Op date met stoere militair.. Maar wat doen ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 23:18

Hoe het juist zit weet ik zelf niet, het enige wat ik weet is dat het doel majoor is.
Is inderdaad universitaire studie die hij nu volgt.

Inderdaad, ik kom goed met hem overeen, buiten dan zijn groffe kant. We zien wel.. uiteindelijk zie ik hem toch pas weer in augustus. Stiekem hoop ik wel van hem te horen!

Exponent

Re: Op date met stoere militair.. Maar wat doen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 23:20

Maar hoe het ook zit, zijn (toekomstige) rang heeft niet echt iets te maken met het onderwerp lijkt me :-)

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:24

Exponent schreef:
Hoe het juist zit weet ik zelf niet, het enige wat ik weet is dat het doel majoor is.
Is inderdaad universitaire studie die hij nu volgt.

Inderdaad, ik kom goed met hem overeen, buiten dan zijn groffe kant. We zien wel.. uiteindelijk zie ik hem toch pas weer in augustus. Stiekem hoop ik wel van hem te horen!

Ow hij wil majoor worden....dan wilt hij carriere maken binnen het leger...

Ag en je moet maar zo denken wie niet waag wie niet win en je hoeft niet meteen te trouwen ;)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 23:37

Beetje jammer dat bokt zich massaal op het veel te botte, ongeintresseerde, liegende, majoor in opleiding vriendje stort die niemand persoonlijk kent.
TS; laat je niet teveel leiden door wat bokt ervan vind, als jij denkt dat het een leuke kerel is moet je vooral met hem uitgaan. Als je wilt weten waarom hij ineens jullie afspraakje afblaast moet je het hem gewoon vragen.

Ik denk dat hij van zichzelf niet zo goed doorheeft dat hij erg bot is, vergeet niet dat hij in een omgeving zit waarin vooral veel mannen zijn en echt een macho-cultuur heerst, waar je omgaat wordt je mee besmet zeggen wij altijd.
Daarnaast heeft hij ws het nodige meegemaakt en dat zal zeker invloed hebben op zijn stemmingen, wellicht heeft hij zoveel zelfkennis dat hij weet wanneer het geen goed moment is om af te spreken.
Houd er een beetje rekening mee dat hij heel wat meer levenservaring heeft dan de gemiddelde man van zijn leeftijd.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 10:49

Hahaha Barcelano, dat zeg ik ook nog wel eens tegen mijn vriend :')

Nou je verbaasd me wel TS. Iemand die je zo laat zitten en dan toch wel er voor gaan. Bijzonder. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt.

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 10:54

Je zult het vanzelf merken of je hem mist of niet, wie weet kom je wel iemand anders tegen deze maand.

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 17:22

KMS is toch voor onderofficieer !? of ben ik nu helemaal gek ?

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 18:40

KMS is idd voor onderofficier. Maar TS heeft het erover dat hij een universitaire opleiding volgt, dus wellicht dat dat een foutje van haar is en de KMA bedoeld.

Zelf militair en vriendje ook. Wat wel opvalt is dat vooral de doorgewinterde militairen wat botter en norser overkomen. Heb het idee dat die iets meer voor defensie leven. Die zijn echt in en in militair.

Zo vindt ik de jongen uit dit topic ook wel een beetje overkomen. Bij bepaalde eenheden wordt je er natuurlijk ook wel op getraind om wat 'koeler' te worden, het kan goed zijn dat daardoor hun lichaamshouding en normen en waarden iets anders worden.

TS: lekker doen waar je jezelf goed bij voelt! Kan je het er niet met hem een keer overhebben? Neem aan dat hij niet altijd bot en kortaf is, je vindt/vond hem toch ergens om leuk toch? Weet je toevallig bij welk dienstvak/wapenonderdeel hij zit of heeft gezeten?

Exponent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-13 18:46

Ik heb geen idee wat hij nu juist doet / heeft gedaan. Weet alleen dat hij inderdaad universitaire opleiding volgt.
Begin ergens het gevoel te krijgen dat het inderdaad is zoals Annelies zegt, dat hij gewoon niet wil afspreken omdat hij weet dat hij humeurig is oid. ( nu ik daar over nadenk heeft hij dit ooit wel eens vermeld.. ) .

Moet zelf toegeven dat ik na 2 dagen zijn smsjes al mis, maar dat kan evengoed macht der gewoonte zijn!
Voel mij goed bij hem.. maar zien wel wat toekomst ons brengt!