Dinsdag weer beginnen, het eerste jaar is alweer voorbij gevlogen en heb cum laude mn P gehaald dus best een beetje trots! Dit jaar zal wel even heel gek worden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En zo'n 6 weken daarna ook weer.. dus helaas die vlieger gaat niet op maar wel met een goed doel
Mayaki schreef:ElineS schreef:Nog eerstejaars SJD studenten hier, klas 1H?Hanze, Groningen. Volgens mij zijn alle mensen die niet mee gaan op introductie naar Schier, in 1 klas gegooid
Ik zit in 1C en ga ook mee naar Schier!

Ik hoef dinsdag pas weer! Vind het spannender dan het eerste jaar hahahaha ben zo benieuwd naar de reacties van jaargenoten als ze mn bolle buik zien

Bubsj schreef:Ik zie net dat ik in FEM1G zit.
Op mijn vorige HBO studie was ik met 17 echt een baby. Zat toen 1 jonger iemand in mijn klas, de rest was in de 20 (oudste 27).
Ik vrees dat dat nu wel anders is haha. Nou jongens, als jullie een pleister, snoepje of pakje drinken nodig hebben, mama regelt het wel

Ik studeer zelf ook in Groningen, nu het tweede jaar van Communicatiesystemen.
Was vooral herhaling van dingen die we vorig jaar al hebben gehad, even rustig beginnen
Super leuke week gehad en een hele leuke klas!
Bij het Zernike dus
Unni schreef:\@ Horse_xx Was dat een antwoord op mijn vraag? Want ik bedoelde dan eigenlijk in de Ardennen.
Je kan toch ook met lijn 11? Want tijdens de zomercursus kon dat wel, maar die kon ik nu niet echt meer vinden op 9292.ov.