Het bikini seizoen komt er weer aan, deel je frustraties

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jolandaa_

Re: Het bikini seizoen komt er weer aan, deel je frustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:27

hmm ik heb een ander probleem. hoe doen jullie dit :')

ik vind een broekje juist wat 'dikker' maken. en heb liever een 'onderbroek model'
maarrrrr een of andere reden. hoe ik ook scheer ik heb altijd bultjes. zelfs aftershave werkt hier niet voor.
ik heb 't al eens laten harsen maar dat doet zoooo'n zeer dat 't niet leuk is. m'n nichtje is dit voor haar beroep en heeft een salon aan huis. ze heeft nieuwe wax die volgens haar minder pijn doet.. jaja. paasei jantje, ik jank gewoon van de pijn.

iemand de oplossing, of toch een broekje aan?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:30

Scheer eerst naar onder, dan weer naar boven, alles weg. Zeer scherpe mesjes gebruiken (mannenmesjes bijvoorbeeld).

Maar euhh, wat versta jij als 'onderbroek model', over de bil (hipster?), onder de bil (mannending, boxer)?

gea_thora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:32

_Michelle__ schreef:
Ik ken het. De echte 70d is maar moeilijk te vinden helaas.

Hier ga ik volledig in mee... Bij H&M moet ik inderdaad dan al een topje met touwtjes op de rug nemen, anders is hij standaard te wijd.
Vind dat zo lastig.
En ik wil liever niet zo'n dure bikini, omdat ik het toch wel erg leuk vind om elk jaar een nieuwe bikini te kopen.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:35

ik heb gewoon altijd touwtjes, ideaal :D en anders , met naald en draad kan ik ook omgaan :D

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:38

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:40

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:41

Zulke korte broekjes vind ik juist niet fijn. Je ziet dan alles zo goed. Ook op deze foto. In het echt bij sommigen nog wel meer :=

Doe mij maar dan écht een broekje..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:45

Kamelenteen :))

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:48

zelfs scherp mesje gebruiken, van onder naar boven. niets lijkt te werken. heb ook wel met en zonder scheerschuim, met en zonder schrubben.
ben ook enorm klein zerig. :')

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:49

Lang leve de 70G en een bikini vinden :=

Voel me er ook absoluut niet prettig in - wit en dan nog die hangdingen die veel te groot voor de rest van m'n lijf zijn. In kleding kan ik het heel goed verstoppen, maar in bikini is dat lastig. Ik heb er dan ook gewoon geen. Ik heb mijn lycra trainingsbadpak van adidas waar ik normaal in train, en 'voor de leuk' zwem als het moet (lelijk, maargoed, past tenminste en laat de voorgevel kleiner lijken), maar ik vermijd strand en zwembad gewoon :D

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:53

die hipsters en zgn. short-broejjes vind ik ook niks inderdaad. Meestal knelt het toch wel rgens en dan die bubbels er over heen, bah.
Om idd nog maar niet te spreken van een kameel.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:56

Kamelenteen inderdaad :=

Ik vind 'normale' broekjes van stof eroverheen heel fijn :j Niet zo strak dat er van alles overheen komt.

70G jeetjemina :wow:

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 20:28

Sandrabra in Utrecht heeft veel keuze voor kleine omvang met grote cupmaat. Ik slaag er met mijn 65ff iig wel :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 20:34

Lang leve zwanger zijn en je niet druk hoeven maken over vetjes haha
Ik ga met gerust hard m'n bikini in deze zomer :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 20:48

Ik heb vorig jaar een hele fijne bikini gescoord bij de H&M, inclusief topje met een beugel erin en broekje dat net hoog genoeg valt om mijn vetjes in ieder geval niet te accentueren :))

Mijati

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 21:16

Vandaag over mijn schroom heen gestapt en een bikini gekocht, een broekje met korte pijpjes en hoge taille (verbergt dus mooi het rolletje wat daar zit (Hunkemoller) en een knal gele top met voorgevormde cups en beugels (Sapph). Helemaal blij er mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 20:22

Ik durf nog geen bikini , ik rampestamp ik een klote badpak waar mijn voorgevel echt niet in past :') Interesant topic!

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:54

Het enige wat mij dit jaar opviel op vakantie:
Meiden waarvan de bikini gewoon echt niet goed past, maar wel helemaal voldoet aan de laatste mode.

Broekjes die omhoog kropen, waardoor de halve bilpartij zichtbaar werd of broekjes die uitgelubberd 4 cm onder de kont hangen als ze het water uitkomen. Broekjes die maar net boven de bilspleet uitkomen, waardoor er de hele tijd zenuwachtig aan geplukt word.
Bovenstukjes waar de halve borst aan de zijkant/onderkant uitpuilt, maar wel super strak in de nek zijn vastgeknoopt, anders valt er nog meer uit.

Opvallender nog was dat dat allemaal meiden zo rond de puber leeftijd zijn, allemaal meiden met een relatief kleine cupmaat (gemiddeld denk zo'n B/C?), en broekje 34/36.
Hoe moeilijk kan het dan zijn om een goed passende bikini te kopen? Juist met die maten kan je elke bikini goed hebben, zolang je maar wel de goede maat hebt.
Je hebt tegenwoordig zoveel mix en match series, als je dan een afwijkende maat broekje heb, zoek je daar toch verder.

Is mode dan toch belangrijker dan je goed voelen in een goed passende bikini?

Ik mag dan niet zo'n enorm modieuze bikini hebben (eenvoudig bh-model zonder enige vorm van push-ups en met degelijke beugel en stevige bandjes), maar hij past wel goed met mijn maten.
Ik kan alles doen zonder dat die ook maar een millimeter verschuift of dat ik mij druk hoef te maken of mijn bilpartij te zien is of het bovenstukje niet goed meer zit...

helaas is die van mij na dit jaar toch echt wel overleden, dus ook ik zal volgend jaar weer op pad moeten voor een nieuwe..
Heb er ook moeite mee, heb best lang naar deze moeten zoeken...

Niet bedoeld als aanval trouwens, het viel mij gewoon oprecht en verbaasd op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 17:33

Frustratie's? Te veel om op te noemen :Y)
Maar wel een vraagje! Waar halen jullie je bikini met short? Liefst online. Ik heb een hele leuke alleen die is te klein geworden helaas..

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 20:46

Jeej vandaag geslaagd bij de Hunkemoller! *\o/* Was eerst kijken bij de H&M, hadden ze de topjes nog in mijn maat, alleen de broekjes dan alleen maar maat 42/44 er was NIKS kleiners. Van geen 1 broekje, viel me ook zwaar tegen hoeveel effe kleuren/standaard broekjes ze verkochten.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 21:16

_Michelle__ schreef:
Ik ken het. De echte 70d is maar moeilijk te vinden helaas.

:j

Stomme h&m heeft ze al zo nóóit.

70G, poeh, hoe heb je dat gedaan :))
Laatst bijgewerkt door NeverGiveUp op 08-07-13 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 21:18

Judith_H schreef:
Het enige wat mij dit jaar opviel op vakantie:
Meiden waarvan de bikini gewoon echt niet goed past, maar wel helemaal voldoet aan de laatste mode.

Broekjes die omhoog kropen, waardoor de halve bilpartij zichtbaar werd of broekjes die uitgelubberd 4 cm onder de kont hangen als ze het water uitkomen. Broekjes die maar net boven de bilspleet uitkomen, waardoor er de hele tijd zenuwachtig aan geplukt word.
Bovenstukjes waar de halve borst aan de zijkant/onderkant uitpuilt, maar wel super strak in de nek zijn vastgeknoopt, anders valt er nog meer uit.

Opvallender nog was dat dat allemaal meiden zo rond de puber leeftijd zijn, allemaal meiden met een relatief kleine cupmaat (gemiddeld denk zo'n B/C?), en broekje 34/36.
Hoe moeilijk kan het dan zijn om een goed passende bikini te kopen? Juist met die maten kan je elke bikini goed hebben, zolang je maar wel de goede maat hebt.
Je hebt tegenwoordig zoveel mix en match series, als je dan een afwijkende maat broekje heb, zoek je daar toch verder.

Is mode dan toch belangrijker dan je goed voelen in een goed passende bikini?

Ik mag dan niet zo'n enorm modieuze bikini hebben (eenvoudig bh-model zonder enige vorm van push-ups en met degelijke beugel en stevige bandjes), maar hij past wel goed met mijn maten.
Ik kan alles doen zonder dat die ook maar een millimeter verschuift of dat ik mij druk hoef te maken of mijn bilpartij te zien is of het bovenstukje niet goed meer zit...

helaas is die van mij na dit jaar toch echt wel overleden, dus ook ik zal volgend jaar weer op pad moeten voor een nieuwe..
Heb er ook moeite mee, heb best lang naar deze moeten zoeken...

Niet bedoeld als aanval trouwens, het viel mij gewoon oprecht en verbaasd op.

Nee echt niet. Bikini broekje is echt lastig ik heb normaal 34/36 maar broekjes zijn of te laag of kont past er niet goed in of veel te groot (zakken af groot) ook bij mix en match

pony85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 23:16

Kon ik aan met me H :( en totaal geen feest!! :( na me zwangerschap is er wat blijven zitten maar vraag niet hoe :( en ook in me bikini voel ik me niet prettig maar vind eens een leuk jurkje??? Met dit weer zie je iedereen er mee lopen. Ik vind t onwijs gaaf maar kan t meestal niet aan door t model. Ik overweeg ook echt ( na me zwangerschap ) een borstverkleining.

Maar daar is me witte huid en me kleine zwemband ook niet mee weg ;)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 10:26

Ik ben vorig jaar bij de Bijenkort (in A'dam in mijn geval) heel leuk geslaagd. Hebben ze echt een super grote collectie. Niet heel goedkoop (zoals H&M en Hunkemoller), maar wel veel keuze aan modellen/pasvormen etc.
Ik heb 2 bikini's gekocht van Banana Moon. Kende het merk niet, maar vind ze erg leuk.
Bijenkorf heeft ook een webshop.

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 10:42

Jolandaa_ schreef:
hmm ik heb een ander probleem. hoe doen jullie dit :')

ik vind een broekje juist wat 'dikker' maken. en heb liever een 'onderbroek model'
maarrrrr een of andere reden. hoe ik ook scheer ik heb altijd bultjes. zelfs aftershave werkt hier niet voor.
ik heb 't al eens laten harsen maar dat doet zoooo'n zeer dat 't niet leuk is. m'n nichtje is dit voor haar beroep en heeft een salon aan huis. ze heeft nieuwe wax die volgens haar minder pijn doet.. jaja. paasei jantje, ik jank gewoon van de pijn.

iemand de oplossing, of toch een broekje aan?

Laseren is tegenwoordig een stuk goedkoper! Word ook gewoon bij schoonheidssalons gedaan.

Ik ben blij dat ik vrijwel geen schaamhaar en bijna geen beenhaar heb, als ik eens in de 3 weken scheer is genoed :D

Ik had dit jaar een heel leuke bikini, met zo'n clipsluiting op de rug, breekt die clipsluiting af :(
Weet iemand of en waar je deze kunt kopen?