Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lasca_1987 schreef:Psychiater? Die zijn er voor gestoorde dacht ik zo... nee ik ga wel naar een psycholoogoow schop ik iemand tegen het zere been wat betreft psychiater? Excuus
Cayenne schreef:Je schuilt je wel degelijk achter die stoornis (die nog niet gediagnosticeerd is, dus je weet uberhaupt niet of je hem hebt). Ieder topic trek je het er weer bij, maar je doet er niets mee. Dan moet je ook niet gaan miepen dat men je niet snapt. Je snapt jezelf niet eens. Ga eerst eens naar de psychiater, hou op met sielugh doen en dan praten we weer verder over je 'stoornis'. Je bent niet zielig dus pak je eigen problemen aan.
Lasca_1987 schreef:Cayenne schreef:Je schuilt je wel degelijk achter die stoornis (die nog niet gediagnosticeerd is, dus je weet uberhaupt niet of je hem hebt). Ieder topic trek je het er weer bij, maar je doet er niets mee. Dan moet je ook niet gaan miepen dat men je niet snapt. Je snapt jezelf niet eens. Ga eerst eens naar de psychiater, hou op met sielugh doen en dan praten we weer verder over je 'stoornis'.
Psychiater? Die zijn er voor gestoorde dacht ik zo... nee ik ga wel naar een psycholoogoow schop ik iemand tegen het zere been wat betreft psychiater? Excuus
Kitty1985 schreef:Cayenne schreef:Je schuilt je wel degelijk achter die stoornis (die nog niet gediagnosticeerd is, dus je weet uberhaupt niet of je hem hebt). Ieder topic trek je het er weer bij, maar je doet er niets mee. Dan moet je ook niet gaan miepen dat men je niet snapt. Je snapt jezelf niet eens. Ga eerst eens naar de psychiater, hou op met sielugh doen en dan praten we weer verder over je 'stoornis'. Je bent niet zielig dus pak je eigen problemen aan.
Lijkt mij een verstandig plan.
En zet je twitter en facebook op privé..
Dat gevloek en getier op je facebook zal je aanstaande leidinggevende niet erg leuk vinden om te lezen.
Lasca_1987 schreef:DaniBanani schreef:Even een gok: Martine, als jij dit topic zou samenvatten, hoe zou je dat doen? "Bokkers begonnen gemeen te doen en vervelend, ik verdedigde me alleen maar en werd steeds aangevallen?" Zoiets? Of zie je ook in dat jij, ook in dit topic, zelf óók een aandeel hebt? Dat jij deels oorzaak bent van de aanvallende reacties die je krijgt?
Nee, dat zie ik niet nee. Idd Bokkers doen gemeen.
Maar de bokkers zijn wel de gene die mij niet begrijpen. Prima als jullie vinden dat mijn OP kinderachtig is, maar de gehele questie is lang en moeilijk uit te leggen. Vervolgens krijg je als TS alleen maar kinderachtige reacties.
Zoals FemkeL al zei, ik heb een stoornis, welke nog niet gediagnostiseerd is. Helaas wordt hier naar mijn mening ook geen rekening mee gehouden. Schuil ik mij achter deze stoornis? Nee, ik heb hem helaas. Ik heb hier ook niet voor gekozen.
Lasca_1987 schreef:Cayenne schreef:Je schuilt je wel degelijk achter die stoornis (die nog niet gediagnosticeerd is, dus je weet uberhaupt niet of je hem hebt). Ieder topic trek je het er weer bij, maar je doet er niets mee. Dan moet je ook niet gaan miepen dat men je niet snapt. Je snapt jezelf niet eens. Ga eerst eens naar de psychiater, hou op met sielugh doen en dan praten we weer verder over je 'stoornis'.
Psychiater? Die zijn er voor gestoorde dacht ik zo... nee ik ga wel naar een psycholoogoow schop ik iemand tegen het zere been wat betreft psychiater? Excuus
xMyrth schreef:Citaat:Tweet: zou iemand mijn getwitter missen als ik niet meer zou twitteren?
- Als kiespijn.
Nou, je hebt je reactie al gekregen op twitter:')
Blijheid schreef:Ik heb net met verbazing zitten bijlezen.
TS, zie je dan echt niet dat er hier pagina's lang heel goed advies word gegeven? Dat het op een gegeven moment een beetje doorslaat is inderdaad waar, maar dat is ook wel wat je kan verwachten als je al het gegeven advies zo in de wind slaat.
Om het even anders te formuleren.
Stel jou probleem was dat je zadel niet goed ligt. Je plaatst een foto, bokkers zeggen "goh, je zadel ligt ook verkeerd om, als je hem omdraait is je probleem weg". Als jij dan blijft zeggen dat je van alles wil proberen behalve je zadel omdraaien, tja, dan haakt op een gegeven moment ook iedereen af. Logisch toch?
Dat is precies wat er hier ook gebeurd.
Lasca_1987 schreef:Kitty1985 schreef:Lijkt mij een verstandig plan.
En zet je twitter en facebook op privé..
Dat gevloek en getier op je facebook zal je aanstaande leidinggevende niet erg leuk vinden om te lezen.
Mn fb staat op prive
Lasca_1987 schreef:Psychiater? Die zijn er voor gestoorde dacht ik zo... nee ik ga wel naar een psycholoogoow schop ik iemand tegen het zere been wat betreft psychiater? Excuus
imd schreef:Deze reactie (op de tweet dus, niet speciaal die van xMyrth) vind ik dan weer jammer, had deze persoon wat hoger in mijn achting staan. Mensen geven hier het advies aan TS om geen aandacht in die meiden te stoppen. Ik zou dan ook geen aandacht meer in TS stoppen.
Ik was het in elk geval niet.
.
(dit geld dus ook voor bokt
).Lasca_1987 schreef:En dat zeg ik idd Esmeehier op bokt zijn er vele die erg kinderachtig zijn
door slikken die drol! Smakelijk!

Citaat:Tja om een slotje te zetten op mijn twitter of mn twitter te verwijderen omdat die en die dat zo graag wil? Nee...
Citaat:En ik vind het jammer dat ik gedwongen word tot een slotje