Judith_H schreef:Het enige wat mij dit jaar opviel op vakantie:
Meiden waarvan de bikini gewoon echt niet goed past, maar wel helemaal voldoet aan de laatste mode.
Broekjes die omhoog kropen, waardoor de halve bilpartij zichtbaar werd of broekjes die uitgelubberd 4 cm onder de kont hangen als ze het water uitkomen. Broekjes die maar net boven de bilspleet uitkomen, waardoor er de hele tijd zenuwachtig aan geplukt word.
Bovenstukjes waar de halve borst aan de zijkant/onderkant uitpuilt, maar wel super strak in de nek zijn vastgeknoopt, anders valt er nog meer uit.
Opvallender nog was dat dat allemaal meiden zo rond de puber leeftijd zijn, allemaal meiden met een relatief kleine cupmaat (gemiddeld denk zo'n B/C?), en broekje 34/36.
Hoe moeilijk kan het dan zijn om een goed passende bikini te kopen? Juist met die maten kan je elke bikini goed hebben, zolang je maar wel de goede maat hebt.
Je hebt tegenwoordig zoveel mix en match series, als je dan een afwijkende maat broekje heb, zoek je daar toch verder.
Is mode dan toch belangrijker dan je goed voelen in een goed passende bikini?
Ik mag dan niet zo'n enorm modieuze bikini hebben (eenvoudig bh-model zonder enige vorm van push-ups en met degelijke beugel en stevige bandjes), maar hij past wel goed met mijn maten.
Ik kan alles doen zonder dat die ook maar een millimeter verschuift of dat ik mij druk hoef te maken of mijn bilpartij te zien is of het bovenstukje niet goed meer zit...
helaas is die van mij na dit jaar toch echt wel overleden, dus ook ik zal volgend jaar weer op pad moeten voor een nieuwe..
Heb er ook moeite mee, heb best lang naar deze moeten zoeken...
Niet bedoeld als aanval trouwens, het viel mij gewoon oprecht en verbaasd op.
Nee echt niet. Bikini broekje is echt lastig ik heb normaal 34/36 maar broekjes zijn of te laag of kont past er niet goed in of veel te groot (zakken af groot) ook bij mix en match