Het volgende is het probleem..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 17:28

Ik heb alleen de eerste pagina gelezen dus weet niet wat er verder gezegd is maar waarom trek me me ingodsnaam iets aan van hun? Negeer ze en trek je er niks van aan. Hoe meer je dit doet hoe meer ze ke ,et rust laten want dan krijgen ze geen reactie op hun daden.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 17:29

Lasca_1987 schreef:
Psychiater? Die zijn er voor gestoorde dacht ik zo... nee ik ga wel naar een psycholoog :+ oow schop ik iemand tegen het zere been wat betreft psychiater? Excuus ;)

Pardon?
Je hebt geen idee waar je over praat.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 06-07-13 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

xMyrth schreef:
Citaat:
Tweet: zou iemand mijn getwitter missen als ik niet meer zou twitteren?
- Als kiespijn.

Nou, je hebt je reactie al gekregen op twitter:')

Lekker volwassen van jou hoor sjezus..

Kitty1985

Cayenne schreef:
Je schuilt je wel degelijk achter die stoornis (die nog niet gediagnosticeerd is, dus je weet uberhaupt niet of je hem hebt). Ieder topic trek je het er weer bij, maar je doet er niets mee. Dan moet je ook niet gaan miepen dat men je niet snapt. Je snapt jezelf niet eens. Ga eerst eens naar de psychiater, hou op met sielugh doen en dan praten we weer verder over je 'stoornis'. Je bent niet zielig dus pak je eigen problemen aan.

Lijkt mij een verstandig plan.

En zet je twitter en facebook op privé..

Dat gevloek en getier op je facebook zal je aanstaande leidinggevende niet erg leuk vinden om te lezen.

xMyrth

Lasca_1987 schreef:
Cayenne schreef:
Je schuilt je wel degelijk achter die stoornis (die nog niet gediagnosticeerd is, dus je weet uberhaupt niet of je hem hebt). Ieder topic trek je het er weer bij, maar je doet er niets mee. Dan moet je ook niet gaan miepen dat men je niet snapt. Je snapt jezelf niet eens. Ga eerst eens naar de psychiater, hou op met sielugh doen en dan praten we weer verder over je 'stoornis'.

Psychiater? Die zijn er voor gestoorde dacht ik zo... nee ik ga wel naar een psycholoog :+ oow schop ik iemand tegen het zere been wat betreft psychiater? Excuus ;)

Ik denk niet dat je iemand schopt, want uit dit bericht blijkt dat jij niet begrijpt wat een psychiater is.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 17:30

Lasca_1987 schreef:
xMyrth schreef:

Lekker volwassen van jou hoor sjezus..

Nee dat moet jij zeggen

Anoniem

Kitty1985 schreef:
Cayenne schreef:
Je schuilt je wel degelijk achter die stoornis (die nog niet gediagnosticeerd is, dus je weet uberhaupt niet of je hem hebt). Ieder topic trek je het er weer bij, maar je doet er niets mee. Dan moet je ook niet gaan miepen dat men je niet snapt. Je snapt jezelf niet eens. Ga eerst eens naar de psychiater, hou op met sielugh doen en dan praten we weer verder over je 'stoornis'. Je bent niet zielig dus pak je eigen problemen aan.

Dat gevloek en getier op je facebook zal je aanstaande leidinggevende niet erg leuk vinden om te lezen.

Mn fb staat op prive ;)

moyra

Lasca_1987 schreef:
DaniBanani schreef:
Even een gok: Martine, als jij dit topic zou samenvatten, hoe zou je dat doen? "Bokkers begonnen gemeen te doen en vervelend, ik verdedigde me alleen maar en werd steeds aangevallen?" Zoiets? Of zie je ook in dat jij, ook in dit topic, zelf óók een aandeel hebt? Dat jij deels oorzaak bent van de aanvallende reacties die je krijgt?

Nee, dat zie ik niet nee. Idd Bokkers doen gemeen :+.

Maar de bokkers zijn wel de gene die mij niet begrijpen. Prima als jullie vinden dat mijn OP kinderachtig is, maar de gehele questie is lang en moeilijk uit te leggen. Vervolgens krijg je als TS alleen maar kinderachtige reacties.

Zoals FemkeL al zei, ik heb een stoornis, welke nog niet gediagnostiseerd is. Helaas wordt hier naar mijn mening ook geen rekening mee gehouden. Schuil ik mij achter deze stoornis? Nee, ik heb hem helaas. Ik heb hier ook niet voor gekozen.

.
Laatst bijgewerkt door moyra op 06-07-13 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Eefke85

Martine, Femke heeft me na het gesprek met jou ongeveer verteld wat er is besproken.
Echt, haal een nieuwe verwijsbrief en zoek een goede psycholoog om mee te praten. Een psycholoog is geen schande, maar is er voor jou, zodat jij je weer beter gaat voelen. Ook is een psycholoog een van de weinige personen die een stoornis kan diagnostiseren.
Je verdient zoveel beter dan dit!

Verder lijkt het me verstandig om niet meer in dit toic te reageren. Dit gaat op deze manier niet goed komen.

Anoniem

En dat zeg ik idd Esmee ;) hier op bokt zijn er vele die erg kinderachtig zijn ;) door slikken die drol! Smakelijk!

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 17:31

wauw wat een topic dit :') je zal maar 25 zijn en je hier druk om moeten maken..

kriistellx

Lasca_1987 schreef:
Cayenne schreef:
Je schuilt je wel degelijk achter die stoornis (die nog niet gediagnosticeerd is, dus je weet uberhaupt niet of je hem hebt). Ieder topic trek je het er weer bij, maar je doet er niets mee. Dan moet je ook niet gaan miepen dat men je niet snapt. Je snapt jezelf niet eens. Ga eerst eens naar de psychiater, hou op met sielugh doen en dan praten we weer verder over je 'stoornis'.

In het woord 'gestoorde' vind ik het woord 'stoor', en jij zegt dat je een STOORnis hebt dus jij bent dan toch ook 'gestoord' ..
Laatst bijgewerkt door kriistellx op 06-07-13 17:32, in het totaal 2 keer bewerkt

Kitty1985

Lasca_1987 schreef:
Kitty1985 schreef:

Mn fb staat op prive ;)

Nou niet dus, anders kon ik je gevloek en getier ook niet lezen

Anoniem

Ik heb net met verbazing zitten bijlezen.
TS, zie je dan echt niet dat er hier pagina's lang heel goed advies word gegeven? Dat het op een gegeven moment een beetje doorslaat is inderdaad waar, maar dat is ook wel wat je kan verwachten als je al het gegeven advies zo in de wind slaat.

Om het even anders te formuleren.
Stel jou probleem was dat je zadel niet goed ligt. Je plaatst een foto, bokkers zeggen "goh, je zadel ligt ook verkeerd om, als je hem omdraait is je probleem weg". Als jij dan blijft zeggen dat je van alles wil proberen behalve je zadel omdraaien, tja, dan haakt op een gegeven moment ook iedereen af. Logisch toch?
Dat is precies wat er hier ook gebeurd.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 17:33

Kirsha schreef:
TS reageert wel erg volwassen nu moet ik zeggen.

:=

Ja, en daar ligt het probleem denk ik zo.

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 17:36

Lasca_1987 schreef:
Cayenne schreef:

Je mag wel iets meer respect tonen voor een kwetsbare groep mensen. Overigens is hulp zoeken altijd goed of dit nu bij een psyciater of psycholoog is. Een psychiater kan ondersteuning bieden bij medicatie.

Ik zou een slotje vragen als ik jou was, je zet jezelf voor gek!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 17:39

xMyrth schreef:
Citaat:
Tweet: zou iemand mijn getwitter missen als ik niet meer zou twitteren?
- Als kiespijn.

Deze reactie (op de tweet dus, niet speciaal die van xMyrth) vind ik dan weer jammer, had deze persoon wat hoger in mijn achting staan. Mensen geven hier het advies aan TS om geen aandacht in die meiden te stoppen. Ik zou dan ook geen aandacht meer in TS stoppen.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 17:40

Blijheid schreef:
Ik heb net met verbazing zitten bijlezen.
TS, zie je dan echt niet dat er hier pagina's lang heel goed advies word gegeven? Dat het op een gegeven moment een beetje doorslaat is inderdaad waar, maar dat is ook wel wat je kan verwachten als je al het gegeven advies zo in de wind slaat.

Om het even anders te formuleren.
Stel jou probleem was dat je zadel niet goed ligt. Je plaatst een foto, bokkers zeggen "goh, je zadel ligt ook verkeerd om, als je hem omdraait is je probleem weg". Als jij dan blijft zeggen dat je van alles wil proberen behalve je zadel omdraaien, tja, dan haakt op een gegeven moment ook iedereen af. Logisch toch?
Dat is precies wat er hier ook gebeurd.

DIt is een hele goede vergelijking. Hoop dat TS hiermee inziet dat wat de bokkers zeggen zo gek nog niet is..

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 17:40

Lasca_1987 schreef:
Kitty1985 schreef:

Mn fb staat op prive ;)

Ja, eigenlijk niet... Ook ik kan alles lezen.

Lasca_1987 schreef:

Ga je lekker? Je zit zelf te janken dat mensen zo gemeen tegen je zijn en dat Bokt nooit normaal reageert, vind je dit nu een normale reactie dan? Ik vind hem eerlijk gezegd oliedom want je hebt echt geen idee wat een psychiater is blijkbaar.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 17:42

imd schreef:
Deze reactie (op de tweet dus, niet speciaal die van xMyrth) vind ik dan weer jammer, had deze persoon wat hoger in mijn achting staan. Mensen geven hier het advies aan TS om geen aandacht in die meiden te stoppen. Ik zou dan ook geen aandacht meer in TS stoppen.

Ik heb geeeeeen idee of dit een bokker is, of iemand van haar twitter he :') Ik was het in elk geval niet.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 17:44

Hmmm heb alleen de posts van de ts gelezen dus daar even antwoord op.

Persoonlijk denk ik dat het wel deels jou eigen schuld is.
Zal even vlug uitleggen waarom.
Ik krijg het idee dat je alles zomaar op het internet kwakt.
Dit word door zoveel mensen en instanties afgeraden dat wil je niet weten !
Persoonlijk snap ik ook niet waarom je dat zou doen wat heeft een ander er mee te maken :
Dat jij je K voelt
Dat jij naar de efteling gaat
Met wie jij ruzie hebt
Wanneer jij op vakantie gaat
Etc etc etc

Helemaal niets !

Wil je dat wel delen ga bij iemand die je goed kent op de koffie ofzo, maar gooi het niet op het net !

Al die info die jij er op gooit is alleen maar schadelijk voor jezelf, en deze ruzie bewijst het.
Er word bij mensen ingebroken omdat ze vrolijk op het net gooien dat ze van huis gaan.
Mensen krijgen ruzie met elkaar om de meest onbenullige redenen.
Complete chaos ontstaat omdat er teveel mensen worden uitgenodigd voor een feestje :+ .

Doordat jij waarschijnlijk op twitter hebt ge post dat jij naar de efteling gaat en wanneer kunnen zij als ze willen er ook heen gaan om jou het leven zuur te maken.
En je laat het je ook gewoon gebeuren.

Post dan na de tijd dat je een leuke dag hebt gehad ofzo.
Ben je naar de film geweest ofzo post na de tijd wat je er van vond.

Kortom laat het een goede waarschuwing voor je zijn kwak niet zomaar van alles op het net.
Persoonlijk zou ik gewoon afscheid van twitter ed nemen, voor social media bestond kon men ook gewoon prima leven ;) (dit geld dus ook voor bokt ;) ).

Begrijp me niet verkeerd wand social media heeft ook zijn voordelen.
Maar als je er niet mee om kan gaan neem er dan gewoon afscheid van.

De stoornis waar je het over hebt ga er mee heen en doe er wat aan.
Het gaat alleen maar van kwaad tot erger, ook ten koste van jezelf .

Wie zich brand moet op de blaren zitten.

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 17:48

Lasca_1987 schreef:
En dat zeg ik idd Esmee ;) hier op bokt zijn er vele die erg kinderachtig zijn ;) door slikken die drol! Smakelijk!

Waarom vraag je hier op Bokt dan advies? Ik begreep uit je openingspost dat alle topics die jij opent op dezelfde manier eindigen? Waar zou dat aan liggen? Aan al die andere mensen of misschien toch een klein beetje aan jezelf?
Geef jezelf een schop onder je kont en ga iets doen aan/met je probleem. Je bent verantwoordelijk voor je eigen acties. Zeker als je al 25 bent...

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 17:50

Goh beginnen we weer -.-

Maaike162

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 17:51

Ts, nog een reactie van mij. Ik hoop dat je iets met de tips doet, die hier gegeven zijn. Er zitten hele goede tussen! Ik hoop dat je op de een of andere manier, maakt niet uit hoe, hulp krijgt. Misschien in de vorm van een psycholoog of psychiater, maar misschien ook iemand anders waar je je verhaal kwijt kan.
Je bent waarschijnlijke een leuke meid, maar op deze manier maak je het jezelf lastig. Door zulk soort topics krijgen bokkers geen goed beeld van je! Ik wens je heel veel succes en hoop dat je de stap neemt om hulp te zoeken! Succes!

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 17:56

Citaat:
Tja om een slotje te zetten op mijn twitter of mn twitter te verwijderen omdat die en die dat zo graag wil? Nee...

Citaat:
En ik vind het jammer dat ik gedwongen word tot een slotje

Meid echt hoor.

Het zal ons een rotzorg zijn wat jij met je twitter doet.

Er is hier NIEMAND die wil dat jij een slot op wat dan ook zet. En er is ook niemand jou ertoe dwingt.

Wij zeggen het alleen voor JOU bestwil.

Jou twitter heeft geen enkele toegevoegde waarde voor deze maatschapij, helemaal niets.

Maar is wel schadelijk voor JOUW toekomst.

En dat is wat wij jou aan jouw verstand proberen te krijgen.

Nogmaals het is JOUW toekomst hoor.
Laatst bijgewerkt door Kitty1985 op 06-07-13 17:57, in het totaal 1 keer bewerkt