verbraken mijn ouders kort daarna hun vriendschap.

XxChelsey1xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 17:46

czarina schreef:

Toen ik 13 werd kreeg ik van kennissen een Dildo. Die man was erg oversext en dan zoiets krijgen van een 50jarige man in een woonkamer met visite was wel heeeeel erg vernederend. Zijn woorden erbij waren dat als ik 15 werd ik een grotere kreeg.

dat klinkt gewoon ziek :r

Nies_

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 17:48

Een Donald Duck zomerboek oid, maar daar stopt het niet bij, de puzzels waren al ingevuld! Da's makkelijk!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 17:49

als ik kados krijg wat ik niet leuk of lelijk vind laat ik het het liefst ingepakt zitten en komt het in de kast testaan en wordt het een doorgeef kado..
alleen ff goed nadenken van wie je wat hebt gekregen en dat diegene dan niet toevallig erbij is als je het weer weg geeft :+

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 17:52

czarina schreef:

:r

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 17:55

Vorig jaar kreeg ik van iemand een enveloppe, met daarin een uitgeknipte tegoed bon (wss uit de Veronica gids) voor een gratis Hotstone massage, bij 'aanschaf' van een sauna arrangement voor 2 personen (a 40 euro pp die ik dan zelf moest dokken)
Ik hou niet van sauna's en t was ook nog es aan de andere kant van t land.
Domper :+

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 17:57

czarina schreef:

Jeetje dat vind ik niet meer grappig maar inderdaad gewoon ziek, bah dat doe je toch niet als ouwe vent bij een 13jarige :r . Als ik je ouders was geweest had ik hem direct buiten gezet en gezegd dat hij gecastreerd werd als hij nog ooit in je buurt durfde komen :r .

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 18:01

Ik heb ooit met surprise gehad idd.. Soort schilderijboek met een foto en gedicht. Wat krijg ik? Een plastic tasje met een vage cd wat totaal niet mijn smaak was. Bonnetje zat erbij, mocht ik willen ruilen. Man, wat was ik teleurgesteld...

friendlyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 18:02

Alja schreef:
als ik kados krijg wat ik niet leuk of lelijk vind laat ik het het liefst ingepakt zitten en komt het in de kast testaan en wordt het een doorgeef kado..
alleen ff goed nadenken van wie je wat hebt gekregen en dat diegene dan niet toevallig erbij is als je het weer weg geeft :+

Post-it opplakken met de naam van wie je het gehad hebt. Scheelt weer onthouden ook :)*

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 18:11

SindyKaya schreef:
Een Dora kleurboek toen ik 12 werd :+

Ik een dora kleurdoos haha :+
En dit meen ik serieus

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 18:51

czarina schreef:

Ieeuuuww :r Dat is wel bizar.

romylovegino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 18:53

haha wat een vreselijke k*t cadeaus allemaal ! haha!

ik groep 6 gingen wij voor het eerst surprises maken.
ik had heel erg mijn best gedaan op een soort pinjata (als ik het goed spel :P )
het was een hele mooie voetbal in een enorme doos wat een soort stadion moest voorstellen, het cadeautje at verstopt in de voetbal.
ik was er helemaal trots op :) en het jongetje aan wie ik het gaf was er ook heel erg blij mee.
en wat krijg ik ? ik krijg een lelijke schoenendoos met een paar "stallen" erin , het cadeautje was een pen . . .
het jaar erna had ik weer iets origineels (weet niet meer wat ) gemaakt waar de persoon heel blij mee was en voor mij stond er een stomme kartonnendoos klaar vol stro met een verrotte wortel en een saai boek . . .weer het jaar erna had ik one stagiaire getrokken, e hield erg van reizen , dus ik heb zo'n ouderwetse reiskoffer gemaakt met allemaal plaatjes erop van verschillende landen en 'de koffer' at helemaal vol met cadeautjes . e was er ook heel blij mee. en het lelijkste cadeau wat er tussen stond was natuurlijk weer voor mij hoor ... een afschuwelijk paardenhoofd met in het hoofd een goedkoop hondenspeeltje ... jee wat wat ik blij :(
het jaar daarna (de 1e klas) had one mentor besloten alleen cadeautjes te doen in plaats van surprises, het meisje die ik had getrokken wilde graag paarden snoepjes dus die gaf ik met een heel mooi gedicht erbij. en je raad het al ik kreeg weer een vreselijk stom cadeau : een doosje vieze chocolade 'make-up' (etos: 1,50 euro) (en ik lus geen chocolade...)
dus ja... volgend jaar beter...? (hoop ik dan maar)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 18:55

czarina schreef:

Wat een mafkees! Die had ik het huis uit gehoekt als dat bij mijn kind was. :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 18:59

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 19:07

Een sjaal in bruin en oranje tinten, aartslelijk :\
Een sleutelhanger met de letter 'N', terwijl mijn naam toch echt wel met een 'S' begint.
Verder altijd tof spul gekregen :D

Liefbeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 19:15

Ik was jaren juf op de basisschool en heb in mijn tijd dat ik in Amsterdam-Noord werkte de gekste dingen gekregen op mijn verjaardag.
Wat dacht je van badslippers, 5 maten te klein ? Of een setje (oma's) ondergoed ?
Ongetwijfeld heel lief bedoeld en ik heb de gever dan ook heel hartelijk bedankt....

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 19:28

Mijn moeder kreeg ooit een doos Merci terwijl ze net na een heel streng dieet 30kg was afgevallen :'). Arme mama :(:) Gelukkig vind ik ze heerlijk en zijn ze zo op <3