Bokkers kleiner dan 1.60m

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jenkins

Re: Bokkers kleiner dan 1.60m

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 14:51

Hi kleintjes :D
haha ik sta zelf als 1.63 op mijn ID kaart, dus mag hier eigenlijk niet mee praten :P

Maar ik heb een leuk ondeugend ponytje van 1.17 hoog waar ik helaas te zwaar voor ben dus ik dacht is hier in dit topic niet iemand die toevallig in de buurt van castricum woont? :D qua maat zullen jullie allemaal passen haha, gewicht wil ik liever niet zwaarder dan 50/55 :)

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 14:52

Ben zelf ook maar 1.59 groot.
Heb er nooit nadeel van ondervonden, nooit gepest of uitgelachen.
ik merk dat mannen het 'leuk & schattig' vinden, en er positief op reageren.
Zelf vind ik het wel belangrijk om slank te zijn, klein zijn en dan veel vetjes hebben toont al sneller dik dan iemand die groot is en vetjes heeft.
Pluspunt is inderdaad ook dat ik gewoon lekker op d-e-ponys kan rijden, liever dat dan een groot paard :)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-13 14:52

Hee Kim jij ook hier haha :D

Kennen jullie dat van gym op school? 'Ga maar op lengte staan dan deel ik jullie in in groepjes'. Dan liep ik altijd automatisch naar het einde van de rij :')

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 14:53

Ghostattack schreef:
Kennen jullie dat van gym op school? 'Ga maar op lengte staan dan deel ik jullie in in groepjes'. Dan liep ik altijd automatisch naar het einde van de rij :')

:))

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 14:54

Ik kom me ook nog even melden! Ik ben 1.60 met mijn 19 jaar :))
Hoop altijd dat ik nog groter wordt maar zie het niet meer gebeuren hahaha.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:01

Ghostattack schreef:

Ja :')

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:06

Ja bijvoorbeeld met de ringen, moest ik altijd bij het 'laagste' groepje. Helaas was de rest nog steeds net iets groter dan ik, waardoor ik er nooit bij kon. :')

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:11

WiskyBokjes schreef:
Ja bijvoorbeeld met de ringen, moest ik altijd bij het 'laagste' groepje. Helaas was de rest nog steeds net iets groter dan ik, waardoor ik er nooit bij kon. :')

heb ik ook :')
waarom dan op grootte? dus toen moest bij ons de kleinste ikke :D de ringen op maat maken maar ja, sleepte de rest met z'n voeten over de grond :')

_KimmeL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:13

Ghostattack schreef:
Hee Kim jij ook hier haha :D

Jaja, ik kon het natuurlijk niet laten mij hier te melden :D.
& om je vraag te beantwoorden; dat komt mij idd heel bekend voor :').

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-13 15:17

Dat ik niet bij de ringen kan heb ik gelukkig geen last van, dit jaar zit er een meisje bij mij in de klas die nog een kop kleiner is dan ik ben. *Voelt zich groot :D*

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:25

Pion schreef:
Ghostattack schreef:

:))

Zo herkenbaar, helaas voor mijn lieve gymleraar heb ik een goede turnachtergrond en was ik de eerste die met een trampoline Arabier over een kast van 1.60/1.70 sprong :D

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:37

Bijna 30 jaar en ik ben 1.52m

_KimmeL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:39

Die turntoestellen lijken idd nog hoger als je klein bent, jongens van 2 meter hupsen er zo overheen :P.
Trampoline Arabier & overslag over de kast moesten wij dit jaar ook bij BSM.. Ik heb er nog een lichtelijke trauma van hahaha :+. 2 leerlingen konden meteen door naar het ziekenhuis & vorig jaar is iemand hoog uit de trapeze gevallen :oo en dat was nog lang niet alles. Dat krijg je met zo'n geweldige docent die alleen maar in zen kantoortje op zen Iphone zit.. >;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:42

Mijn dieptepunt met gym was altijd hoogspringen -O-
Gelukkig waren er altijd wel een paar stijve harken die ook niet hoog kwamen :')

(Met kasten etc nooit moeite gehad omdat er een trampo of plank voor stond, maar echt over een draad heen springen lukte gewoon niet met die korte pootjes :') )

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:50

vuurneon schreef:
Mijn dieptepunt met gym was altijd hoogspringen -O-
Gelukkig waren er altijd wel een paar stijve harken die ook niet hoog kwamen :')

(Met kasten etc nooit moeite gehad omdat er een trampo of plank voor stond, maar echt over een draad heen springen lukte gewoon niet met die korte pootjes :') )

Wonderbaarlijk sprong ik altijd met te top daarin mee :')

_KimmeL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:52

Hoogspringen was ik dan gelukkig wel best goed in voor mijn lengte :).
Alleen als ik mij al helemaal moest gaan inzetten met de 'fosbury flop' (volgensmij heette dat zo?),
dan konden de meeste jongens er bij wijze van spreken gewoon overheen stappen.. Niet eerlijk >;) haha.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:53

Verspringen vond ik gewoon stom :+ stond een paaltje waarbij je met 'hink stap sprong' moest beginnen maar ik kwam áltijd al een stuk voor die verrekte afzetsteep uit en sprong niet ver haha

En een slechte keeper was ik ook; had te weinig lengte om echt dreigend over te komen. Was nou niet bepaald doelvullend :+

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:57

Keepster spelen is met onze lengte ook niet handig inderdaad, mensen schoten gewoon over me heen het goal in :') Hoogspringen was nooit zo'n ramp, heb best wat sprongkracht maar hoe kleiner je bent hoe lastiger inderdaad :=

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 16:21

Verspringen is voor mij ook een drama ... Ik heb ontiegelijk korte pootjes, maar dan wel weer een relatief lang lichaam.. zucht,

Ik heb er iig nu maar vrede mee gesloten dat ik nooit groter zal worden (:

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 16:26

Amburtjoz schreef:
Keepster spelen is met onze lengte ook niet handig inderdaad, mensen schoten gewoon over me heen het goal in :') Hoogspringen was nooit zo'n ramp, heb best wat sprongkracht maar hoe kleiner je bent hoe lastiger inderdaad :=

of volleyballen... ik kijk onder het net door -O- en kom er dus absoluut niet boven uit :(
hoogspringen was ik bij de besten, maar je moest op je benen landen ja :roll: lekker dan... om erover heeen te komen gooi ik mijn benen over me hoofd heen... wat deden we ook alweer? hoogspringen... zie je hoogspringers landen op hun voeten? nee... maar goed, het is gevaarlijk enblabllbalbl en mijn sprongen werden afgekeurd :n

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 16:30

Haha ja, bij volleyball vooraan het net staan; wat nou blokken? :')

_KimmeL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 16:34

Hahaha heel herkenbaar, of smashen! Terwijl zelfs met springen net de topjes van mijn vingers de bal over het net konden duwen, wat nou smashen? :').

cha_biske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 16:37

ben 15 en 1m 58. groei helaas ook niet meer, word er niet mee gepest :) maar heb heb wel vriendinnen die een heel stuk groter zijn en we plagen elkaar er wel mee :D ik ben dan kleine en zij lange slungel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 16:51

Moet je een keer als guard opgesteld worden bij basketbal tegen een klasgenote van dik 1m75. Daar sta je dan armzalig met je armpjes te zwaaien :')
Ik was daarentegen wel de snelste van de klas met sprintjes.

Crazy_boon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 17:02

Ik ben 1m57, vorige week nog gemeten geweest, ik dacht zeker een paar cm gegroeid te hebben, helaas niet :[