Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liindax schreef:Op de wc gaan zitten en de wc bril is omhoog..
Aranel schreef:Oh ik weet er ook nog eentje van mijn moeder! Moet er nog om lachen als ik eraan terug denk
Onze wc beneden was verstopt (echt al 10 jaar geleden was dit), en mijn oom was wel handig dus mijn oom en tante kwamen om te helpen. Op een gegeven moment stond mijn moeder in de wc en mijn oom bij de hoofdkraan (geloof ik) om deze open te zetten zodat alles doorgespoeld kon worden. Hij riep dus dat mijn moeder de deksel op de wc moest houden omdat hij er druk op ging zetten met het water, maar mijn moeder hoorde dat niet en hing met haar hoofd boven de wc om te kijken of er al iets gebeurde...
'T volgende wat ik me herinnerde was mijn tante die huilend van de lach op handen en voeten het halletje kwam uitgekropen, en vervolgens het hoofd van mijn moeder, letterlijk onder de oliebol![]()
De wc was daarna wel weer goed
Crazy_boon schreef:Zat 2 jaar geleden op vakantie in Japan, zitten in een department store, gaan we naar de WC.
Nu ik was al een beetje bekent wat met alle knopjes deden, maar wat had deze WC NOG MEER knopjes, en ik test ze graag eens uit. Ik was zo geintresserd in wat de grote blauwe knop ging doen, dus ik duw erop, gebeurt niks, ik plas verder en sta op.
Ineens zo'n geroep en getrommel op mijn deur, hart aanval, kreeg ik bijna! Zo, wist ik in ieder geval wat het knopje deed.
Heb me nog nooit zo geschaamd, een team van 8 Japanner klaar met eerste hulp materiaal. En mijn vriend dat er stond te lachen. Geweldig.