Jou raarste wc-moment...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Jou raarste wc-moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 00:05

vroeger op de basis school moest een vriendin van mij een keer zo nodig naar de wc, zat ze eindelijk in de wc kreeg ze haar riem niet los, heeft ze alsnog in haar broek geplast (was basischool hé ;) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 00:06

_AB_ schreef:
Ik mis een like knop hier op bokt. ..

Ik mis de "ikplasinmnbroekvanhetlachen" knopje :') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 00:12

Haha in dronken buien heb ik ook zulke gekke dingen gedaan _O- Vooral als je echt VET nodig moet plassen en je land dan niet helemaal goed op de plee :')

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 01:00

Ik ben maar wat blij dat mijn hond regelmatig met me mee gaat als ik naar de wc moet! :D
Laatst moest ik een keer 's nachts, dus ik zat met mijn duffe kop op de plee, komt er ineens een spin vanuit de deuropening recht op mij af lopen! :oo
Normaal roep ik mijn vriend dan of hij hem even weg wil halen, maar ja, die lag boven in bed..
Ik hou totaal niet van spinnen dus ik voel een lichte paniek opkomen. Totdat daar mijn reddende engel om het hoekje komt kijken (onze teckel) die de spin ziet lopen, hem vangt en opeet! *\o/*
Ik was nog nooit zo blij hem te zien terwijl ik op de wc zat...

Liindax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 01:20

Op de wc gaan zitten en de wc bril is omhoog..

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 05:06

Liindax schreef:

Oo dat is altijd zo vervelend :+
De laatste paar centimeters ga je veel te hard naar beneden. Je ziet natuurlijk al aankomen dat hey een onplezierig neerkomen gaat worden dus probeert het te stoppen. Wat er bij mij in resulteert dat ik als een gek met mijn armen zwaai, en als vervolg daarvan scheef op die pijnlijle kleine rand kom en met een bil in de wc beland. Verschrikkelijk altijd, vooral s nachts met je duffe kop ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 08:38

Liindax schreef:

Op de wc gaan zitten met de deksel er nog op :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 09:11

Liindax schreef:

Oh deze is echt zo vervelend :o
Meestal grijp je jezelf ook direct vast aan de pot en komen je voeten ietsje van de grond.

Liindax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 09:40

Haha ja je probeert je nog vast te grijpen ergens aan
Maar dat lukt niet en je zit in de wc zo beetje :p

Wc die verstopt is en overloopt ieewl en je het moet opruimen

K ga ook altijd naar de wc zonder de deur dicht te doen thuis
Zat ik in het donker met de deur op een keer
Komt mn ma aan die moest nodig plassen doet dr broek los en wil ook op de wc gaan zitten waar k al zat
Haha wat hebbn wij gelachen

Rensjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 09:47

Van alcohol word mijn coördinatie altijd ernstig slecht.
Wanneer je dan in een huisje in Frankrijk zit waarin de wc vast aan het woongedeelte zit en alles ontzettend gehorig is.. Ben je niet blij dat je 3x je hoofd aan de deur voor je stoot, de wc bril een aantal keer te hard laat vallen, je mobiel 3x op de grond pleurt en je daarna ook nog 2 keer tegen de muur aanvalt terwijl je schoonouders getuige kunnen zijn van alles :Y)

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 09:48

Ik moet spontaan hieraan denken :

Rensjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 09:48

Aranel schreef:
Oh ik weet er ook nog eentje van mijn moeder! Moet er nog om lachen als ik eraan terug denk :')

Onze wc beneden was verstopt (echt al 10 jaar geleden was dit), en mijn oom was wel handig dus mijn oom en tante kwamen om te helpen. Op een gegeven moment stond mijn moeder in de wc en mijn oom bij de hoofdkraan (geloof ik) om deze open te zetten zodat alles doorgespoeld kon worden. Hij riep dus dat mijn moeder de deksel op de wc moest houden omdat hij er druk op ging zetten met het water, maar mijn moeder hoorde dat niet en hing met haar hoofd boven de wc om te kijken of er al iets gebeurde...
'T volgende wat ik me herinnerde was mijn tante die huilend van de lach op handen en voeten het halletje kwam uitgekropen, en vervolgens het hoofd van mijn moeder, letterlijk onder de oliebol :') :')

De wc was daarna wel weer goed :+

Deze is te geniaal heb echt 5 minuten compleet dubbel gelegen :')

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 10:57

Ik ga stuk om alle verhalen _O-

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 11:11

Uhm... nou op een avond was ik echt kneiter vet _O-
En ging daar dus naar de wc, geen idee meer kan ik me niet meer herinneren. De hele avond daar nog gelopen, alles gedaan wat god verboden heeft en vervolgens er uit gegooid en alleen naar huis gegaan..
Om over mijn iphone maar niet te spreken die ik de volgende ochtend zag.. Daar had ik namelijk over heen gekotst.. ja echt.. hihi.

Afijn, ik werd de volgende dag door iemand gebeld en mijn beste vriendin (die de halve nacht buiten op ons terrein heeft geslapen, want ik was lekker mijn bed in gekropen.. oepsie) zat naast mij op de bank en die zegt terwijl ik aan het bellen, wacht even je labeltje steekt uit je broek.. Ik trek eraan en vervolgens komt er denk ik 5 meter wc papier mee.... Hoe ik het niet gevoeld kon hebben, mag Joost weten maar zo heb ik dus de hele avond daar gelopen..

Ik heb nog steeds trauma's aan die wc _O-

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 11:26

Oh god er schiet er nog eentje bij me binnen... Dat ik een jaar of negen was waren we net terug van vakantie, en in mijn droom moest ik plassen. ik stond op en doordat ik nog dacht dat ik op vakantie was liep ik overal tegenaan in mn kamer.. uiteindelijk dacht ik de wc gevonden te hebben dus ik ging lekker zitten en kon eindelijk plassen want ik moest zo nodig.. volgende ochtend wordt ik wakker en mn kamer stinkt echt onwijs naar pis. Toen schoot het me te binnen wat ik die nacht gedaan had, ik was dus lekker op de rand van mijn bed gaan zitten in de veronderstelling dat dat de wc was :') Bah wat stonk dat zeg..

Ohja en nog eentje, dat mn broertje en ik een jaar of 6-8 waren hadden we mn moeder tegengehouden dat ze nodig moest poepen :') we hadden de deur geblokkeerd en lieten haar er niet door hahahaha, het ergste is nog dat ze toen ook echt in dr broek had gepoept :') Toen kregen we straf maar er wordt nu nog regelmatig om gelachen hahah

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 11:36

:') OMG, wat een verhalen!!!

Ik ben vorig jaar oktober naar Marokko geweest, echt supergave reis... De eerste dagen, totdat ik buikgriep kreeg (en zo ongeveer de rest van de groep ook). Gelukkig waren overal wel redelijke toiletten en we hadden enorm veel wcpapier in de bus liggen en ieder een eigen wcrol.
Totdat... we de woestijn in gingen... We waren onderweg en ik hield het echt echt echt niet meer! Maar ja, midden in de woestijn is er geen wc! Dus ik heb uiteindelijk schuin achter de bus op mijn hurken gezeten, wcrol bij me en maar hopen dat er geen auto's langskomen! :=

kynshiri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 11:44

op de WC zitten en de kat die aan de haal gaat met de laatste rol WC papier...
een hond die meteen met zijn neus tussen je benen/ in je onderbroek wilt duiken vanaf dat je op de pot gaat zitten.
telefoon in de WC laten vallen
en de vervelendste van allemaal: in onze vorige woonst is de leiding van de WC eens bevroren... en daar kom je dan achter als je net een prachtige grote boodschap hebt achtergelaten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 11:55

Ohja.. dewcdeur opentrekken (thuis) terwijl mn pa aant plassen was.
En als kind was erhier visite, ik had de deur niet op slot en toen trok mijn oomde deur open.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:38

Als kind op de wc zitten te poepen en ineens bewegende dingen uit je poepert voelen komen :oo
Vervolgens kijk ik in de pot, liggen er witte grote wormen in, na later bleek spoelwormen.
In paniek de plee gelijk door getrokken en beneden mijn moeder ingelicht , die er geen bal van geloofde.

Volgende dag schreeuwt mijn moeder keihard op de plee dus ik er heen.
Liggen er bij haar ook 2 spoelwormen _O-

Wat bleek nou, we hadden gehaktballetjes gemaakt en niks zo lekker als even van die rauwe gekruide gehakt proeven :9
Dat deden we dus nooit meer en pilletjes tegen wormen gehaald natuurlijk.

Rensjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:51

Haha oke deze is ook echt erg.. Niet op de wc, had wel gemoeten :+

Mijn broertje was een avondje wezen stappen en leek redelijk bij te zijn, is gewoon lekker naar bed gegaan.
Midden in de nacht komt meneer bij mijn ouders de kamer binnen: Mam, mam ik moet je wat vertellen. Neeeeeee ik moet je echt iets vertellen.. Hey mam. Ondertussen voelt mijn pa iets warms en nats op zijn rug en denkt bij zichzelf dat de hond aan zijn rug staat te likken. Hahaha mijn broertje heeft hem dus gewoon compleet onder staan zeiken dus mijn vader springt op van: Jong doe normaal. Mijn broertje maar ontkennen :') Toen er vriendelijk gevraagd werd of hij de lamp dan even aan wou doen ging hij in de kast staan :+

Gosh.. toen ik dat de volgende ochtend hoor, ik heb lang niet meer zo hard gelachen :')

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:57

heerlijk als die bril omhoog is dan knal ik altijd in de pot...leuk is anders.... :wow: _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 13:21

Dit topic is een heerlijke afleiding van mijn cursus filosofie :')

Hier ook een stel katten die steeds bij je willen zitten als je naar toilet gaat en als het even kan duwt de hond de deur ook helemaal open om dan lekker weg te wandelen :roll:

Bij m'n vriend thuis zit het toilet in de keuken. Erg klein hok met enkel zo'n dun schuifdeurtje ertussen. Ik pas er net in, vriendje is 1m92 met lange benen. Zit helemaal niet comfortabel voor hem, dus ben er al snel aan gewend geraakt dat hij de deur wel open laat.
Maar dat doen zijn broer en vader dus ook. Toen ik daar een keer was blijven slapen loop ik nog halfdronken naar beneden. Vlak voor ik de keuken in stap met een slaperige "goeiemorgen" op mijn lippen zie ik plots... schoonpaps op de pot. Godzijdank was die diep verzonken in de krant en heeft die nooit gemerkt met welk spurtje ik me terug naar bed heb gehaast. Vriendlief lachte zich wel rot toen ik dat later vertelde.

Een keer met uitgaan, ga gewoon plassen en er stonden nog 2 vriendinnen te wachten. Gezellig aan het kletsen door de gesloten deur heen, horen we plots echt een knaller van een scheet. Even stil, iedereen in de slappe lach en het geknetter bleef maar doorgaan. Kwam niet meer bij! Wat bleek? Achter de tussenmuur die een stukje open was bovenaan grensden de mannentoiletten. daar zat er dus eentje lekker wat poppetjes te maken, inclusief geluidsproductie :))

Een gênante van mezelf: voor het eerst met je vriend op vakantie gaan. Ik heb thuis 2 toiletten, dus elkaar steeds kunnen "vermijden". De hotelkamer had er maar 1 dus ja, dan moet het maar. Doe m'n behoefte, raam open, goed doorgespoeld en terug de kamer in. Vriendlief gaat naar binnen, kijkt me aan om vervolgens erg luid te roepen "hey schat, je ruikt naar babyscheetjes!"
Schaam me nog dood als ik eraan terugdenk.

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 14:29

Wat een geweldig topic, ik heb in een deuk gelegen _O-

Mijn raarste moment... Was toen ik als kleintje (jaar of 2/3? ) nog niet zelf naar de wc kon, en mijn oma die oppaste in slaap was gevallen _-:( Toen ben ik maar creatief geweest, heb een duplo doos omgekiept en heb daarin gekakt :') Oma keek wel even raar op toen ze wakker werd :')

Een vriendin van me had er een tijdje geleden een handje van om tijdens het uitgaan, met wat drank op, op de wc in slaap te vallen. Als we haar dan een tijdje niet gezien hadden, was het standaard: "Oke wie gaat de wc's checken?" En dan moest vaak de deur van de buitenkant opengemaakt worden en ja hoor.. :O

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 15:17

Crazy_boon schreef:
Zat 2 jaar geleden op vakantie in Japan, zitten in een department store, gaan we naar de WC.

Nu ik was al een beetje bekent wat met alle knopjes deden, maar wat had deze WC NOG MEER knopjes, en ik test ze graag eens uit. Ik was zo geintresserd in wat de grote blauwe knop ging doen, dus ik duw erop, gebeurt niks, ik plas verder en sta op.
Ineens zo'n geroep en getrommel op mijn deur, hart aanval, kreeg ik bijna! Zo, wist ik in ieder geval wat het knopje deed.
Heb me nog nooit zo geschaamd, een team van 8 Japanner klaar met eerste hulp materiaal. En mijn vriend dat er stond te lachen. Geweldig.

:')
Heb ik gehad in het verzorgingstehuis; ik dacht dat het een touwtje voor het licht was, bleek de alarmering te zijn :o Was ook een pijnlijk moment hahaha

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 15:22

In een café een wc deur openen en iets zien wat je niet wilt zien... Vergeet het nooit, en gewoon op het gemakje door blijven gaan en heel wazig kijken van ohh..