Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 10:37

Polivy

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 10:40

Volgens mij heeft bijna iedereen de eigen blog in het onderschrift staan. Ik dus ook :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 10:44

_O-
Is ook de makkelijkste manier om hem onder de aandacht te brengen natuurlijk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 10:45

Het heeft bij mij wel een dikke maand / twee maand geduurd voor ik mijn blog op Bokt durfde te zetten _O- was toch wel een beetje onzeker ook over de nagelfoto's en manicures :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 10:45

Ik heb het niet eens zelf gedaan, dat heeft een vriendin van mij gedaan omdat ze mijn blog zo leuk vond _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 10:46

Ja :') dat was voor mij de trigger, nou misschien moet ik het ook maar doen dan _O-

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 10:47

Ik wist eerst ook niet zeker of ik het wel durfde maar ik vind het leuk om ook tips te krijgen voor mijn blog en dan is bokt toch wel ideaal :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 10:50

Precies Geerte, dat heb ik dus ook :D
Alle feedback is welkom!

Is voor mij mijn eerste blog en ik ben nogal een digibeet, dus kan alle hulp gebruiken _O-

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 10:54

Jans schreef:
Het heeft bij mij wel een dikke maand / twee maand geduurd voor ik mijn blog op Bokt durfde te zetten _O- was toch wel een beetje onzeker ook over de nagelfoto's en manicures :')

Meen je dat? Jij hebt kei mooie nagels, net zoals die van Anc. Mooi lang en vet netjes gelakt! Ik zou willen dat ik zulke nagels had, die van mij zijn kort omdat ik anders erop bijt en ik kan echt niet zo netjes lakken als jullie!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 10:56

Ik heb ooit eens een blog bijgehouden voor mijn Day Zero Project, maar als ik dat teruglees moet ik wel lachen. Hahaha. Hij bestaat nog steeds overigens.

Ik ben nu een boek aan het lezen wat eigenlijk een blog is over een vrouw waarvan de man utigezonden is. Heel herkenbaar en mijn lief zei meteen: ga je dat nu ook met jouw blog doen? Een boek van maken? hahaha, grapjas.
Ik heb wel wat stukjes van mijzelf teruggelezen (doe ik niet heel vaak) en dan kan ik mijzelf zelfs nog eens verbazen over wat ik schrijf. :D

Gisteren vriendje mijn laatste blogpost laten lezen toen we in de auto zaten (ik reed). Dan moet ie elke keer lachen en zegt dan aan het eind: "Goed gedaan lief!". <3 Altijd fijn om te horen. Vooral ook omdat het over hem gaat en hij ook echt gefrustreerd was en er nu dus ook goed om kan lachen door mij. Haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 10:56

Af en toe kortwiek ik die van mij ook hoor, anders worden ze te lang en dat is niet prettig.
Netjes lakken is echt een kwestie van oefenen en als je niet zo netjes kan lakken doet een remover stift of wattenstaafje met remover wonderen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 10:57

Ik ben i december pas echt begonnen met lakken, ik kan wel eens een toen en nu blogpost maken :')

mijn nagls zijn wel lang ja.. moet ze ook echt op fases bijvijlen want ze groeien rustig door zonder te scheuren :=

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:06

Er komen weer leuke blogs voorbij en ik vind het echt knap zoals sommige van jullie zo netjes nagels kunnen lakken.. Ik maak er regelmatig een potje van ;) en ik ga maar eens flink oefenen

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:07

Ik ook hoor Chans. Heb daar echt geen geduld voor. Heb altijd belletjes. Hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:09

Als je belletjes hebt, dan schudt je je lak waarschijnlijk voor je lakt.
Dan krijg je dat.

Het is beter om de lak te rollen tussen je palmen ipv schudden, dat voorkomt belletjes ;)

En nu weer ontopic :=

Ik vind je manier van schrijven heel fijn Polivy!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:13

@Anc, ook met niet schudden krijg ik het. Denk te snel volgend laagje. Ik heb er gewoon echt geen geduld voor. Hahahahaha. En ik heb ook altijd mijn dekbed er in staan. Ook al wacht ik een paar uur. Geen geduld dus. Hihi.

Weer ontopic:
Thanks! Ik ben echt een 'hak op de tak'-persoon. Soms best lastig. Gaat wat snel in mijn hoofd en kan dat lastig bijhouden. Hahaha.

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:30

Anc schreef:
_O-
Is ook de makkelijkste manier om hem onder de aandacht te brengen natuurlijk :')

Het creëert een platform. Soort van. :P

Ik schreef eerst ellendig lange posts, maar daar werden mijn lezers [die ik overigens niet echt veel had :+ ] niet zo blij van. Nu gewoon kort, krachtig, vleugje zelfspot, of gewoon heel bondig. :)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:33

Ik vind dat altijd zo knap, korte blogs. Dat kan ik niet hoor. Hahaha.

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:35

Ik maak ze zelfs precies honderd woorden lang. Niet langer, niet korter. En één woord voor de kop. Dat is juist de uitdaging. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:35

Ik probeer mijn tekst wel altijd kort en bondig te houden, maar ik wil wel alle info er in kwijt.
Verder post ik ook altijd een aantal foto's, elke nagellak liefhebber wil toch swatches zien.

Daardoor ogen mijn posts altijd vrij lang, maar als je ze leest, valt het mee.

Ok, nu ga ik natuurlijk de woorden in je posts tellen...
_O-

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:37

Volgens Word zijn ze honderd woorden. Daar gaat ik als naïef jongetje dan ook maar van uit. Ik ga ze zelf ook niet tellen, alsof ik niets beters te doen heb. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:39

Ik doe nu 1 duidelijke foto en kort mijn mening er bij. Wil wel wat meer met foto's gaan doen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:42

Ach, iedereen moet het op zijn eigen manier doen ;)
Als we allemaal dezelfde stijl zouden aanhouden, zou ik het snel zat worden heel eerlijk gezegd...

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:43

Het wordt inderdaad zo ongezellig als iedereen hetzelfde doet. Ik moet wel zeggen dat ik erg blij word van al deze blogs!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 11:45

Ik ook!
Heerlijk leesvoer en ik vind het ook leuk dat het allemaal andere onderwerpen zijn :D